Filip_212 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Cześć. Czy ktoś z Was, szczęśliwych posiadaczy K11 mógłby powiedzieć dokładnie, lub oszacować ile ważą kolejne części tego samochodu: maska, atrapa, szyby boczne, tylne i przednie, klapa tylna i kanapa tylna? Pewnie zastanawiacie się- 'na cholere mu te wiadomosci??' . Otóż planuję przygotować taki samochód do prawa jazdy B1, zmniejszając jego masę do 549kg lub mniej, co mysle jest wykonalne, gdyż nawet smarty fortwo o seryjnej masie ok 900 kg da się tak przerobić. Dlatego też bardzo proszę Was o pomoc w tej nietypowej sprawie. Pozdrwiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mibars Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Smart ForTwo waży znacznie mniej! 750kg... Maska i atrapa w Micrze to jedna całość, porównując do innej maski o której wiem ,ze waży 20kg maska z Micry zdaje się być wyraźnie cieższa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Maska i atrapa w Micrze to jedna całość Nie zapędzaj się tak - maska i atrapa jako integralna całość była dopiero po lifcie, wcześniej to były 2 oddzielne elementy - a kolega w pytaniu nie sprecyzował o jaki rocznik chodzi. W ogóle przypuszczam, że przedliftowe K11 są nieco lżejsze od tych po modernizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Filip_212 jak Ty chcesz zejść tak z masą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip_212 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 (edytowane) Raczej chodzi mi o model przedliftingowy, skoro jest lżejszy. Co do masy smarta, to fakt, waży ok. 750 kg, ja pomylilem czesto przerabianą 1 generację z aktualną Zamierzam wyjąć tylną kanapę i tylną część wykładziny, boczki tylne, wszelkie maty wygluszające, założyc najmniejsze możliwe koła, stalową maske zmienić na wykonaną z 8 milimetrowego lexanu wykonaną metodą vacumm-formingu, to samo tylna klapa i szyby. Postaram sie zamienic wzmocnienia drzwi z aluminium i zobaczymy, co z tego wyjdzie. Edytowane 28 Sierpnia 2009 przez Filip_212 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Rz Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 To troszkę szalony pomysł, ponieważ taki samochód może mieć problem z przejściem badania u diagnosty. Po pierwsze waga będzie niezgodna z homologacja pojazdu. Po drugie mogą się przyczepić do kompozytów którymi zastąpisz szyby i inne elementy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip_212 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 To troszkę szalony pomysł, ponieważ taki samochód może mieć problem z przejściem badania u diagnosty. Po pierwsze waga będzie niezgodna z homologacja pojazdu. Po drugie mogą się przyczepić do kompozytów którymi zastąpisz szyby i inne elementy. oczywiście, że mogą, ale jestem dobrej myśli W każdym bądź razie jestem dobrej myśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 http://www.allegro.pl/item716881796_daihatsu_cuore_dla_16_latka_lub_do_nauki_jazdy_b1.html to juz lepiej kupic to bez kombinacji legalnie masz na b1 odrazu. koszty przerobki micry beda kolosalne i zaloze sie ze sie nie uda.. szyby sa lekkie maska tak samo kola nie graja tu praktycznie roli.. nie ma szans. trzeba by bylo z pleksy wszystko zrobic i zostawic jeden fotel http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9687919 prosze warszawa na miejscu tanio gotowy ladny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip_212 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Zauważ, że Smarta ważącego 750-800 kg da się odchudzić, to micre 1.0 k11 sprzed liftingu o masie 780 kg raczej też się powinno udać. W końcu zejść 231 kg do nic hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 no nie powiedzial bym.. w dowodzie pisze 780 a wjedziesz na wage i bedzie 850.. moja wazy 853 na wadze mierzone na kopalni a w dowodzie nie wiem ile ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.