Guest Filix Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 Witam! Niedawno kupiłem N16 w dizelku 2.2 z 2001r. Podczas hamowania lewa noga (rownoczesnie trzymany gaz i hamulec) auto traci moc(nie wiem czy oddcinany jest doplyw paliwa czy o co chodzi), wiem ze wiekszosc silnikow TDi grupy VW ma ta sama dolegliwosc. Jak mozna z tym wygrac? Czy ktos z was probowal juz rozwiazac ta dolegliwosc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
theant Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Z tego co wiem to tak ma defaultowo i pozostaje chyba tylko ingerencja w elektrykę w pobliżu ECU. Nie pamiętam jak to idzie: czy: pedał->ECU->światła STOP czy: pedał->ECU ................| ................->światła STOP Kropki olej bo nie wiedziałem jak ominąć "sprytność" edytora - nie pozwala na wstawianie dużej ilość spacji. Bo może wystarczy coś przeciąć, coś połączyć i problem z głowy. A tak z ciekawości: po co ci to? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Filix Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 A tak z ciekawości: po co ci to? Jestem przyzwyczajony do takiej techniki, ktora podczas szybkiej jazdy bardzo pomaga. Mozna w ten sposob popracowac nad rozkladem mas w samochodzie podowdujac wieksza przczepnosc przedniej osi:) A co za tym idzie lepsze prowadzenie szczegolnie w ciezkich warunkach Teraz w momencie kiedy mam to w nawyku ciezko mi szybciej pojechac Almera i jesli nie bylo by zbyt duzej ingerencji chcialbym to zlikwidowac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
theant Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 To musisz poszukać w schematach w ESM Almera N16. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.