komprez Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Witajcie ! Znalazlem na allegro napinacz lancucha gornego i sam lancuch w dobrej cenie, w zasadzie to jest komplet naprawczy sprzedawany na sztuki sa to czesci firmy : arco/motrex http://allegro.pl/item786257518_nowy_napinacz_rozrzadu_nissan_ga_14d_16d_sunny.html Zna ktos te firme ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MICHOO Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 Jeśli chodzi ci o tą firmę to totalma porażka, korpus był tak dennie odlany że miał w kanałach miejsce gdzie był jeszcze piasek formierski i wszystko musiałem oczyścić. okazała się to zbędna robota ponieważ nie trzymał on oleju, i po dłuższym postoju wyciekał z niego olej i przy rozruchu łańcuch nie był napinany. Skończyło się na tym że wstawiłem korpus i resztę metalowych części ze starego napinacza, a wymieniłem tylko ślizg. przejechałem od tamtej pory 7000km i błoga cisza jest tak że jak za nieduże pieniądze (ok 100PLN) masz do kupienia to polecam, bo nie warto płacić 320PLN za oryginał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
komprez Posted October 30, 2009 Author Share Posted October 30, 2009 Jeśli chodzi ci o tą firmę to totalma porażka, korpus był tak dennie odlany że miał w kanałach miejsce gdzie był jeszcze piasek formierski i wszystko musiałem oczyścić. okazała się to zbędna robota ponieważ nie trzymał on oleju, i po dłuższym postoju wyciekał z niego olej i przy rozruchu łańcuch nie był napinany. Skończyło się na tym że wstawiłem korpus i resztę metalowych części ze starego napinacza, a wymieniłem tylko ślizg. przejechałem od tamtej pory 7000km i błoga cisza jest tak że jak za nieduże pieniądze (ok 100PLN) masz do kupienia to polecam, bo nie warto płacić 320PLN za oryginał. no ja go mam za 65pln wiec chyba kupie i odrazu zamienie tylko lyzwy slizgowe A trudno jest je wymienic ? mozesz to jakos w skrocie opisac ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sergiej Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 j wymienilem caly rozrzad na czesciach z inter cars ...jakies 3 tys km juz zrobilem i cisza ...bo wczesniej mialem lyzwe peknieta i gruchotalo strasznie ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MICHOO Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 wymian łyżwy to żaden problem jest ona zamontowana na dwóch kołkach rozprężnych ściskasz je i wyciągasz. cały napinacz zamontowany jest na dwóch śrubkach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bober Posted November 4, 2009 Share Posted November 4, 2009 Witam! chciałbym się podłączyć do tematu. mam silnik GA16DE moja sytuacja wygląda tak; słoneczko zrobiło dla mnie 250tys i prosi mnie teraz o rozrząd - coraz mocniej zaczyna krzyczeć łańcuch. nie zamierzam na nim oszczędzać więc mam pytanko, czy ten silnik nie ma włków balansowych? Witam! ponaglam pytanko, czy oriętuje się ktoś w jaki sposób są w tym silniku napędzane wałki balansowe, o ile są? i czy czasem nie za pośrednictwem łańcucha rozrządu?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MICHOO Posted November 5, 2009 Share Posted November 5, 2009 Witam! chciałbym się podłączyć do tematu. mam silnik GA16DE moja sytuacja wygląda tak; słoneczko zrobiło dla mnie 250tys i prosi mnie teraz o rozrząd - coraz mocniej zaczyna krzyczeć łańcuch. nie zamierzam na nim oszczędzać więc mam pytanko, czy ten silnik nie ma włków balansowych? Witam! ponaglam pytanko, czy oriętuje się ktoś w jaki sposób są w tym silniku napędzane wałki balansowe, o ile są? i czy czasem nie za pośrednictwem łańcucha rozrządu?? kolego silnik GAxxXX na dwa łańcuchy rozrządu. Jeden napędza dwa wałki rozrządu wylotowy i dolotowy poprzez koło pośredniczące, oraz drugi łańcuch który napędza z wału silnika koło pośredniczące. z tego co się orientuję to nie ma tam żadnych wałków balansowych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bober Posted November 5, 2009 Share Posted November 5, 2009 No właśnie byłem cały czas przekonany że ma wałki balansowe, dla mnie ten silnik jak go odpalę zbyt spokojnie stoji na wolnych obrotach. wiem że japonce stosują takie rzeczy dla kultury pracy, z reszą w hondzie mojego starego razem z paskiem rozrządu jest dodatkowy pasek napędzający wałki balansowe, dlatego myslałem że tu jest to rozwiązane analogicznie, no i zmyliły mnie te "dwa" łańcuchy dorwałem schemat rozrządu i teraz wiem jak to wydląda (nigdy tego nie rozbierałem), no i jestem zaskoczony.... Zabieram się za wymiane bo już bardzo trzeszczy, już idzie do mnie komplecik naprawczy, a właściwie nim nie jeżdżę, jak rozbiorę wybadam o co tam chodzi.. dzięki, pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.