Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Filtr paliwa Almera N16 2.2Di - czy należy go wymieniać

exll
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich klubowiczów!!!

Posiadam Almerkę N16 2.2Di, ostatnio wymieniałem w niej filtr oleju i chciałem też po bożemu wymienić filtr paliwa. Ale jak zobaczyłem w jaki sposób jest on obudowany to powiem szczerze, że się przeraziłem. Dlatego też chciałem zapytać czy filtr paliwa w N16 2.2Di w ogóle się wymienia ??? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Wymienia się i to co jakieś 30000 km - niestety takie mamy paliwa w polsce że czasami trzeba wymienić ten filtr wcześniej.

Trzeba wymieniać, az takiego problemu z tym nie ma, jest pod maska, a nie jak w niektorych autach w baku :P

Ja również wymieniam co roku, przy okazji wymiany pozostałych i oleju.

Poniżej zdjęcie mojej 2,2 z zaznaczonym filtrem paliwa. To czarne na górze, to pompka do paliwa

post-14329-1256630399,8036_thumb.jpg

Edited by herson

Ja nie mam dużego doświadczenia z dieslami. Radzono mi wymieniać co roku, zwłaszcza przed zimą. Ale mój znajomy ma Fabię SDI z przebiegiem grubo ponad 200 tysi i nie zmienił jeszcze:D

Ja nie mam dużego doświadczenia z dieslami. Radzono mi wymieniać co roku, zwłaszcza przed zimą. Ale mój znajomy ma Fabię SDI z przebiegiem grubo ponad 200 tysi i nie zmienił jeszcze:D

Volksvagenowski SDI będzie jeździł na czymkolwiek. Swojego czasu mój brat miał taką w kombi, mimo tylko 65 KM, potrafiła robic niezłe cuda w trasie, spalanie było śmiesznie niskie i jak wspomniałem wcześniej, jeździła na każdym syfie. Z tego co pamiętam, kolejny właściciel, z pewnych względów, zrobił na niej ponad 50tkm na samym opale i nic jej nie było.

W Di najlepszym rozwiązaniem jest wstrzelic się w wymianę właśnie przed zimą, żeby uniknąc niespodzianek w postaci wody z paliwa.