Gość ramol Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Witam. Proszę o identyfikację elementu zaznaczonego na fotce.Jak powinien być ustawiony? Ostatnio mechanik chyba przy tym majstrował i mam ten element przesunięty na wkrętach całkowicie do przodu. Jak najprościej zdemontować silniczek krokowy? Pozdrawiam. PS Uczciwie przyznaję, że fotkę ściągnąłem z pewnego portalu aucyjnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomyddc Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Ten element to czujnik (potencjometr) położenia przepustnicy. Jedo ustawienie to juz inna sprawa... Co do silniczka krokowego... hmm to chyba poprostu najkrotszą drogą żeby się do śrub dostać i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ramol Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Dzięki Tomyddc. Bezczelnie spytam się jeszcze o element nad silniczkiem krokowym(ten z fioletową kostką z przewodami). Co to jest? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PhantomLord Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Ten z fioletową wtyczką to zawór FICD - zwiększa obroty biegu jałowego jak masz włączoną klimatyzację, jeśli nie masz klimy to tylko grzecznie jest sobie na miejscu robiąc nic. Co do zdjęcia silniczka krokowego to z mojego doświadczenia polecam okręcić 4 śruby (wkręcane od góry imbusy) mocujące całą przepustnicę, wtedy delikatnie sobie zdejmiesz/przechylisz całość i elegancko masz śruby do krokowca na miejscu. Ja próbowałem odkręcić go tak jak jest, ale trzeba by mieć śrubokręt, albo grzechotkę ze śrubokrętem o dł. maks 2cm, bo jest mało miejsca między głowicą silnika a śrubami silniczka krokowego. Poza tym mój krokowiec był dość mocno przykręcony, więc prościej, łatwiej i przyjemniej jest odkręcić całość przepustnicy od kolektora dolotowego a potem mieć łatwy dostęp do krokowca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysiekira Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Ten element to czujnik (potencjometr) położenia przepustnicy. Jedo ustawienie to juz inna sprawa... Co do silniczka krokowego... hmm to chyba poprostu najkrotszą drogą żeby się do śrub dostać i tyle. Odnośnie czujnika położenia przepustnicy, to moja almerka wyświetla kod 43, czy jakoś się go regeneruje, ustawia czy tylko wymiana na nowy wchodzi w grę ? objawem jest zawyżanie obrotów do 1300 1500 na biegu jałowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ramol Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Witam. Nie chcę zaczynać nowego wątku więc zapytam tutaj: Czy uszkodzony silniczek krokowy może być przyczyną trudności z odpaleniem zimnego silnika? Silnik zapala po 3-4 obrotach wału przy wciśniętym pedale gazu i pracuje trochę nierówno.Dopóki się nie rozgrzeje to, przy obrotach ok.3000 pracuje jakby nie działała 1 świeca . Jeśli nie ruszam gazu to zapala po ok.6-7 obrotach wału i powolutku wchodzi na obroty. Objawy nierównej pracy również występują. Na gazie wszystko chodzi idealnie, więc to nie wina instalacji zapłonowej. Odpięcie kostki z z krokowca praktycznie nie powoduje żadnych zmian w wolnych obrotach silnika. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.