Jump to content
Części Nissana - iParts.pl
Sign in to follow this  
sebabp

sebabp PATROL GR Y61

Recommended Posts

sebabp

No i stało się. Po prawie rocznym poszukiwaniu jest drugi Nissan w rodzinie. Ma być najczęściej używany przez 1 właściciela czyli mojego tatę, aczkolwiek w każdej innej chwili będzie w moich rękach...

 

MODEL: PATROL GR Y61 1998r. 3 drzwiowy

 

SILNIK: 2.8 TD-6 Intercooler, 2826 cm3 RD28TI przebieg: 219000, olej CASTROL 15W-50

 

UKŁAD DOLOTOWY: seria +SNORKEL umożliwiający brodzenie w wodzie do 1,6 m głębokości

 

UKŁAD WYDECHOWY: seria

 

ELEKTRONIKA: seria

 

UKŁAD NAPĘDOWY: seria (4x2, 4x4, 4x4+reduktor) +sprzęgi piast przednich

 

ZAWIESZENIE: seria +opony BF Goodrich BFG 265/75R16 AT na seryjnych felgach 16x7

PLANY: Old Man Emu + 2 cale, koła terenowe o rozmiarze 33” na 12,5” lub 35” na 12,5”, montaż wzmocnionego amortyzatora układu kierowniczego OLD MAN EMU

 

UKŁAD HAMULCOWY: seria

 

BODY KIT: Zmodyfikowany przedni zderzak przystosowany do wyciągarki by

PLANY: montaż odciągów linkowych (stalowa linka wraz z napinaczami), chroniącymi przed uderzeniami gałęzi w szybę przednią pojazdu, dodatkowe oświetlenie na dachu, bagażnik wyprawowy, drabinka, progi stalowe (pełniące funkcję osłony przez uderzeniami bocznymi i dolnymi karoserii pojazdu, są również punktami podparcia dla podnośnika typu HI-LIFT), powiększenie nadkoli i montaż gumowych poszerzeń

 

ŚRODEK: 2xpoducha, 2xel.szyby,el. lusterka

 

CAR AUDIO: seria +KENWOOD KRC-177R

 

DODATKOWE: wyciągarka DRAGON WINCH 12000LBS 12V 5,5T z liną syntetyczną winchline

 

MOC: 129KM

 

PLANY: delikatne przyciemnienie szyb, CB radio, lepsze car audio, dodatkowe oświetlenie przednie i tylnie (halogeny, szperacze, itp.)

 

ZDJĘCIA:

 

Sierpień 2009

 

7df0e51f0f9e3665med.jpg

Edited by sebabp

Share this post


Link to post
Share on other sites
bodek_n14

No no, w końcu jakiś off roadowy projekt :) W pracy bawimy się w takie auta. Wpadaj a zrobimy Ci rajdówkę www.rally4x4.pl

Edited by bodek_n14

Share this post


Link to post
Share on other sites
xtomek

Brawo, wreszcie coś nowego w powerteamie. Bodek dobrze gada !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

Duży i bardzo niewysilony diesel pasowało by mu dodać paręset niuta i konia :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
pgaz

Super Patrol modyfikuj go bo warto !!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
bodek_n14

Duży i bardzo niewysilony diesel pasowało by mu dodać paręset niuta i konia :D

 

hehehe, Coobcio standard :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebabp

Hehe dzięki za wypowiedzi. Coś tam się na pewno powoli będzie działo z autem...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest bonzo

 

UKŁAD DOLOTOWY: seria +SNORKEL umożliwiający brodzenie w wodzie do 1,6 m głębokości

 

 

chyba nie wierzysz w to co napisałeś :rolleyes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
xtomek

Juz takie mocne coś jeździ na 1/4. Może Coobcio dołoży niutków i koników. Pozdro od rudej i czerwonej :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebabp

15.09.09r.:

Zostały porządnie przyciemnione szyby tylne i boczne. Powód?? Ukrycie przed światem zewnętrznym przewożonych przedmiotów.

 

16.09.09r.:

Centralny dorobił się sterowania pilotem.

 

23.09.09r.:

Wleciały owiewki szyb przednich.

 

W sobotę (21.11.09r.) wleciały 8tonowe haki (TOW HOOK WITH KEEPER) na zderzaku.

 

76934320.th.jpg 40839765.th.jpg 34154919.th.jpg

25729252.th.jpg 11152094.th.jpg 19119716.th.jpg

 

Na koniec dnia mały niefart z tego dnia. Po oponie podobno...

 

69997117.th.jpg

Edited by sebabp

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebabp

No ja mam nadzieję, że to da się zrobić bo nowa oponka to spora zabawa...

Share this post


Link to post
Share on other sites
bodek_n14

Zależy jaka dziura jest wewnątrz ale łatka do opon ciężarowych powinna dać radę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebabp

24 grudnia 2009r. Awaria silnika, wstępna diagnoza, padło doładowanie, regeneracja i nic. Kolejna po zdjęciu głowicy, motor do wymiany ponieważ przeszedł już kiedyś kapitalny u poprzedniego właściciela, ale...

 

13 marca 2010r. Wyszło słoneczko :)) Nie ma rzeczy niemożliwych, motor odrestaurowany :D

 

Po prawie 3 miesiącach przygód i nieobecności, Patrol znowu się porusza po ziemi o własnych siłach. Dobrzy panowie się nim zajęli, trochę długo to trwało ale warto było czekać. Motor chodzi jak nówka, pali na dotyk. Jestem pełen podziwu.

W aucie została zregenerowana turbina, głowica, wymieniony 2 tłok, niestety pojawiła się tuleja w 2 cylindrze, oczywiście był szlif cylindrów, jest nowa tarcza sprzęgła i kompletny rozrząd. W motorze przed awarią było nieźle narozrabiane, ponieważ siedziały samo regulatory zamiast szkalek :o co było główną przyczyną awarii!! Musiało wskoczyć 12 nowych szklanek, no i oczywiście oba zniszczone zawory do wymiany. Nie wspominam nawet o uszczelkach filtrach i olejach bo to przy całym ogromie prac to pikuś. Cała ta nowa zabawka pod maską zalana Mobilem 1 Diesel 10W40.

 

A tutaj pamiątka:

dsc00198u.th.jpg dsc00200zo.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrzej330

Trochę to pewnie kosztowało, co sad.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

O Kurde to zawór tak rozwalił tłok czy coś wpadło do gara - masakra...

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebabp

O Kurde to zawór tak rozwalił tłok czy coś wpadło do gara - masakra...

 

No właśnie zawór. Najważniejsze, że po dziś dzień jest wszystko ok. Sprawdza się w dość ciężkim terenie.

Co do kosztów remontu to lepiej nie gadać...

 

 

 

EDIT 30.03.11r.

 

Oto kilka fotek z ostatniego weekendu.

 

sebabp5.jpg

 

sebabp4.jpg

 

sebabp3.jpg

 

577600sebabp2.jpg

 

 

EDIT 21.04.11r.

 

Dzisiaj rano Patrol zrobił małą niespodziankę. Nie odpalił. Wyjecie, rozłożenie na części pierwsze rozrusznika, oczyszczenie z rdzawego nalotu w niepotrzebnych miejscach i i wsadzenie całości z powrotem w zupelności pomogło.

Przy okazji jak już się za niego wziąłem, naprawiłem w końcu oświetlenie z tyłu. Okazało się, że kabel od stopu był całkiem wyrwany z gniazda oraz dodatkowo ułamany w miejscu podłączenia wiązki haka holowniczego. Kilka cięć i nowych połączeń i wszystko znowu hula jak należy. Jednak jestem niemal pewny, że dopóki nie wleci zderzak skrzynkowy takie awarie oświetlenia będą się powtarzały. Przy wjeżdżaniu/zjeżdżaniu ze stromych wzniesień cały tył łącznie z hakiem ryje po ziemi ://

Tylko dwie fotki bo nie było czasu na sesje :DD

 

 

dsc00248t.th.jpg dsc00249q.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edited by sebabp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×