Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Filtr paliwa Almera N16 2.2Di - czy należy go wymieniać


exll
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich klubowiczów!!!

Posiadam Almerkę N16 2.2Di, ostatnio wymieniałem w niej filtr oleju i chciałem też po bożemu wymienić filtr paliwa. Ale jak zobaczyłem w jaki sposób jest on obudowany to powiem szczerze, że się przeraziłem. Dlatego też chciałem zapytać czy filtr paliwa w N16 2.2Di w ogóle się wymienia ??? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również wymieniam co roku, przy okazji wymiany pozostałych i oleju.

Poniżej zdjęcie mojej 2,2 z zaznaczonym filtrem paliwa. To czarne na górze, to pompka do paliwa

post-14329-1256630399,8036_thumb.jpg

Edytowane przez herson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam dużego doświadczenia z dieslami. Radzono mi wymieniać co roku, zwłaszcza przed zimą. Ale mój znajomy ma Fabię SDI z przebiegiem grubo ponad 200 tysi i nie zmienił jeszcze:D

Volksvagenowski SDI będzie jeździł na czymkolwiek. Swojego czasu mój brat miał taką w kombi, mimo tylko 65 KM, potrafiła robic niezłe cuda w trasie, spalanie było śmiesznie niskie i jak wspomniałem wcześniej, jeździła na każdym syfie. Z tego co pamiętam, kolejny właściciel, z pewnych względów, zrobił na niej ponad 50tkm na samym opale i nic jej nie było.

 

W Di najlepszym rozwiązaniem jest wstrzelic się w wymianę właśnie przed zimą, żeby uniknąc niespodzianek w postaci wody z paliwa.

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to są chyba zbliżone zaawansowaniem samochody - mają podobny system wtrysku, tylko 2.2 ma turbo i intercooler. Ja bym wymienił, by mieć spokój. Jeśli chodzi o spalanie SDI to powyżej 5 litrów chyba nie da się spalić, od niedawna mój brat też ma Fabię z tym silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...