Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

ruda P10 SLX->P10 GT/VE 213KM/227Nm


xtomek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przyjechała nowa zabawka. Wygląda jak na P10 świetnie. Od jutra zaczynamy przekładki z czerwonej.Udało się dotrzymać dewizy PURE P10 FOREVER :P Już wygląda tak:

 

MODEL: Primera P10 SLX->P10 GT/VE 1996

SILNIK: SR20VE/VVL

UKŁAD DOLOTOWY: CAI, filtr stożkowy JR, przepływka fi 80 mm

UKŁAD WYDECHOWY: SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5 mm, tłumik OBX-R RACING

UKŁAD NAPĘDOWY: FWD

UKŁAD HAMULCOWY: Primera P11 przód, tył seria - tarcze

ZAWIESZENIE: Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm

ELEKTRONIKA: SMT6

CAR-AUDIO: Becker Monza/niebieskie, Magnat, subworfer

ŚRODEK: Wnętrze P10GT, fotele GT, zegary GT, kierownica GT, deska GT

BODY-KIT: Brak

MOC: 213 KM 227 Nm było: 205,4 KM+/214 Nm+/275 km/h-rolki

OSIĄGI: ...................... było: 60ft 2.436, ET 14.831

DODATKOWE ZMIANY:

przesunięta odcinka na 8400obr/min

skrzynia P10 SLX

sprzęgło spiek

wałki SR16VE

 

07184330220c6d69med.jpg

 

083b7e490a6703bamed.jpg

 

242fc1bfd343e792med.jpg

 

e2856b904d4c7657med.jpg

 

ee9333fffa6c8560med.jpg

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjechała nowa zabawka. Wygląda jak na P10 świetnie. Od jutra zaczynamy przekładki z czerwonej.Udało się dotrzymać dewizy PURE P10 FOREVER :P Zdjątka będą jutro. Pozdro :D

 

wygląda dobrze tylko nie zepsuj jej "ulep" grillem jak w czerwonej... niech z zewnątrz zostanie OEM - ładne JDM kółko i wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda dobrze tylko nie zepsuj jej "ulep" grillem jak w czerwonej... niech z zewnątrz zostanie OEM - ładne JDM kółko i wystarczy

 

dokładnie...całkowita cicho ciemność to jest to!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda dobrze tylko nie zepsuj jej "ulep" grillem jak w czerwonej... niech z zewnątrz zostanie OEM - ładne JDM kółko i wystarczy

Cha, cha...tego grilla już nie ma. Junioora tylny zderzak go wykończył :D

p.s.

Ja nie psuję samochodów, tylko mnie psują. Ten spoiler to makabra i dziury na pokrywie bagażnika. Coś trzeba z tym zrobić.

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co robimy:

 

1.szyberdach przekładka - niekoniecznie

2.elektryczne szyby z tyłu - niekoniecznie

3.przełączniki tylnych szyb na konsoli środkowej - niekoniecznie

4.naprawa /wymiana kostki nawiewu

5.motor SR20VE i skrzynia biegów + komputer

6.Wydech przelotowy

7.napełnienie klimatyzacji

8.kolektor wydechowy

9.radyjko i tuba

10.hamulce z P11 przód

11.No i kiedyś turbo, albo i nie :D

 

Więcej grzechów na razie nie pmiętam :D Sorry, parę się znajdzie :D

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie nie dociążajcie auto szyberdachem !!

Klima wystarczy :D

Ps. końcowy tłumik może by przerobić tak by bardziej niepozornie wyglądał :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie nie dociążajcie auto szyberdachem !!

Klima wystarczy :D

Ps. końcowy tłumik może by przerobić tak by bardziej niepozornie wyglądał :P

Che, che, szyber to fajna zabawka, ale chyba Cię posłucham. Końcowego, firmowego OBX-a trochę szkoda, ale zobaczymy.

 

12. O CAI zapomniałem

13. Zawiechę trzeba sprawdzić, bo bardzo ładnie wybiera

14. Ten spoiler tez mi się nie podoba

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15. elektryczne lusterka

16. Strojenie i hamownia

17. ABS - won

18. Toyo 225 x 40 x 15 na przód, stare już spalone/używki/ były, albo

R888 na lekkich felgach.

Masa pracy do zrobienia.

Zimowe opony Continental Winter Viking 1, kolcowane, na oryginalnych alusach Nissana, już wymienione na Toyasy z czerwonej. Powoli z Coobciem się dogaduję na przyszły tydzień, jak da radę.

A tak przy okazji, cena za tą brykę .....5500 to fantazja. Z ubezpieczenia dostałem 3700. Reszta kosztów to nasze zboczenie do wyścigów na 1/4 i zakrętów. Pozdro :D

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda dobrze tylko nie zepsuj jej "ulep" grillem jak w czerwonej... niech z zewnątrz zostanie OEM - ładne JDM kółko i wystarczy

Podrzuć jakieś jdm-owe propozycje na 15-ki. Tapicerka jest szara, czy przekładać? Bardzo ładna deska, ale bez ciśnienia oleju. Wszelkie rady mile widziane.

Pozdro

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjechała nowa zabawka. Wygląda jak na P10 świetnie. Od jutra zaczynamy przekładki z czerwonej.Udało się dotrzymać dewizy PURE P10 FOREVER :P Zdjątka będą jutro. Pozdro :D

Tomek, to zwykła P10 SLX, a nie żadne Invitation :)

Zgaduje, rok produkcji 1995? :)

 

Piękną sztukę trafiłeś przynajmniej tak na komisowych fotkach wygląda :)

Moim zdaniem odpicowana do komisu. Przód malowany, wiec po jakiejś stłuczce. Ale fotki marnej jakości wiec ciężko coś więcej powiedzieć.

Trzeba by było organoleptycznie sprawdzić :)

Ale najważniejsze, żeby dobrze jeździła !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1996, nie picowana, progi zrobione bardo ładnie. Możesz oblukać, jak masz ochotę. Lepsze zdjątka może jutro.

 

Specyfikacja wyjściowa:

 

centralny zamek

immobilizer

klimatyzacja

halogeny

nakładki zderzaków

poduszka powietrzna

skrzynia manualna

przyciemnione szyby

elektryczne szyby przód

klamki chromowane

tylne lampy po lifcie

alufelgi

opony lato: przód TOYO PXT1R 195/45 R15, tył TOYO PXT1R 195/50 R15

opony zima: 4 X Continental Winter Viking 1 185/65 R15Q

motor: SR20De - wielopunktowy wtrysk paliwa, wtryski 269cc/min, odcięcie na 6500obr.min,

kolektor wydechowy żeliwny typu 4-1,

stopnień sprężania 9,5:1 (tłoki wklęsłe)

wałki rozrządu (ssący/wydechowy): 240*/240* @ 9,5mm/9,5mm

katalizator

Moc/Moment: 125KM@6100 /176Nm@4800

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro zaczynamy w Falenicy kolejne przekładki, zgodnie z listą. xkarol porobi zdjątka i będzie łatwiej gracisko ocenić. A czerwona być może powstanie jako całkiem nowy projekt.

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qwinto:

Tomek, to zwykła P10 SLX, a nie żadne Invitation :)

Zgaduje, rok produkcji 1995? :)

Załączyłem specyfikację w kolejnym poście. Czego brakuje do invitation ? Może mnie oszukali. Ale chyba nie za 5500.

Pozdro od ixów :D

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malowana byla ;) ale jest to ladnie zrobione, lakierek odswiezony ... wazne, ze napewno nie miala mega-dzwona ;) wkoncu to tylko 96 rok :) wejdzie felga JDMowa napewno i mam swojego faworyta z ofery drag-a :P ale czuc ze jest nowsza i bardziej w "zbita do kupy" a jak wejda rozporki to juz wogole.. :)

Edytowane przez xkarol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz dłubanie dłubanie dłubanie a jak się z tym ogarniecie to pewnie jeszcze troszkę dłubania wam zostanie :P

 

Autko dobrze wygląda a z czasem i odpychać się będzie lepiej niż dobrze i to się liczy.

 

Gratki za wytrwałość w poszukiwaniach.

 

Teraz czekamy na odpalenie i hamowanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Furia widać przyjemna, a że malowana, który ponad 10 letni wóz nie był :D

 

Też się przekonałem do P10, i świeżutko nabyłem w rajchu (po kilku ładnych miechach poszukiwań, akurat dla młodej i 1.6, aczkolwiek też będę ją użytkował, no i Red Invitation ;) )

 

 

ps. Tomek nie chciałbyś moich Borbetów 16": do 1.6 to za duże koła no i gumy 205/45, więc nie nada.

 

link: http://allegro.pl/item722300939_sliczne_borbet_bs5_16_bfgoodrich_205_45.html

 

Jak coś zawsze można się dogadać ;)

 

pozdrawiam i wytrwałości życzę w modzeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Furia widać przyjemna, a że malowana, który ponad 10 letni wóz nie był :D

 

Też się przekonałem do P10, i świeżutko nabyłem w rajchu (po kilku ładnych miechach poszukiwań, akurat dla młodej i 1.6, aczkolwiek też będę ją użytkował, no i Red Invitation ;) )

 

 

ps. Tomek nie chciałbyś moich Borbetów 16": do 1.6 to za duże koła no i gumy 205/45, więc nie nada.

 

link: http://allegro.pl/item722300939_sliczne_borbet_bs5_16_bfgoodrich_205_45.html

 

Jak coś zawsze można się dogadać ;)

 

pozdrawiam i wytrwałości życzę w modzeniu

 

Sorki, u nas 15-ki jeżdzą zimą i latem. Gumy na razie 195, ale jak dobrze pójdzie to 205 lub 225 jak się na przodzie zmieszczą. Przód oczywiście, bo trakcję na 1/4 już zgubiliśmy. Cieniaki na tył oczywiście. Nalewki Markguma 205 lepiej ciągnęły nawet w deszczu. Po prostu za duży moment i lżejsze alusy. No chyba, że xkarol wymyśli coś innego. Pozdro :P A w ogóle bardzo ładne są.

p.s.

Dzisiaj w Falenicy hamulcowanie przechodzi z czerwonej do rudej. Może i zawiecha też. :D

A czerwona chyba na pewno odrodzi się jako turbo wariatka. :P

p.s. 2

pokaż brykę :)

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...