Guest robaldinho Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Witam mam problem otóż chciałbym zmienić radio w Nissan Primera 97r. jest tam radio (Thurst/Thust nie mam pojęcia) JP300 niestety nie posiadam śledzików do wyjmowania tego radia, próbowałem różnych metod, na druciki, na śledziki z innego radia, na siłę, wkładałem rękę od tyłu... Byłem nawet u mechanika specjalisty, niestety poddał się. Ja również mam powoli dość. Ma ktoś jakieś inne pomysły na to jak to radio wyjąć tak by nie uszkodzić deski rozdzielczej? Dodam że to radio jedynie przesuwa się do góry i na dół, natomiast w tył czy do przodu nie da rady.. Zdjęcia tego feralnego radia - PS. W ostateczności proszę o radę jak rozbić, ew. rozłożyć to radio tak by w częściach je wyjąć nie uszkadzając nic innego.. Edit: odkręciłem stelaż od reszty i radio wychodzi do połowy, razem ze stelażem ( wydaje się oryginalny ponieważ nachodzi wewnątrz na bolce i jest przykręcany śrubami), i dalej nie wyjdzie jest stelaż przykręcony śruba do radia nie wiem kompletnie jak i jakim cudem poprzedni właściciel to zmontował.. co dalej? Bardzo proszę o pomoc bo oszaleje ;/ PS oraz jeszcze jeden problem.. Podczas skręcania i przekręcenia kierownicy niemal na max i gdy ruszam (powoli) to słychać dźwięk jakby coś z pod spodu harowało o podłoże (asfalt) gdy wyprostuję kierownicę do 1,5 obrotu to ustaje. Kierownica lekko chodzi, wspomaganie działa - odbija kierownica. Zaczęło się to dziś po tym jak po 7 m-cach uruchomiłem primerkę, trochę stała, sprowadzona z Francji. Nie jeździłem gdyż używałem inne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zwiadowca Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 witam pod gałkami od regulacji ogrzewania są dwie śrubki odkręć je powinien sie odchylić cały panel wraz z radiem w taki sposób dojdziesz do radia zaś panel jest jeszcze przykręcony chyba u góry w kratkach ogrzewania te kratki się wyjmuje delikatnie podważając z boku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest shemsky1 Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 tak jak kolega wyzej napisal ... musisz zdjac caly panel z pokretlami od nawiewow po nawiewy poweitrza ) ... reszte trzeba delikatnine podwazac aby wyskoczylo z zatrzaskow ... panel powinien caly wyjsc ... wtedy odkrecisz sobie spokojnie radio ... a te stuki przy pelnym skrecie kierownicy to moga byc przeguby ... jezeli sa przy zkrecaniu w lewo i prawo to oba do wymiany ... jak w jedna tylko strone to tylko ten walniety ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest robaldinho Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 No radio udało się zmienić dzięki waszym radom. Dziękuję. A od czego mogły popsuć się te przeguby? A dźwięk ten jest nietypowy jakby jakiś kawałek blachy wadził o drogę (może uda mi się nagrać odgłos tego to zamieszczę), to nie są stuki, występuje jedynie przy skręcie kierownicy, tylko jak skręcę kołem na max. po wyprostowaniu koła jest ok. Czy można zwlekać z wymianą tej części?, czy to wogóle bezpieczne? Proszę się nie dziwić jestem początkującym kierowcą (prawko od pół roku) no i po za zmianą koła to nic się nie znam Link to comment Share on other sites More sharing options...
P11DK Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 witam pod gałkami od regulacji ogrzewania są dwie śrubki odkręć je powinien sie odchylić cały panel wraz z radiem w taki sposób dojdziesz do radia zaś panel jest jeszcze przykręcony chyba u góry w kratkach ogrzewania te kratki się wyjmuje delikatnie podważając z boku Można prosić o jakieś obrazkową ilustrację ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.