Zaag Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Witam! Chciałbym wszystkich serdecznie powitać na tym forum. Stałem się szczęśliwym posiadaczem "słoneczka" w wersji kombi i mam następujące pytanie.. samochód po wykonaniu skrętu strasznie buja.. w czym może tkwić problem? Poza tym zauważyłem, że tylnia klapa stuka na wybojach, jak można ją wyregulować? zamek jest już maksymalnie cofnięty.. pozdrawiam, Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemik Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Amortyzatory kolego sprawdzałeś??? tylko raczej tam tkwi problem jesli tak strasznie buja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaag Opublikowano 25 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 tak podejrzewałem, jeszcze nie sprawdzałem, muszę to zrobić.. jakie są przewidywalne koszta tego typu naprawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rudy89 Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Koszt: z przodu sporo(trzeba rozebrać kolumnę resorującą), z tyłu taniocha Jaki masz przebieg? U mnie przy 170 tys. z przodu mialem sprawnosc 90% (prawie nowe amorki) z tyłu oryginałki prawie 60% I trzyma się super Kiedy masz termin badania? Jak niedługi to pojedź wcześniej i będziesz wiedział które zmienić. Z tego co wiem nie są drogie, tylko z dostępnością tylnych podobno jest słabo... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Witam! Chciałbym wszystkich serdecznie powitać na tym forum. Stałem się szczęśliwym posiadaczem "słoneczka" w wersji kombi i mam następujące pytanie.. samochód po wykonaniu skrętu strasznie buja.. w czym może tkwić problem? Poza tym zauważyłem, że tylnia klapa stuka na wybojach, jak można ją wyregulować? zamek jest już maksymalnie cofnięty.. pozdrawiam, Andrzej Nie masz wrażenia że tył ucieka? Maksymalne cofnięcie zamka tylnej klapy nie zawsze jest sposobem. Nie masz luzu na zawiasach? Ewentualnie może plastik tylnej klapy nie ma kilku spinek i dlatego masz stuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rudy89 Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Witam! Chciałbym wszystkich serdecznie powitać na tym forum. Stałem się szczęśliwym posiadaczem "słoneczka" w wersji kombi i mam następujące pytanie.. samochód po wykonaniu skrętu strasznie buja.. w czym może tkwić problem? Poza tym zauważyłem, że tylnia klapa stuka na wybojach, jak można ją wyregulować? zamek jest już maksymalnie cofnięty.. pozdrawiam, Andrzej Zapomniałem dodać, że u mnie też z tyłu coś stukało i piszczało. Okazało się, że kosz zapasówki nie był dobrze dokręcony (przez to stukanie) i dodatkowy hak obcierał o ramę (piszczenie) Po dokręceniu śruby pod zaślepką na listwie plastikowej kluczem do kół i nasmarowaniu haka problem ustał. To mało prawdopodobne, by to było to, ale możesz sprawdzić kosz w kilka sekund, nawet się nie pobrudzisz. Nie powinien chodzić góra-dół, u mnie chodzi minimalnie na boki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaag Opublikowano 25 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Dzieki za podpowiedzi, jutro zajrze pod spod i sprobuje zlokalizowac te stuki ( w sumie klapa nie wyglada by miala luz) co do tych amortyzatorow to nie czuc ,ze tyl ucieka tylko buja calym samochodem, tak miekko, nienaturalnie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość podj Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 stawiam na tuleje belki - sprawdzałeś ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rudy89 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 No i jak z Twoim Y10?? Działałeś coś? P.S. czy w hatchbackach N14 koło też jest w koszu pod podłogą bagażnika, czy tak jak w Niemcu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 W htb koło jest na 99% w bagażniku, tylko w kombi wisi jak zapomniane przez Boga i ludzi... A kombi nie jest niemcem, tylko to poprostu jedna z wersji nadwoziowych... bujanie na zakrętach może być skutkiem wyjechanych tulei na tylniej belce, za miękkich sprężyn, wyjechanych amorków... To wszystko potęguje jeszcze archaiczna konstrukcja tylniego zawiasu na belce i drążku panharda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaag Opublikowano 30 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Niestety jeszcze nic nie sprawdzalem poniewaz samochod jest u mechanika od 3 dni..uszczelka pod glowica byla do wymiany.. dzis odbiore, bede starał sie lokalizowac.. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaag Opublikowano 4 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Znalazłem! Te irytujące stuki powodował luźny zawias zamknięcia klapy(sterowany cięgnem z kabiny przy fotelu kierowcy) wiec kawałek dętki rowerowej podłożony załatwił sprawę. Co do zawieszenia to muszę podjechać na stację i szarpaki powinny pokazać co i jak z tym zawieszeniem. Dzięki za wszystkie podpowiedzi, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.