Guest szulczyk Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Mam problem....W ciagu 4 miesięcy pekły mi 3 linki od sprzegła...Czego to jest wina???? Posiadam primere p10 2,0 16v benzyna 115 KM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest asaf Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 (edited) Przyczyn może być wiele np.jeśli wciskasz sprzęgło z wielkim oporem to przyczyną może być źle zamontowane sprzęgło lub zacierające się na wieloklinie, wystarczy że linke sprzęgła źle połączysz między sprzęgłem a pedałem będzie gdzieś za mocno zgięta ,oczywiście wadliwą linkę wykluczamy ,a może kup linkę od innego dostawcy? Edited October 20, 2009 by asaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest szulczyk Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Problem w tym że te 2 linki były różnych firm...Najpierw kupiłem jakaś chińska podrube a teraz poszedł mi orginał....Pewnien mechanik podpowiedział mi że to wina docisku od sprzegła,że powinienem go wymienic razem z tarcza sprzegłową,tylko "co ma piernik do wiatraka".... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest smyndrok Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 A rozrywaja sie w tych samych miejscach?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest donn_primerra Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 w którym miejscu ci pęka.?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest szulczyk Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 (edited) Mniej wiecej w tych samych miejscach...Jakieś 15 cm od łapy do skrzyni do ktorej sie mocuje linke Edited October 20, 2009 by szulczyk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest donn_primerra Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 zobacz czy ta łapa jest w osi lini wzgledem dziury gdzie pancerz montujesz.. łapa mosze sie podkrzywiła.. ogólnie sprawdz czy to równo w lini działa czy sie nie przyciera tam.. no chyba ze ci zarąbiscie cięzko działa to sprzęgło to naawet nie kąbinuj tylko sprawdz czy łapa w osi nie zapieczona..moze być zatarta badz łozysko oporowe przyciera sie na obudowie wałka sprzęgłowego .. w ogole to jak to sprzegło działa.. powinno działać bardzo lekko... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest szulczyk Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Od poczatku jak mam to auto to sprzegło nie chodziło za lekko...Ale mi to nie przeszkadzało...W porownaniu do mojej drugiej primery p11 po lifcie to nie ma co porownywac bo p10 ciezej chodzi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest donn_primerra Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 no bo w tej nowszej już masz hydraulike.. ale serio w p10 bardzo lekko to działa o wiele fajniej niz w większości aut o rozwiązaniu na linke.. posprawdzaj sobie to co pisałem.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest szulczyk Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Ok..dzieki za info..Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 83KAFI83 Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Koledzy mam pytanie czy Nissan Primera P10 2,0 V16 85KW/115KM wszystkie mają linki od sprzęgła czy nie a i jak sprawdzić czy to sprzęgło czy linka? Czy cos innego dzięki wielkie koledzy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.