Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Kod 34 - czujnik uderzeń~, oraz brak mocy.


Guest dj_lenin
 Share

Recommended Posts

Guest dj_lenin

Witam, moja Primera P11 Sr20De przestała płynnie chodzić na benzynie. Poprostu dławi sie niezwykle, dodam ze to po wymianie usczelniaczy na zaworach, pierścieni oraz usczelek, płynów filtrów itp. Wcześniej jeździła na gazie nawet nawet, a na benzynie ładnie szła (jak już czułem ze potrzeba nitro siegałem do przełącznika LPG i wciagała d*pą vectry i inne syfy) teraz na gazie chodzi tak jak przedtem ale na benzynie pozostawia wiele do życzenia. Zrobilem autodiagnostyke i wyszło ze ssonda lambda jest sprawna bo na 2200 rpm mruga bardzo szybko, ale za to pojawił sie bład 34 Czujnik uderzeń. Co to wogóle jest ?! i czy to ważne ? Już nie wiem co robić, bo mój samochodzik nie chodzi tak jak powinnien.

Link to comment
Share on other sites

Guest pietkas

Trreba sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu, połączenia elektryczne do czujników, może podczas naprawy coś niepodłączyli, lub marnej jakości paliwo wlane.

Link to comment
Share on other sites

To nie jest czuknij uderzen. To jest czujnik spalania stukowego. Jak on siadzie to samochod traci moc, nawet o 50%. Zlokalizuj i wymien czujnik. Pozniej zresetuj komputer i wszystko bedzie OK.

Link to comment
Share on other sites

Guest holy
To nie jest czuknij uderzen. To jest czujnik spalania stukowego. Jak on siadzie to samochod traci moc, nawet o 50%. Zlokalizuj i wymien czujnik. Pozniej zresetuj komputer i wszystko bedzie OK.

 

nawet o 50%?

Link to comment
Share on other sites

To nie jest czuknij uderzen. To jest czujnik spalania stukowego. Jak on siadzie to samochod traci moc, nawet o 50%. Zlokalizuj i wymien czujnik. Pozniej zresetuj komputer i wszystko bedzie OK.

 

Wadliwy czujnik spalnia stukowego jest w stanie maksymalnie o jakies 2-3% zmneijszyć moc i pogorszyc kulture pracy silnika, poprostu zaplon w calym zakresie prędkości obrotowej silnika zostanie opóźniony o 8 stopni.

U mnie jest ten sam bład i go w pizdu odłaczylem, i nie ma zadnej róznicy ba silnik nawet równiej rozwija moc bez tego dziadostwa w rpzedziale 3000-3500obr.min.

 

Do tego dodam ze na opźnionym zaplonie to i gorzej by na gazie jezdziło, więc szukaj przyczyny w czymś innym np. cisnienie paliwa sprawdz itd...

 

Ps. Wacu prawdopodobnie w Maximach tak jest ze jak padnie jakiś czujnik to silnik przechodzi w tryb awaryjny i d*pa spadek rzędu 50% ale nie w SR20... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Myslelem ze te nowsze nissany juz maja tryb awaryjny, ale z tego co widze to nie wszystkie

Link to comment
Share on other sites

Guest holy
Myslelem ze te nowsze nissany juz maja tryb awaryjny, ale z tego co widze to nie wszystkie

 

nie każdy błąd ECU powoduje przełączenie w tryb awaryjny!

Link to comment
Share on other sites

Kazdy SR20DE ma tryb awaryjny...

Zeby sie do neigo przełaczyć musi być uszczodzony, czujnik polozenia wau, czujnik polozenia przepustnicy lub przeplywomeirz powietrza.

Link to comment
Share on other sites

Guest holy
Kazdy SR20DE ma tryb awaryjny...

Zeby sie do neigo przełaczyć musi być uszczodzony, czujnik polozenia wau, czujnik polozenia przepustnicy lub przeplywomeirz powietrza.

 

czyli tzw "poważna usterka"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...