Gość NismoMan Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Na wstępie napisze ze mam nietypowe pytanie odnośnie liczników w nissan primera p10 93"rok Jakiś czas temu nabyłem liczniki z obrotomierzem i chciałbym je założyć, również chciałbym mieć aktualny przebieg z obecnego zegarka(by nie mieć problemów później ze sprzedażą). Moje pytanie brzmi czy da się dokręcić większy przebieg(wiem ze to jest nielegalne ale jeśli się da prosił bym o inf na priv zęby jakiś nie uczciwy sprzedawca nie miał takich informacji) na nabytym liczniku (na moim mam 214tkm a na zakupionym 18tkm) czy może da się przełożyć ten cały zegarek z przebiegiem do nowego z obrotkiem. Czy wrazie tego taśma będzie pasowała (ta z tyłu zegarka a i czy kostki będą pasowały ponieważ mam 1.6 16v a licznik jest z 1.6 sri)i ostatecznie czym ściągnąć wskazówkę a później ja założyć by licznik nie przekłamywał w dużym stopniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woro_woro Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Moje pytanie brzmi czy da się dokręcić większy przebieg(wiem ze to jest nielegalne ale jeśli się da prosił bym o inf na priv zęby jakiś nie uczciwy sprzedawca nie miał takich informacji) Caly absurd polega na tym ze to jest legalne! Mnostwo firm dziala wlasnie pod nazwa 'korekcja licznika' i sens swojego istnienia podaja dokladnie taki jaki Ty - stary licznik sie zepsul, a nowy ma mniejszy przebieg i trzeba go skorygowac zeby wskazywal przebieg poprawny A jak im przyjdzie cofnac licznik - zostajesz pouczony o obowiazku poinformowania przyszlego wlasciciela auta, ze przebieg zostal cofniety. I takich zakladow jest mnostwo i dzialaja na pelnym legalu. Cos w desen sklepow z dopalaczami. Takze poszukaj w guglu 'korekcja liczników' - napewno cos znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smyndrok Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Cos w desen sklepow z dopalaczami. Witam! hehe, dobre porównanie Powiedzcie mi koledzy o ile licznik bedzie mi zaniżał prędkość i przebieg jak zmieniłem 13 na 14 z oponami o dość dużym profilu (175/80) ?? Liczniki mają jakąś tolerancje na takie zabiegi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Do korekcji licznika potrzebny jest komp z programem (soft) i dobry fachowiec a nie kowal co to wszystko robi. Zegar trzeba rozebrać i zakuć procka pod kompa. Jak żle zakujesz to poleci pamięć w zegarach i po każdym wyłączeniu zapłonu będzie kasował się licznik dzienny i zegarek. Dobry zakład elektroniki pojazdowej wykona taką korekcję, bo to teraz legal, a ty musisz powiadomić o tym ubezpieczyciela jeśli masz AC i kupującego przy sprzedaży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Licznik na linkę czy z impulsatorem w skrzyni? Jak na linkę to kawałek starej linki ewentualnie sklepany drut i wiertarka, jeżeli licznik z impulsatorem to możesz dobrać się do samego licznika i poprzestawiać cyferki na liczydle jak Ci pasuje, da się to zrobić. Nie piszę na PW bo dla "fachowców" od liczników to żaden problem, nie takie liczniki "robią". Najlepiej przełóż sam zegar licznika ze swojego auta, wskazówki nie trzeba zdejmować chyba że chcesz zmienić też tarczę na tą z sri. Panowie to licznik mechaniczny, jaki soft? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Racja, zagalopowałem się, a więc wkrętak i po żadnych magikach nie trzeba jeździć. Jedynie na szybie paluchów od środka nie zostawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.