sebabp 0 Posted September 2, 2009 (edited) No i stało się. Po prawie rocznym poszukiwaniu jest drugi Nissan w rodzinie. Ma być najczęściej używany przez 1 właściciela czyli mojego tatę, aczkolwiek w każdej innej chwili będzie w moich rękach... MODEL: PATROL GR Y61 1998r. 3 drzwiowy SILNIK: 2.8 TD-6 Intercooler, 2826 cm3 RD28TI przebieg: 219000, olej CASTROL 15W-50 UKŁAD DOLOTOWY: seria +SNORKEL umożliwiający brodzenie w wodzie do 1,6 m głębokości UKŁAD WYDECHOWY: seria ELEKTRONIKA: seria UKŁAD NAPĘDOWY: seria (4x2, 4x4, 4x4+reduktor) +sprzęgi piast przednich ZAWIESZENIE: seria +opony BF Goodrich BFG 265/75R16 AT na seryjnych felgach 16x7 PLANY: Old Man Emu + 2 cale, koła terenowe o rozmiarze 33” na 12,5” lub 35” na 12,5”, montaż wzmocnionego amortyzatora układu kierowniczego OLD MAN EMU UKŁAD HAMULCOWY: seria BODY KIT: Zmodyfikowany przedni zderzak przystosowany do wyciągarki by PLANY: montaż odciągów linkowych (stalowa linka wraz z napinaczami), chroniącymi przed uderzeniami gałęzi w szybę przednią pojazdu, dodatkowe oświetlenie na dachu, bagażnik wyprawowy, drabinka, progi stalowe (pełniące funkcję osłony przez uderzeniami bocznymi i dolnymi karoserii pojazdu, są również punktami podparcia dla podnośnika typu HI-LIFT), powiększenie nadkoli i montaż gumowych poszerzeń ŚRODEK: 2xpoducha, 2xel.szyby,el. lusterka CAR AUDIO: seria +KENWOOD KRC-177R DODATKOWE: wyciągarka DRAGON WINCH 12000LBS 12V 5,5T z liną syntetyczną winchline MOC: 129KM PLANY: delikatne przyciemnienie szyb, CB radio, lepsze car audio, dodatkowe oświetlenie przednie i tylnie (halogeny, szperacze, itp.) ZDJĘCIA: Sierpień 2009 Edited September 2, 2009 by sebabp Share this post Link to post Share on other sites
bodek_n14 40 Posted September 5, 2009 (edited) No no, w końcu jakiś off roadowy projekt W pracy bawimy się w takie auta. Wpadaj a zrobimy Ci rajdówkę www.rally4x4.pl Edited September 5, 2009 by bodek_n14 Share this post Link to post Share on other sites
xtomek 0 Posted September 5, 2009 Brawo, wreszcie coś nowego w powerteamie. Bodek dobrze gada !!! Share this post Link to post Share on other sites
Coobcio 221 Posted September 5, 2009 Duży i bardzo niewysilony diesel pasowało by mu dodać paręset niuta i konia Share this post Link to post Share on other sites
pgaz 3 Posted September 5, 2009 Super Patrol modyfikuj go bo warto !!! Share this post Link to post Share on other sites
bodek_n14 40 Posted September 6, 2009 Duży i bardzo niewysilony diesel pasowało by mu dodać paręset niuta i konia hehehe, Coobcio standard Share this post Link to post Share on other sites
sebabp 0 Posted September 6, 2009 Hehe dzięki za wypowiedzi. Coś tam się na pewno powoli będzie działo z autem... Share this post Link to post Share on other sites
Guest bonzo Posted September 6, 2009 UKŁAD DOLOTOWY: seria +SNORKEL umożliwiający brodzenie w wodzie do 1,6 m głębokości chyba nie wierzysz w to co napisałeś Share this post Link to post Share on other sites
xtomek 0 Posted September 6, 2009 Juz takie mocne coś jeździ na 1/4. Może Coobcio dołoży niutków i koników. Pozdro od rudej i czerwonej Share this post Link to post Share on other sites
sebabp 0 Posted November 22, 2009 (edited) 15.09.09r.: Zostały porządnie przyciemnione szyby tylne i boczne. Powód?? Ukrycie przed światem zewnętrznym przewożonych przedmiotów. 16.09.09r.: Centralny dorobił się sterowania pilotem. 23.09.09r.: Wleciały owiewki szyb przednich. W sobotę (21.11.09r.) wleciały 8tonowe haki (TOW HOOK WITH KEEPER) na zderzaku. Na koniec dnia mały niefart z tego dnia. Po oponie podobno... Edited November 22, 2009 by sebabp Share this post Link to post Share on other sites
sebabp 0 Posted November 22, 2009 No ja mam nadzieję, że to da się zrobić bo nowa oponka to spora zabawa... Share this post Link to post Share on other sites
bodek_n14 40 Posted November 23, 2009 Zależy jaka dziura jest wewnątrz ale łatka do opon ciężarowych powinna dać radę. Share this post Link to post Share on other sites
sebabp 0 Posted March 14, 2010 24 grudnia 2009r. Awaria silnika, wstępna diagnoza, padło doładowanie, regeneracja i nic. Kolejna po zdjęciu głowicy, motor do wymiany ponieważ przeszedł już kiedyś kapitalny u poprzedniego właściciela, ale... 13 marca 2010r. Wyszło słoneczko ) Nie ma rzeczy niemożliwych, motor odrestaurowany Po prawie 3 miesiącach przygód i nieobecności, Patrol znowu się porusza po ziemi o własnych siłach. Dobrzy panowie się nim zajęli, trochę długo to trwało ale warto było czekać. Motor chodzi jak nówka, pali na dotyk. Jestem pełen podziwu. W aucie została zregenerowana turbina, głowica, wymieniony 2 tłok, niestety pojawiła się tuleja w 2 cylindrze, oczywiście był szlif cylindrów, jest nowa tarcza sprzęgła i kompletny rozrząd. W motorze przed awarią było nieźle narozrabiane, ponieważ siedziały samo regulatory zamiast szkalek co było główną przyczyną awarii!! Musiało wskoczyć 12 nowych szklanek, no i oczywiście oba zniszczone zawory do wymiany. Nie wspominam nawet o uszczelkach filtrach i olejach bo to przy całym ogromie prac to pikuś. Cała ta nowa zabawka pod maską zalana Mobilem 1 Diesel 10W40. A tutaj pamiątka: Share this post Link to post Share on other sites
Andrzej330 187 Posted April 19, 2010 Trochę to pewnie kosztowało, co Share this post Link to post Share on other sites
Coobcio 221 Posted April 21, 2010 O Kurde to zawór tak rozwalił tłok czy coś wpadło do gara - masakra... Share this post Link to post Share on other sites
sebabp 0 Posted April 21, 2011 (edited) O Kurde to zawór tak rozwalił tłok czy coś wpadło do gara - masakra... No właśnie zawór. Najważniejsze, że po dziś dzień jest wszystko ok. Sprawdza się w dość ciężkim terenie. Co do kosztów remontu to lepiej nie gadać... EDIT 30.03.11r. Oto kilka fotek z ostatniego weekendu. EDIT 21.04.11r. Dzisiaj rano Patrol zrobił małą niespodziankę. Nie odpalił. Wyjecie, rozłożenie na części pierwsze rozrusznika, oczyszczenie z rdzawego nalotu w niepotrzebnych miejscach i i wsadzenie całości z powrotem w zupelności pomogło. Przy okazji jak już się za niego wziąłem, naprawiłem w końcu oświetlenie z tyłu. Okazało się, że kabel od stopu był całkiem wyrwany z gniazda oraz dodatkowo ułamany w miejscu podłączenia wiązki haka holowniczego. Kilka cięć i nowych połączeń i wszystko znowu hula jak należy. Jednak jestem niemal pewny, że dopóki nie wleci zderzak skrzynkowy takie awarie oświetlenia będą się powtarzały. Przy wjeżdżaniu/zjeżdżaniu ze stromych wzniesień cały tył łącznie z hakiem ryje po ziemi :// Tylko dwie fotki bo nie było czasu na sesje :DD Uploaded with ImageShack.us Edited April 21, 2011 by sebabp Share this post Link to post Share on other sites