Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

pobor pradu-wzrost obrotow :|


Gość EnDrIu WAWA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Coś wysokie są te obroty.

Powinno być tak na rozgrzanym motorze:

1. Silnik 1.6 - bieg jałowy: 750+/-50

2. Silnik 2.0 - bieg jałowy: 850+/-50

Przy załączonych światłach obroty powinny wzrosnąć max. +200.

Jak załączysz też na max dmuchawę i np. kręcisz kierą to nie powinny spadać do prędkości obr. minimalnej - np. dla 1.6 to będzie 700 obr./min.

Pozdro. -IHI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
Andrzej mi tez skocza jak wlacze wentylacje lub swiatla ale nie o tyle ok 150 obr. to max :shock: .
no wlasnie...za duzo podnosi mi obroty i nie wiem czemu :shock: Wiadomo musi byc zwiekszenie, ale nie az o 500 RPM :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość EnDrIu WAWA

jesli ktos ma podobny problem to polecam obnizyc obroty...dzis zrobilem i jzu jest wszystko normlanie.

Reguluje sie srubka ktora wychodzi z gaznika 5 min roboty :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno być tak :) :

1. po włączeniu auta musi się załączyć ssanie - 1 stopień (powinno być około 1300 obr/min).

2. po kilku minutach pracy silnika - załącza się 2 stopień ssania (prędkość spadnie do 1000-900 obr/min)

3. po osiągnięciu temp. optymalnej odłączane jest ssanie i prędkość spada do prędkości ustalonej śrubą z tułu gaźnika (bieg jałowy) - około 750 obr/min

W urządzeniu (kopułce rozruchowej) jest bimetal nagrzewany prądem z przekaźnika. W kopułce jest tarcza dwustopniowa (to właśnie ona przełącza "etapy" ssania.

Normalne jest to, że podczas 1 lub 2 etapu ssania nie wzrastają obroty po załączeniu np. świateł lub dmuchawy.

Zaraz po wyłączeniu ssania i załączeniu świateł lub innego odbiornika prędkość powinna wzrastać - średnio max +200 obr/min.

 

Do regulacji ssania (prędkości) - śruba na ramieniu przy kopułce rozruchowej. Regulacja czasu ssania - blaszka wypustu na przepusnicy przy kop. rozruch - można ją delikatnie odginać w żądanym kierunku.

Jeśli macie kłopoty ze stabilizacją - schodzeniem z obrotów- sprawdźcie - TŁUMKIK PRZEPUSTNICY- może już nie działać (u mnie tak było i była kaszana!!!).

Jak macie pytania - to mogę porobić zdjęcia jaka śruba do czego i odesłać Wam na emaila.

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wysłałem Kubsowi opis. Postaram się bardziej rozbudować dokument - z dokładnym opisem kopułki rozruchowej, ale do tego muszę rozebrać zapasowy gaźnik. W instrukcji opiszę też wszystkie el. zawory sterujące.

Póki co - jeśli są zainteresowani - mogę przesłać pierwszą wersję dokumentu z opisem regulacji biegu jałowego i spr. ssania :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...