Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350z] dziwne cykanie


Gość kufelman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kupiłem dzis NISSANA 350z CABRIO wersja europejska wszystko jest oki przejechane 40 tys km książka serwisowa, tylko przy zmianie biegów w dół czy w góre, słychać dziwne cykanie podczas jazdy nie tylko zaraz po zmianie biegów martwi mnie to jutro wjade na kanał i popatrze tam, może wyspzęglik spzegło jakieś pomysły???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiałbyś dać się przejechać, ze zdjętym dachem. Inaczej trudno ocenić :-)

 

a tak poważnie to wg mnie docisk sprzęgła. pytanie teraz ile ma przelatane to sprzęgło i czy całe w razie co zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sasmochód ma ponoć przelatane 40 tyś, po przeglądzie w serwisie w warszawie powiedzili że to mozliwe bo nawet opony ma takie jak z fabryki wyjeżdżały, tylko przy zmianie a w zasadzie po zmianie biegów, jest pare cyknięć i wszystko oki, ciężko wyczuć bo raz tak jakby ze skrzyni a raz jakby skąd indziej, czasem przy delikatnym ruszaniu tego nie ma. Może żadna usterka to nie jest ale strasznie irytuje

 

chyba znalazłem odpowiedź

http://www.notre350z.com/forum/files/uploads/dold/1207422654_ClickClack.pdf

Edytowane przez kufelman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Sasmochód ma ponoć przelatane 40 tyś, po przeglądzie w serwisie w warszawie powiedzili że to mozliwe bo nawet opony ma takie jak z fabryki wyjeżdżały, tylko przy zmianie a w zasadzie po zmianie biegów, jest pare cyknięć i wszystko oki, ciężko wyczuć bo raz tak jakby ze skrzyni a raz jakby skąd indziej, czasem przy delikatnym ruszaniu tego nie ma. Może żadna usterka to nie jest ale strasznie irytuje

 

chyba znalazłem odpowiedź

http://www.notre350z.com/forum/files/uploads/dold/1207422654_ClickClack.pdf

 

 

Mam podobnie z tym ze ja słyszę raczej głośne cyknięcie, jakos sie nie przejmowalem tym

(mam włozone twardzsze sprzęgło STAGE2)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Mnie wkońcu też dopadł ten problem ale zauważyłem że sie poluzowała śruba na prawej półosi i zrobił sie luz na kole a piasty swiezo wymieniane nissanowskie. Dokręciłem półoś ale zastanawiam sie czy nie przesadziłem bo dokręciłem ile tylko się dało na chama żeby sie juz nie poluzowała dałem nakretkę z wycięciami i szpilke zabezpieczającą ale przy dokręcaniu było cłychac takie cyknięcie. Po tygodniu coś zaczeło mi z tyłu trzeć myślałem ze znowu sie skonczyły klocki ale sa ok pościągalismy obie tarcze przeczyścilismy, klocki też są ok, szczęki mam nowe i nie obcierają zresztą tarcze też nowe i piasty obie nowe. Co tak może trzeć ? Za mocno łożysko dokręciłem ? I co tak cyka przy zmianie biegów przód i tył w automacie mam auto. Podczas jazdy przy opuszczeniu ogazu tez słychac cyknięcie. Wkurza mnie to bo lubie jak jest wszytsko sprawne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli brzmi to tak to nasmaruj konkretnie i będzie gitara! Jak będziesz wyjmował półośkę to podnieś cały tyłek i odkręć (chyba jest to stabilizator) z obu stron. Inaczej będziesz miał strasznie mało miejsca i naprzeklinasz sie jak nigdy w zyciu.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o dokładnie mam to u siebie a stało sie tak jak dokręcałem piaste na chama. Jutro bede może miał wiecej czasu chociaż wydaje mi sie że coś ucichło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...