Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[K10] Czysta klapa w K10? - Czemu nie?


Guest Matimon
 Share

Recommended Posts

Guest Matimon

Witam.

Jak w tytule - planuje już w sobotę wziąść się za oczyszczenie i wygładzenie tylnej klapy w moim K10. Czy ktoś z klubowiczów już robił takie rzeczy?? Raczej nie będzie to sprawa prosta, ale może jakoś się uda!!

Myślę, że najlepoiej będzie wstawić blachę między dwa przetłoczenia, usunąć klamkę otwierania klapy, oświetlenie, oraz tablicę. Czciałem się zapytać jeszcze, czy da się naciąć otwór w zderzaku, aby zrobić tam miejsce dla tablicy.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest lipass
Profes robil tez klape w podobnie zapytaj jego on ci dokladnie wytlumaczy. Ja tez myslalem o plaskiej klapie wiec jak juz cos zdzialasz to daj znac
Link to comment
Share on other sites

LeX ma usuniete te "kły" co podswietlaja rejstaracje tez mozesz kliknac do niego :wink:

Choc pewnie jak go znam "udzieli" sie w tym wontku :lol:

Link to comment
Share on other sites

LeX ma usuniete te "kły" co podswietlaja rejstaracje tez mozesz kliknac do niego :wink:

Choc pewnie jak go znam "udzieli" sie w tym wontku :lol:

Link to comment
Share on other sites

LeX ma usuniete te "kły" co podswietlaja rejstaracje tez mozesz kliknac do niego :wink:

Choc pewnie jak go znam "udzieli" sie w tym wontku :lol:

wszystko da sie zrobic 8)

Link to comment
Share on other sites

Guest gumijagoda

wygladzic to nie problem ale trzeba jeszcze zrobic miejsce na rejestracje najlepiej w zderzaku jakwygladzic to trzeba miec przyspawana blache troche szpachlu podkladu i farbe

Link to comment
Share on other sites

jakbym wygladzal klape calkiem na gladko to tablica tylko do jakiejs zrobionej wneki w zderzaku a tak to tylko usunolem "kly" :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest gumijagoda

no wlasnie

trzeba by bylo zrobic wneke na zderzaku ale jak bylem sie pytac ile za takie cos to mi 150 zl chcieli skasowac

Link to comment
Share on other sites

Guest profes

bo widzisz, trzeba by trochę wyciąć, wspawać podkładkę pod tablicę i jeszcze oświetlenie pociągnąć. najtaniej na wierzchu zderzaka ze stylowym oświetleniem chyba od Lublina w kolorze black czyli w kolorze zderzaka:)

 

pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Matimon

No i są już pierwsze fotki z przeróbki tylnej klapy. Prace idą powoli ale...IDĄ!! Jak skończe to oczywiście będzie ostateczy pokaz. [br]

Narazie: ZDERZAK z wkomponowaną wnęką na rejestracje

 

podrawiam

zderzak.JPG[/img]

Link to comment
Share on other sites

Guest Matimon

Po delikatnych przeróbkach pasuje wnęka od Cinquecento. Klapa juz zaszpachlowana i dzisiaj będzie pomalowana podkładem. Tyle schodzi, ponieważ oprócz klapy i zderzaka robię troche nadwyrężone zębem czasu nadwozie(progi, błotnik, doły drzwi)...

We środę może uda mi się w końcu wyjechać z garazu...

Link to comment
Share on other sites

Guest Matimon
niezle :) A ta blacha to wyglada jak ceownik od Nida-gipsu :D

To nie jest blacha tylko plastik. A wyglądać będzie o dużo lepiej pomalowany!!

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest Matimon

Witam.

Uff....wreszcie skończyłem klapę(przedewszystkim), zderzak, progi i błotnik. Jutro z rana będą fotki bo dzisiaj to już troche za ciemno było.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

No bardzo ładnie, podoba mi sie :lol:

 

Pozdrawiam :wink:

Link to comment
Share on other sites

fajnie... to juz mozna nazwac tuningiem :wink: a pozatym widze ze jak na k10 przystalo schodzi ci farba z ramienia wycieraczki :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Matimon

No farba z wycieraczki schodzi i to nie tylko z tylnej, ale widocznie tak to już bywa. :o

 

A co do tuningu, to z K10 jednak można zrobić coś ciekawego :wink:

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...