Guest malyboa Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 (edited) Witam posiadam swojego N14 ... , ale z racji tego ze mieszkam w górach to bardzo przydałoby mi sie podwyższyć zawieszenie ... mam troche siana .. mozna by sprobowac.. nie jestem mechanikiem ale juz nie jeden wypadek naprawiałem. nie chodiz mi o jakies mega podwyazanie... prosilbym o pomoc : tj. od czego zaczac , co musialbym wymienic i jakie to mniejwiecej koszty... no i czy to mozliwe Edited October 29, 2009 by malyboa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rudy89 Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 Nic się nie znam na tuningu, ale może zamontować jakieś dłuższe sprężyny, skoro w celu obniżenia się je skraca. A masz jakąś osłonę pod silnikiem? U mnie poprzedni właściciel dorobił takową z nierdzewki i jakoś zdaje egzamin. P.S. Dużo jeżdżę po leśnych i polnych drogach i mój Y10 sprawuje się tam znakomicie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest malyboa Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 hehe całkiem fajny pomysł ale wczoraj uslyaszłem ze nad/pod spręzyny mozna wlozyć takie gumowe 'dystanse' tylko niewiem dokładnie jakei i czy takowe istnieją... lub jak mowisze poprostu dluzsze sprezyny... poza tym chyba amortyzatory dłuzsze trzeba? czy mi sie tylko wydaje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest scribler Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 heh Nissan Sunny Terenowy : ) całkiem fajny pomysł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jastrząb Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Sorki że się podpinam pod temat i robię małe OT lecz mam pytanko: czy obniżające sprężyny z almery n15 1.4 będą pasowały do sunnego N14 ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest malyboa Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 Kolejne pytanie odnosnie sunnego terenowego, bo nie chce robic nowego tematu.... czy istnieje mozliwosc zrobic nadkola w stylu audi allroad w sunnym ... ?? jakies takie plastiki załozyc? moze zaradziiłoby to troche w walce z korozja ... no i nadałoby mu bardziej terenowy design odnosnie tych sprezyn to niemam pojecia ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimier Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 (edited) czy istnieje mozliwosc zrobic nadkola w stylu audi allroad w sunnym ... ?? jakies takie plastiki załozyc? moze zaradziiłoby to troche w walce z korozja ... no i nadałoby mu bardziej terenowy design odnosnie tych sprezyn to niemam pojecia ... pytasz poważnie? nadkola w stylu audi allroad w sunnym? jak zrobisz nakładki to dopiero stworzysz piękne środowisko do tworzenia się rdzy Edited October 30, 2009 by mimier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest malyboa Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 poprsotu mam 1 sunnego strasznie pognitego i myslalem ze te plastiki zapobiegłby roszezaniu siekorozji... jestem z gór i czesto jezdzimy nissankami po mega sniegach i z tad ta rdza. szukam jakiegos dobrego srodka by zapobiec. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo1976 Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Żadne plastiki, poszerzenia czy coś podobnego nie powstrzymają rdzy. Ewentualnie ją zakryją, ale jak pisali koledzy powyżej, dopiero wtedy ruda się rozpanoszy na dobre. Jedyny sposób na rudą to całkowita amputacja, spawanie reparaturek i dobra konserwacja. Środki typu "Brunox" lub inne też w 100% nie powstrzymają rdzy. Spowalniają jedynie rozszerzanie się ognisk korozji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest malyboa Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 kurcze to w tym nissanie o ktorym mowie .. bedzie latwiej kupic karoserie i wszystko przelozyc .. bo tam juz zgnilizna jest bardzo zaawansowana. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo1976 Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 No musisz zrobić sobie analizę kosztów. Reparaturki tylnych nadkoli i progów( to się sypie najczęściej) to koszt ok 400zł + robocizna (blacharka) do tego lakiernik. Na pewno tanie to nie jest. Może znajdziesz gdzieś kastę w dobrym stanie to faktycznie przekładka bardziej opłacalna. Mnie to czeka w przyszłym roku. Na szczęście nie jest mocno pognita poza tym większość roboty robię sam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimier Posted October 31, 2009 Share Posted October 31, 2009 kurcze to w tym nissanie o ktorym mowie .. bedzie latwiej kupic karoserie i wszystko przelozyc .. bo tam juz zgnilizna jest bardzo zaawansowana. także szukaj nowej "budy" i ciesz się jazdą zdrowym autem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kozamoza1 Posted January 12, 2010 Share Posted January 12, 2010 A jakie sprężyny podniosą mi suniacza na godziwy poziom, żeby nie przeć podłoga o jakieś większe górki? chodzi mi o to żeby podnieść tył nieco wyżej niż przód. najchętniej jakieś linki albo do sprężyn albo do podkładek. Pozdro i dzięki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest falbinho Posted February 2, 2010 Share Posted February 2, 2010 Hee ja jeżdze na 15 felgach wiec jest wyzej... moze jak byś wstawił jakieś duze oponu i felge 17 ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slayer17 Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 (edited) A nie wystarczyłaby płyta pod silnik a na zimę łańcuchy? Zazwyczaj się sprawdza. Mieliśmy kiedyś w pracy takiego Subaru Justy z płytą i 4 łańcuchami. Darło nieziemsko Edited February 7, 2010 by slayer17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.