Guest malyboa Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 (edited) Witam posiadam swojego N14 ... , ale z racji tego ze mieszkam w górach to bardzo przydałoby mi sie podwyższyć zawieszenie ... mam troche siana .. mozna by sprobowac.. nie jestem mechanikiem ale juz nie jeden wypadek naprawiałem. nie chodiz mi o jakies mega podwyazanie... prosilbym o pomoc : tj. od czego zaczac , co musialbym wymienic i jakie to mniejwiecej koszty... no i czy to mozliwe Edited October 29, 2009 by malyboa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rudy89 Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 Nic się nie znam na tuningu, ale może zamontować jakieś dłuższe sprężyny, skoro w celu obniżenia się je skraca. A masz jakąś osłonę pod silnikiem? U mnie poprzedni właściciel dorobił takową z nierdzewki i jakoś zdaje egzamin. P.S. Dużo jeżdżę po leśnych i polnych drogach i mój Y10 sprawuje się tam znakomicie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest malyboa Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 hehe całkiem fajny pomysł ale wczoraj uslyaszłem ze nad/pod spręzyny mozna wlozyć takie gumowe 'dystanse' tylko niewiem dokładnie jakei i czy takowe istnieją... lub jak mowisze poprostu dluzsze sprezyny... poza tym chyba amortyzatory dłuzsze trzeba? czy mi sie tylko wydaje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest scribler Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 heh Nissan Sunny Terenowy : ) całkiem fajny pomysł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jastrząb Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Sorki że się podpinam pod temat i robię małe OT lecz mam pytanko: czy obniżające sprężyny z almery n15 1.4 będą pasowały do sunnego N14 ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...