Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12] Kluczyk


Gość arkom
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam do mojej P12 tylko jeden kluczyk. Na kluczyku jest napis NATS. Czy ktoś z klubowiczów dorabiał sobie drugi kluczyk ? Jeśli tak to interesuje mnie jak to załatwić i jakie są koszty dorobienia następnego kluczyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dżodżo

Masz tylko jeden kluczyk??Przeciez przy kupnie samochodu powinienes dostac 2 kluczyki, tak samo ubezpeiczalnie tez chyba stawia warunki ze trzeba miec 2 kluczyki.Bynajmniej w PZU tak jest.

A co do drugiego kluczyka, to chyba pozostaje Ci tylko ASO.

 

 

POZDRAWIAM.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem auto od niemca, a nie w Polsce w salonie. Niemiec twierdził że 2 kluczyk mu się złamał (chyba - może go zgubił). Też tak myślę że czeka mnie wizyta w ASO - tylko zastanawiam się jaki jest koszt dorobienia i zaprogramowania kluczyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Katowicach w Moto-Rondo kosztuje 340 zł(oryginał) , w M1 w Czeladzi nie oryginał 120 zł . Z tym że do P11

 

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam do mojej P12 tylko jeden kluczyk. Na kluczyku jest napis NATS. Czy ktoś z klubowiczów dorabiał sobie drugi kluczyk ? Jeśli tak to interesuje mnie jak to załatwić i jakie są koszty dorobienia następnego kluczyka.

 

Też miałem ten problem jak mi "zaśpiewali w ASO 850 zł to załatwołem w komisie w niemczech za 100 euro czyli o połowę mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Każduy kluczyk można dorobić. Wcześniej dorabiałem 2-krotnie. Też w to nie mogłem uwierzyć - nie znałem kodu. Facet w warsztacie załatwił mi to w 5 minut. Wpiął kluczyk do laptopa za chwilę wytoczył ząbki w kluczyku i włożył do środka przygotowaną przez laptopa kosteczkę. Kazał iść do auta i sprawdzić. Zapaliło!!!! Koszt - 180 pln. Zapomnijcie o cwaniakach z ASO i innych naciągaczach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam do mojej P12 tylko jeden kluczyk. Na kluczyku jest napis NATS. Czy ktoś z klubowiczów dorabiał sobie drugi kluczyk ? Jeśli tak to interesuje mnie jak to załatwić i jakie są koszty dorobienia następnego kluczyka.

 

Czesc,spiesze was poinformowac ze w niemczech przy odbiorze nowego Auta P 12 otrzymujesz jeden klucz, jezeli chcesz drugi to musisz zaplacic extra, przewaznie zamawia sie auto z dwoma kluczami, jeden dla siebie jeden na zapas lub dla zony, jezeli masz zaufanie do gorszej polowki, cena kluczyka jest nie bagatelna bo ok. 100 €uro, co do podroby to dobry fachowiec dorobi nawet rogi mezowi a co dopiero klucz, jak ktos napisal ze nie bylo problemu z dorobieniem, polak potrafi,w papierach wozu powinna byc adnotacja ile masz kluczykow, do ubezpieczenia podajesz przy spisywaniu umowy ile masz kluczy, mam nadzieje ze pomoglem czesc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każduy kluczyk można dorobić. Wcześniej dorabiałem 2-krotnie. Też w to nie mogłem uwierzyć - nie znałem kodu. Facet w warsztacie załatwił mi to w 5 minut. Wpiął kluczyk do laptopa za chwilę wytoczył ząbki w kluczyku i włożył do środka przygotowaną przez laptopa kosteczkę. Kazał iść do auta i sprawdzić. Zapaliło!!!! Koszt - 180 pln. Zapomnijcie o cwaniakach z ASO i innych naciągaczach.

tjank skąd jestes??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano okolice Warszawy. Moje pierwsze dorabianie kluczyka było w 1998 roku w Warszawie - mogę poszukać adresu - ostatnio przejeżdżałek koło tego warsztatu - funkcjonuje dalej. Ale mieszkam w małej mieścinie i ostatnio też widziałem zwykły warsztacik pod nazwą dorabianie kluczy i gość oferował tą samą usługę za te same pieniądze. Jeszcze raz powtarzam - nie dawajcie się naciągać w autoryzowanych serwisach - salonach na dorabianie drogich kluczy. Mnie też straszyli że konieczność wysyłania do Niemiec itp. bzdury !!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc, przepraszam ze sie wtrace ale do jakiego Auta dorabiales ten kluczyk? bo do Primery P 12 napewno nie,kazdy klucz nie tylko do P12 ma swoj numer,ale Auta ktore maja wbudowana Wegfahrspere sa scisle ewidencjonowane, tak jak ktos wspomnial ubezpieczenie zwraca uwage na ilosc kluczy przy zakupie a takze wykonuje te klucze zatapiajac w obudowie kod do alarmu,jezeli zmienisz baterie w kluczu to musisz wykonac cala serie czynnosci zeby klucz zaczal dzialac, w lepszych Autach a raczej drozszych sa tez mini nadajniki GPS,ponadto sa wmontowywane fabrycznie w niektore czesci Auta, w samych Niemczech kradzieze spadly o ok. 50 % no i gdyby zwykly slusarz potrafil dorabiac klucze ktore rozkodowywuja Wegfahrspere, to ubezpiecze niowe firmy by splajtowaly, drzwi to moze bys otworzyl a i w to watpie, chociaz kto wie ? moze Polak potrafi? , pozdrawiam i czesc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kluczyk dorabiałem do Opla. Wpisz w szukaj kluczyk a znajdziesz posta z adresami i namiarami do warsztaciku który to dorobi. Jest na forum. A jeśli auto czyta i rozpoznaje kod to myślę że nic prostszego aby ten sam kod czytał laptop. Facet na moich oczach wkładał do kluczyka chipa czy jak to się tam nazywa którego sekundę wcześniej robił i tym kluczykiem zapaliłem bez problemu auto. Dodam żeby ominąć komentarze że dorobiłem jako zapas dla żony zwykły klucz - otwieracz po przekręceniu którego silnik nawet nie kichnął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o czym my wlasciwie mowimy? o Oplu ktory Wegfahrspere ma od lat ta sama z lekkimi inowacjami? Auto kradzione w ciagu 1 minuty przez zlodzeji, czy o kluczu do Nowej Primery P 12 wypuszczonej na rynek w 2002 r ,w ktorym Wegfahrspera jest nowej generacji z stale zmieniajacym sie kodem i sygnalem zwrotnym? modernizowanej przy kazdorocznym modelu po wymianie baterii masz problem z ponownym zgraniem kodow,gdybys dorobil klucz to nie masz szans na zgranie kodu i odpaleniem Auta, zlodzieje jak narazie nie moga sie pochwalic kradziezami P 12 w tradycyjny sposob, moze na lawecie lub na hol,place rocznie 200 €uro ubezpieczenia ,dlatego tak malo ze samochody te maja bardzo mala wypadkowosc i jest minimalna liczba kradziezy,wiadomo ze z biegiem czasu bedzie to sie zmieniac, ale jak slusarz potrafi skopiowac klucz do P 12 to facet musi byc Fachowcem ktory po pierwsze jest Hakerem a po drugie musi miec nowa P 12 do rozpracowania, w internecie nie znajdziesz kodow ani programow do rozkodowania lub kodowania alarmu, czekajac na Auto widzialem jak odbywa sie procedura rozlaczania Wegfahrspery w Nissanie, podlaczono laptopa i wprowadzano kod ktory sciagnieto od producenta do numeru auta,pozatym jezeli sie nie myle to na kluczu byl napis NATS ? a to jest skrot firmy produkujacej zabezpieczenia i jak sie nie myle to Auta maja czujniki GPS, moge sie mylic, bo slyszalem o tym od kumpli z pracy,bedac na Autohausie moge sie zapytac o dokladna cene klucza i te oznaczenia, u mnie napis jest na gornej obudowie , poonizej dwa przyciski, tloczona klodeczka i karbowane linie,Auto jezeli nie wsadzisz klucza przed uplywem 3 minut ponownie sie zamknie automatycznie, jezeli zostawisz otwarte drzwi kod zablokuje auto i zeby ponownie wprowadzic musisz wsadzic klucz przekrecic jak przy zapalaniu zaplonu , ponownie wyjac i wykonac to jeszcze raz i dopiero wtedy mozna odpalic Auto,

 

Widze ze sa na tej stronie posiadacze P 12 , zalozylem temat w ktorym testujemy Primery P12, wypowiadamy sie za lub przeciw, podajac dane Auta np. acenta 2.0 benzyna, ma to na celu zbadania opini jak te Auta zachowuja sie u ludzi czy warto kupic czy lepiej zostac przy starym modelu np.P 11 , podobno to najlepszy model, co do zdan do P 12 to sa podzielone, jezeli mpzecie to napiszcie szczere odczucia na temat samochodu, pozdrawiam i czesc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne nie spieram się. Pisałem o Oplu i historii sprzed kilku lat. Podziwiam wiedzę zainteresowanie tematem. Szczęście że tacy tu są. Czuję się pewniej wiedząc że zawsze można uzyskać opinię od kogoś kto jest zorientowany w temacie. Ja w tej chwili jeżdże nową almerką. Pozdrawiam i sorry jeśli narozrabiałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc, nic o tym nie wiem ze narozrabiales , kiedy? wszystko jest OK, co do Wegfahrspery to mialem klopot z poprzednim Aucie, jadac do Polski przy Hanoverze zablokowal mi sie jeden kanal w Alarmie odcielo mi prad i zrobilo sie cicho i spokojnie,stanelem na poboczu i zadzwonilem po ADAC, zjawili sie ale nic nie pomogli,z wzgledu na kody alarmu, byla to Wegfahrspera ktora jest montowana w Almerach, teraz Almery tez maja nowe alarmy,spedzilem w hotelu dwie noce czekajac do poniedzialku na otworzenie Servisu Nissana, i stalo sie to co ci pisalem facet przez internet sciagnal na podstawie numeru Auta kody wprowadzil do Auta i rozblokowal jeden uszkodzony kanal,auto probowano mi dwukrotnie ukrasc w Polsce a jednak skonczylo na zlomowisku po wypadku , mialem wtedy Sunny z 94 roku Auto probowano ukras jak bylo nowe , pozniej juz nikt sie nie decydowal bo wszedly nowe Almery na Rynek,tych Sunny nie bylo duzo wyprodukowanych, to byl model przejciowy, dlatego byl bardzo podobny do almery,problem jest z alarmami do niemieckich Aut za duzo chetnych do kradziezy, duzo tego jezdzi po Europie i jest duzo Amatorow nawet na czesci, Japonce nie sa tak czesto kradzione , chociaz slyszalem ze to sie zmienia, dzisiaj alarm jutro antyalarm,dlatego mysle ze do niektorych typow Aut napewno mozna sie dostac, maja swoje sposoby, koncze pozdrawiam i czesc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne nie spieram się. Pisałem o Oplu i historii sprzed kilku lat. Podziwiam wiedzę zainteresowanie tematem. Szczęście że tacy tu są. Czuję się pewniej wiedząc że zawsze można uzyskać opinię od kogoś kto jest zorientowany w temacie. Ja w tej chwili jeżdże nową almerką. Pozdrawiam i sorry jeśli narozrabiałem

Akurat ja spytalem, poniewaz przy kupnie auta (stare P10:)) dostalem tylko jeden kluczyk (z immobilaserem). Co prawda do serwisu jeszce nie dzwonilem, ale pewnie tanio by nie zalatwili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze tylko słówko dla tych co mają mniej zaawansowane immobilizery. Dwie minuty temu dzwoniłem z ciekawości do serwisu dorabiającego klucze z immobilizerem w Wawie. Koszt dorobienia kluczyka z NATSem 280pln. Jednen minus to że gość nie dorobi pilota do centralnego zamka. No ale auto bedzie palic. Ostrzegałem facecika, że nie znam żadnych pinów, kodów itp... stwierdził że potrzebuje tylko moją almerkę na pięć minut a swoje piny to sobie mogę ........ Ostrzegałem go że jest to nowy model Almery i nowe zabezpieczenia. Też go to nie interesowało

 

Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Z kąt można zdobyć kody do P 12.Poprzedni właściciel nie miał.W instrukcji z tylu tez nie ma a siadło mi radio.Czytałem ze do naprawy radia są potrzebne. :?:

Podjedź do dobrego elektromechanika lub elektronika samochodowego albo jedź do ASO.

 

PS. Temat dotyczy KLUCZYKA, a nie kodów do radia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do radia nie sa potrzebne zadne kody. Co prawda radio jest zakodowane, ale kod radia zapisany jest w immobilaserze, stad radio z innej P12 nie zagra. Chociaz ASO potrafi wykasowac radio z samochodu, a wlasciwie to z immo i wlasnie do immo potrzbney jest 4-cyfrowy kod.

Jak go nie masz jedz do ASO, pokaz dowod rejestracyjny, dowod osobisty i ASO sciagnie ci kod z fabryki w ciagu 1 dnia.

 

Co do kluczyka P12 dorabialem to wiem:

- klucz surowka (tylko ASO) - 120 PLN

- nacinanie klucza - 30 PLN

- Kodowanie klucza w samochodzie (ASO) - 100 PLN

- pilot do kluczyka w ASO nowy - 350 PLN, lub mozna wykorzystac (ja tak zrobilem) z odzysku tzn. kupic uzywany - cena ok. 150 PLN

- kodowanie pilota w samochodzie (nie trzeba ASO) we wlasnym zakresie - 0 PLN

 

pozdrawiam ciechon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 9 miesięcy temu...
Gość Aurelius

Witam.

Odświeżam temat.

Otóż ostatnio w mojej Primerce p12 kilka razy miałem problem z odpaleniem silnika spowodowany tym, że komputer nie czytał NATS. Objaw jest taki, że po przekręceniu kluczyka do zapalenia kontrolek, ciągłym światłem świeci się też symbol NATS i wtedy rozrusznik w ogóle nie reaguje, tak, jakby nie rozpoznawał kluczyka. Trzeba kilka razy uzbroić alarm z kluczyka i wtedy wraca do normy.

Boje się, że problem może się pogłębić i w końcu przydaży mi się tak, że stanę gdzieś autkiem i już go nie odpale. O ile kiedyś tam raz mi się tak zdarzyło, to teraz pojawia się to coraz cześciej. W czym jest problem i czy można temu jakoś zaradzić?

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprawdził jak będzie odpalał na kluczyku zapasowym jak wszystko będzie ok to sprubuj przeprogramować w ASO twój stary kluczyk lub zakupić nowy to będzie koszt ok 400 zł.

Poszukaj jeszcze o tym na forum:

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ghlight=#504869

 

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ghlight=#496861

 

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ghlight=#519068

 

to są podobne tematy, poczytaj, może do czegos dojdziesz :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...