Gość dieter Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Nagle się objawiły dwa problemy z moją Micrą. 1. Kierownica jest luźna. Nagle przy skręcaniu zanim zacznie kolo skręcać kierownica obraca się dosłowanie o kilka milimetrów. Słychać lekki stuk gdy się szybciej/mocniej kręci. Jeśli jednak kierownice mocno przyciśne w stronę klatki piersiowej to działa normalnie. 2. Silnik działa sprawnie. Olej niewymieniany od roku, zrobione 32k. Jednak teraz jest tak, że gdy zacznę przyspieszać i silnik wejdzie na wyższe obroty (powyżej 4k) to czuś zapach czegoś spalonego, nie wiem czego. Sprawdziłem dwa czy trzy razy - za każdy razem się to powtarza. Przy normalnej jedzdzie nic sie nie dzieje. Ktos ma jakis pomysl co to moze byc? Z gory dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Uuuuu łaaaaa!Pierwsze to masz luz albo na krzyżaku,albo w przekładni na listwie.Jeśli krzyżak to raczej do wymiany,jeśli luz w przekładni czasami można jeszcze zlikwidować,podregulować. Dieter,zapach dochodzi z komory silnika?,spod samochodu?,może podobny do palonego oleju,możesz coś bliżej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dieter Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Uuuuu łaaaaa!Pierwsze to masz luz albo na krzyżaku,albo w przekładni na listwie.Jeśli krzyżak to raczej do wymiany,jeśli luz w przekładni czasami można jeszcze zlikwidować,podregulować. Dieter,zapach dochodzi z komory silnika?,spod samochodu?,może podobny do palonego oleju,możesz coś bliżej? Dzieki. Zapach ciezko powiedziec skad dochodzi bo jechalem samochodem zamknietym i tylko mialem obieg powietrza ze srodka wlaczony - mam wrazenie, ze to z silnika i zapach byl cos w stylu spalonego oleju. A jak myslisz - czy ten luz na kierownicy moze byc niebezpieczny, lepiej nie jezdzic i od razu go w poniedzialek do serwisu zawiesc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hordagoga78 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 czy owy krzyzak (niesprawny) moze byc przyczyna myszkowania auta ? gdzie go znalezc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dieter Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Właśnie dokładnie sobie przeglądnąłem jak to wyglada. Kierownica zamocowana jest w jakimś mechaniźmie z białego plastyku i to wszystko co wystaje z tego mechanizmu (naprawdę niewiele) lata na wszystkie już teraz strony - w prawo, w lewo, do góry na dół, gdzekolwiek. Może jakaś śruba przytwierdzająca kierownicę do środką się odkręca - mam wrażenie, że luzy są coraz większe. zauważalnie większe. Czy ktoś wie jak się odkręca kierownicę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dieter Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Rano dałem do serwisu i niedawno odebrałem. Przy okazji zrobili Service Level 2, bo komputer cały czas mi to świecił. Czyli normalny przegląd. Jeśli idzie o kierownice to jakaś śruba się w środku odkręciła ale ją już przykręcili i na zaś zalali ją loctite. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lunatyk1 Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Mam coś podobnego jeśli chodzi o "zapach" ...Odrzucam raczej teze iż jest to spalony olej(przynajmniej u mnie).Ja twierdze może być tak,że silnik dostaje za dużo mieszanki przy wyższych obrotach i część jej jest poprostu nie spalana.Radą na to może być podpięcie sie pod komputer i sprawdzenie co tam w trawie piszczy;)...A jakie masz spalanie ,raczej trzymające sie normy czy wyższe?U mnie jest powyżej 7 na 100 w mieście jeżdżąc naprawde ekonomicznie(b.często używam pędu)i jak dla mnie ten wynik jest za duży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dieter Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Mam coś podobnego jeśli chodzi o "zapach" ...Odrzucam raczej teze iż jest to spalony olej(przynajmniej u mnie).Ja twierdze może być tak,że silnik dostaje za dużo mieszanki przy wyższych obrotach i część jej jest poprostu nie spalana.Radą na to może być podpięcie sie pod komputer i sprawdzenie co tam w trawie piszczy;)...A jakie masz spalanie ,raczej trzymające sie normy czy wyższe?U mnie jest powyżej 7 na 100 w mieście jeżdżąc naprawde ekonomicznie(b.często używam pędu)i jak dla mnie ten wynik jest za duży. W serwisie nic nie wykryli wiec mam nadzieje, ze to jednak byl olej. Dzis go przetestuje na wyzszych obrotach i zobaczymy czy dalej smierdzi. Spalanie w okolicach 7 rowniez lecz samochod uzytkowany jest przez kobiete, ktora nie za bardzo wie co to jazda ekonomiczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.