darek101120 Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 WITAM AUTO NISSAN PRIMERA P11 GT 2.0 150KM 97r Pojawił mi sie jakiś tydzień temu problem, mianowicie mruga mi ( pulsuje ) całe podświetlenie w aucie ( środek i światła zewnętrzne ). Jak pojawia się mruganie do 2500 obr/min autem lekko szarpie jak przyspieszam lub zwalniam w rytm pulsowania podświetlenia :cry: Co sprawdziłem: - akumulator jest nowy MOLL napięcie 12,5V trzyma - ładowanie alternatora 14,4V - ładowanie alternatora z obciążeniem 14,1V - klemy i zaciski przy alternatorze wyczyszczone. Pojechałem do znajomego elektryka żeby zobaczył co jest grane: - stwierdził że alternator dobrze ładuje i jest sprawny. - Kable WN powiedział że są sprawne. Założone mam NGK prejechały jakies 100 000 km. Mruganie całego podswietlenia pojawiło sie jakis tydzień temu. Po wyczyszczeniu zacisków + i - przy alternatorze mruganie ustało i szarpanie w rytm mrugania tez. Po 3 dniach czyli dzisiaj po pracy odpalam auto a tu znowu mruga :cry: poruszałem kablami przy alternatorze mruganie ustało lecz po 2 km znowu sie pojawiło i zaczeło szarpac delikatnie autem jak przyspieszam i jak zwalniam. Panowie co jest grane???? - Obstawiałem regulator napięcia ale jak by on padł alternator by chyba miał problem z ładowaniem??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzeg255 Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 Juz to przerabialem u siebie,elektrycy mierzyli ladowanie i za kazdym razem wychodzilo super.Zmien regulator i problem zniknie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarlew Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 alternator, ja juz jestem po wymianie poprzedni wlasciciel tez naprawial, to chyba stały temat Link to comment Share on other sites More sharing options...
darek101120 Posted October 27, 2009 Author Share Posted October 27, 2009 Dzięki Panowie wolałem się upewnić poczekam na kable WN NGK bo zamowilem i przy okazji wymienie razem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kyniu1985 Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Mialem dokladnie taki sam problem i wymiana regulaora ze szczotkami niepomogla.Przepalone mialem 2 diody na mostku prostowniczym i do wymiany mialem uzwojenie,po regeneracji altka problem zniknol pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.