Szakal1990 Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Witam, po upływie niecałego roku od kupienia "mikry" (1,0 16 zaworowa, 95r, skrzynia manualna, wersja ekologiczna (bez wszystkiego)) dorobiłem się kanału i stwierdziłem że pora zająć się autkiem "od spodu". Stan silnika jest ok.. ale tylko silnika. 1. "Pas przedni" w mojej mikrze niemal nie istnieje. Dokładniej tylko dół.LINK Da się go jakoś domowymi sposobami wymienić, bo widziałem kilka nakrętek i jakby miejsce po spawie/zgrzaniu. Dalsze pytania to lewa półoś autka (ta od kierowcy). Bo jak na razie chłodnica wygrywa z prawami fizyki. 2. Przegub dawał o sobie znać już wcześniej wiec wczoraj kupiłem nowy i biorąc się za wymianę zauważyłem wyciek na ze skrzyni. Chyba jest to "pierścień uszczelniający" zamówiłem na jutro ale nie mam bladego pojęcia jak go wydłubać ze skrzyni przez tą gumę. Półoś mam już wybita. I tutaj potrzebuje największej pomocy. 3. Czujnik wstecznego. Co prawda znalazłem post na forum, gdzie był opisany sposób naprawy ale nie do końca go rozumiem i proszę by ktoś mi go łopatologicznie opisał, ponieważ nie chce uszkodzić skrzyni. W dodatku ten mój jest na silikonie i zapewne łatwo się nie podda. Do niego idzie jakiś czarny przewód i montowany jest na 2 śrubkach, Mogę oba odkręcić by go wyjąć czy coś się poważnego stanie ? I z góry spytam jak oderwać plastyk od silikonu. 4.Dolanie i wymiana oleju w skrzyni. Kupiłem dziś litr oleju 80w90 (mam nadzieję że dobry) i głowie się jak go wlać. W fachowej książce było napisane że przez linkę od prędkościomierza. Ale nie było jak sprawdzić kiedy będzie ok ;/ Elektryka (chyba) 5. Dziś zauważyłem że zamiast świateł stopu zaczynają mocniej świecić "światła pozycyjne", również na waszym forum przeczytałem że jest to często wina masy. Ale jak ja mam znaleźć tą masę która źle styka. W czerwcu było chyba ok bo przeszła przegląd, ale chłopaki przeoczyli wszelkie w/w uszkodzenia. Inne 6. Moja mikra pali mniej więcej 6l/100 w trasie 40 km + 2,5 km miasto, ale jak włączę to ten wskaźnik spalania rośnie do ponad 7,5l zdaje mi się że jest to jakiś błąd bo temperatura cieczy podnosi się do około połowy wskaźnika. Nagrzewa się normalnie a pali jakby miała 1,6 litra silnik. 7. Parująca szyba. Znalazłem uszczerbek na uszczelce gdyż z nie wyjaśnionych przyczyn składa się ona z 2 części i tak jakby jedna z nich zjechała o około centymetr. Da się do np silikonem wyrównać czy już nic i tylko nowa uszczelka za jedyne 300 zł w ASO + 100 wprawienie ? Przepraszam że to aż tak dużo moich pytań, ale lubię grzebać przy samochodach, no i jestem jeszcze uczniem wiec mój portfel jest bardzo cieniutki. A bardzo podoba mi się jazda tym autkiem. Znaki "" oznaczają że ta część się chyba tak nazywa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest matt28 Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 Ad.1 Pas przedni jest wspawany. Ad.2 WYCIEK AD.3 Czujnik AD.4 OLEJ DO SKRZYNI - do Micry wlewasz ten sam olej Dalej już mi się nie chciało szukać.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szakal1990 Posted October 24, 2009 Author Share Posted October 24, 2009 OK dzięki za pomoc. Będę szukał dalej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.