Guest nadg0b Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Witam wszytkich przeszukałem forum lecz nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Kilka dni temu wymieniałem uszczelkę pod głowicą w nissanie almera N15 1,4L , od tamtego czasu samochód bardzo dziwnie się zachowuje, faluje na wolnych obrotach, gaśnie. Wymieniłem już kable świece, kopułkę. Sprawdzane były ustawienia zapłonu (wyprzedzenie 9 stopni). Wszystko tak jak powinno być, i nadal jest problem , przy ciepłym silniku bardzo ciężko się go odpala. Może spotkaliście się z takim problemem proszę o pomoc . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jastrząb Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 kompresja na cylindrach jaka jest ?? nie ubywa płynu chłodzącego, lub czy przewody nie są twarde ?? Sprawdź ustawienia rozrządu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal801 Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 Prawdopodobnie jest przestawiony rozrząd Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodek_n14 Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 A jaki był powód wymiany uszczelki? Kompresję aktualnie mierzyłeś? Przy przestawionym rozrządzie kompresja również wyjdzie inna niż w serii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nadg0b Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 A jaki był powód wymiany uszczelki? Kompresję aktualnie mierzyłeś? Przy przestawionym rozrządzie kompresja również wyjdzie inna niż w serii. Kompresia jest OK, rozrząd na klinach jest wiec nie było jak tego przestawić Prawdopodobnie jest przestawiony rozrząd zastanawiam sie czy osoba, która to montowała mogła źle ustawić, mechanik pozaznaczał sobie ustawienia rozrządu, tylko czy przy planowaniu głowicy nie powinny być inne ?? kompresja na cylindrach jaka jest ?? nie ubywa płynu chłodzącego, lub czy przewody nie są twarde ?? Sprawdź ustawienia rozrządu. wcześniej ubywało płynu chłodniczego , teraz wszystko jest OK , przewody były sprawdzane nowe i stare , przed planowaniem głowicy wszytko chodziło idealnie , i to jest dziwne zastanawiam sie czy któreś kable podciśnienia nie są źle założone , dajecie mi do myślenia z tym rozrządem , może po planowaniu głowicy należało by zmienić ustawienia rozrządu . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.