Guest dena Posted October 25, 2009 Share Posted October 25, 2009 Witam wszystkich. Tutaj możemy wymieniać spostrzeżenia nt. różnych dealerów Nissana na terenie naszego kraju. W związku z tym chciałbym się dowiedzieć nieco o firmie KASZUBOWSCY sp.j o/ Gdańsk. W tym tygodniu odbieram od nich nowego QQ. Macie może jakieś doświadczenie z tym dealerem? z góry dzięki i pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TripleX Posted October 25, 2009 Share Posted October 25, 2009 (edited) Witam wszystkich. Tutaj możemy wymieniać spostrzeżenia nt. różnych dealerów Nissana na terenie naszego kraju. W związku z tym chciałbym się dowiedzieć nieco o firmie KASZUBOWSCY sp.j o/ Gdańsk. W tym tygodniu odbieram od nich nowego QQ. Macie może jakieś doświadczenie z tym dealerem? z góry dzięki i pozdrawiam. W internecie znajdziesz dużo opinii na ich temat, ja zasugerowałem się tymi pozytywnymi... (niestety..) a)mega kolejki na serwisie, nie wiadomo czemu, każdy z kim rozmawiałem cytuję "Jakoś za 2tygodnie możemy Pana przyjąć.." b)Ceny dość wysokie, bo podobno KMJ wziął jakiś wielki kredyt i musi go spłacić szybko c) no a tego linka dostałem jakoś niedawno, nie wiadomo czy śmiać się czy płakać... http://www.auto-swiat.pl/interwencje,Nissan,Micra,Diler-Nissana-zatail-historie-Micry,40000521.html Oceń sama, ja już więcej tam [ KMJ ] nie pojadę. Pozdrawiam, Tomek Edited October 25, 2009 by TripleX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferrit Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Opinia o KMJ Kaszubowscy: Umawiałem się do serwisu - czas oczekiwania 2 dni (Gratulacje !). Ceny najpierw do zaakceptowania a potem troszkę wyższe bo ... i kilka powodów, o których nie wiedzieli, bo wyszły w trakcie oględzin w serwisie. Powody te były dla mnie niezrozumiałe, bo nie wynikały ze stanu auta. Obsługa miła - OK. Podejrzewam, że najpierw podają ceny niższe, aby przyciągnąć klienta, a potem jak auto stoi na serwisie, to się nagle okazuje, że będzie drożej. A klient co ma zrobić mówi "niech będzie". O taką samą usługe serwisową pytałem: w Yama Osielsko i w Promotor Gdańsk, wszyscy pierwszą cenę podawali wyższą (Promotor nawet troszkę przesadził i nawet dodał od siebie: nie wiadomo co inni (ASO Nissana) robia bo my to robimy to... i tu się zachwalał a innym dupe malował) niż pierwszą cenę w KMJ. Podsumowując całkowity koszt usługi był podobny z Yama a niższy niż Promotor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dena Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Wczoraj odebrałem swojego QQ. jestem bardzo zadowolony z poziomu obsługi. Wszystko odbyło sie tak jak należy. Zero problemów i wszystko zgodnie ze specyfikacja. Żadnych usterek. Serwisowac tam na pewno nie będę ponieważ jestem ze środkowej Polski. Może wiecie coś o dealerze nissana w Kaliszu?? Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kserokop Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Wiesz przy odbiorze to i mój dealer był bardzo przyjemny, gorzej potem, miganie się. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kristo Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 W internecie znajdziesz dużo opinii na ich temat, ja zasugerowałem się tymi pozytywnymi... (niestety..) a)mega kolejki na serwisie, nie wiadomo czemu, każdy z kim rozmawiałem cytuję "Jakoś za 2tygodnie możemy Pana przyjąć.." b)Ceny dość wysokie, bo podobno KMJ wziął jakiś wielki kredyt i musi go spłacić szybko c) no a tego linka dostałem jakoś niedawno, nie wiadomo czy śmiać się czy płakać... http://www.auto-swia...y,40000521.html Oceń sama, ja już więcej tam [ KMJ ] nie pojadę. Pozdrawiam, Tomek jeśli chodzi o kolejki to zazwyczaj umawiają mnie na za 2-3 dni (Gdynia)wiec nie ma tragedii obsługa bardzo miła i konkretna zarówno przy sprzedaży jak i w serwisie - mechanicy również ceny nie wiem jakie bo wszystko robią na gwarancji Czasami tez mam wrażenie że kmj to nieźli przekręciarze tylko że w 3M nie ma alternatywy chyba ale czegoś tu nie rozumiem.... "Uszkodzone były: maska, błotniki, pas przedni oraz zderzak. Zatajone wady powodują, iż wartość samochodu jest niższa o ok. 6 tys. zł - tyle według opinii rzeczoznawcy wynosi koszt doprowadzenia auta do stanu sprzed wypadku." czy ta Pani nie widziała że uszkodzone były maska, błotniki, pas przedni oraz zderzak? Jakoś trudno mi uwierzyć że nie zauwazyła... A jeśli to wszystko było już naprawione to chyba nie trzeba ponosić kosztu doprowadzenia auta do stanu sprzed wypadku.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr1 Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 (edited) W internecie znajdziesz dużo opinii na ich temat, ja zasugerowałem się tymi pozytywnymi... (niestety..) a)mega kolejki na serwisie, nie wiadomo czemu, każdy z kim rozmawiałem cytuję "Jakoś za 2tygodnie możemy Pana przyjąć.." b)Ceny dość wysokie, bo podobno KMJ wziął jakiś wielki kredyt i musi go spłacić szybko c) no a tego linka dostałem jakoś niedawno, nie wiadomo czy śmiać się czy płakać... http://www.auto-swiat.pl/interwencje,Nissan,Micra,Diler-Nissana-zatail-historie-Micry,40000521.html Oceń sama, ja już więcej tam [ KMJ ] nie pojadę. Pozdrawiam, Tomek Też mam negatywne odczucia po wizytach w tym salonie ( Gdańsk) Do obejrzenia jest QQ ale na dworze i to testowy, obsługa przez szybę pilotem otwiera go i tekst : niech pan sobie idzie obejrzeć. Czy do zakupu ma zachęcać brudne testowe auto? Na pytanie o większy rabat: panie te auta się same sprzedają.... bez komentarza Edited November 15, 2009 by Piotr1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzys_no Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Witam, swojego Qashqaia kupiłem w Poznaniu w Nissan Polody. Spokojnie mogę salon polecić. Obsługa miła i kompetentna. "Opiekujący" się mną sprzedawca do samego dnia sprzedaży zachowywał się profesjonalnie. Mniej więcej po tygodniu od zakupu telefon z pytaniem czy wszystko w porządku, drugi telefon po dwóch tygodniach. Kilka razy zdarzyło mi się zadzwonić z różnymi (jestem z tych co to instrukcjami sobie głowy nie zawracają ;-) pytaniami i zawsze cierpliwie odpowiadali. Ogólnie polecam. Na razie nie potrzebne były żadne wizyty serwisowe (przejechałem ok 1,5 tys) ale jak już będę po to podzielę się wrażeniami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SNOOKPOMAND Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 (edited) Witam Auto kupione na odlegość w Auto NISS w lublinie Poleam kierownik odbiera telefon nawet 2 tygodnie po zakupie auta i odpowiada mi na pytanie typu " jak się otwiera środkową część tylnich siedzeń mimo że to w instrukcji jest napisane:) Pozdrawiam Co do rabatów jeśli chodzi o QQ Dziwicie się czemu nie chcą dawać rabatów. Dealerzy mają okresy po kilka miesięcy w przód jeśli chodzi o nowe auta oni dostają prowizje jak sprzedadzą auto fizycznie a nie piodpiszą umowe. A dostają prowizje w zależności od zysku jaki im się uda sprzedać. Więc jeśli mają zapotrzebowanie kilka miesięcy w przód to nie dziwie się ze niechcą dawać rabatu.... bo i tak sprzedadzą je nie jednemu klientowi bez rabatu... Edited November 15, 2009 by SNOOKPOMAND Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
medyk Posted November 27, 2009 Share Posted November 27, 2009 Kupowałem w salonie Japan Motors w TYCHACH ul.Wałowa... Mogę polecic gdyż naprawdę BARDZO MIŁA OBSŁUGA . POLECAM ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACEK1952 Posted November 27, 2009 Share Posted November 27, 2009 Kupowałem w salonie Japan Motors w TYCHACH ul.Wałowa... Mogę polecic gdyż naprawdę BARDZO MIŁA OBSŁUGA . POLECAM ! POTWIERDZAM! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
QQ 1.6 Posted November 27, 2009 Share Posted November 27, 2009 Japan Motors o/Chorzów też nie jest zły w zakresie procesu sprzedaży... co do serwisu na razie się nie wypowiem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
medyk Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 odnośnie serwisu JP Chorzów to po szkolnemu 3. Po pierwsze nadal uważam,że mam wlane za dużo oleju, nie wymienili mi amorów i dalej stuka tył,nie możesz byc przy samochodzie jak jest na przeglądzie... Miałem inne i siedząc przy kawie wszystko widziałem a tutaj niestety nie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolo28 Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 odnośnie serwisu JP Chorzów to po szkolnemu 3. Po pierwsze nadal uważam,że mam wlane za dużo oleju, nie wymienili mi amorów i dalej stuka tył,nie możesz byc przy samochodzie jak jest na przeglądzie... Miałem inne i siedząc przy kawie wszystko widziałem a tutaj niestety nie... Witam Zgadzam się. Mieli przygotować samochód do odbioru, miał na masce pełno wyczuwalnych kropek. Potraktowali maskę pastą ścierną tak, że wyglądała tragicznie (ślady po polerowaniu i rysy). Proponowali lakierowanie. Podjechałem do lakiernika w Zabrzu, który stwierdził, że wystarczy przepolerować odpowiednią pastą. Nie zaryzykowałem odstawienia samochodu do poprawy w JP Chorzów. Wolałem sam zakupić odpowiednią pastę do usuwania śladów polerowania i przepolerować. Teraz maska wygląda super. Jeśli chodzi o kontrolę czynności w trakcie wykonywania przeglądu to w Zabrzu w serwisie nissana jest mozliwość oglądania mechaników zza szyby. Wtedy widzisz mniej więcej co robią. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
medyk Posted November 29, 2009 Share Posted November 29, 2009 No to super ! Teraz wiem,że na następny przegląd zawitam chyba do Zabrza bo mam zamiar widziec co mi robią przy aucie... Bo w JM można zapłacic a Ci nic nie zrobią poza wymianą oleju bo tego nie widzisz... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
honnki Posted November 29, 2009 Share Posted November 29, 2009 Bolo 28 mógłbyś napisać coś dokładniej o tych kropkach na masce?????Miałem tak samo i u mnie serwis stwierdził że to źle rozkonserwowany lakier ( dodatkowo na wszystkich elementach czarnych malutkie kropki jakby lakieru) usuneli to ale ciekaw jestem czy to wciśnięty klijentowi bajer czy to następna bolączka nissana. pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
QQ 1.6 Posted November 29, 2009 Share Posted November 29, 2009 A u Sobczyka na ul. Francuskiej ktoś był ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojbar Posted November 29, 2009 Share Posted November 29, 2009 Opinia o KMJ Kaszubowscy: Podejrzewam, że najpierw podają ceny niższe, aby przyciągnąć klienta, a potem jak auto stoi na serwisie, to się nagle okazuje, że będzie drożej. Racja z tym zanizaniem cen przez telefon. Jak dzwonilem i pytalem sie o cene przeczyszczenia ukladu hamulcowego to mowili 150zl, jak przyszlo do zaplaty to wyszlo 200zl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sceptyk Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 (edited) Witam, Dzisiaj jeden z dealerów dostał nagrodę od centrali Nissana www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/55433/__Polski-dealer-Nissana-w%C5%9Br%C3%B3d-najlepszych-na-%C5%9Bwiecie.html Czy osoby, które kupiły auta w ABT Autoniss potwierdzają, że dealer osiągnął "znakomite wyniki w zakresie satysfakcji klientów oraz ogólnej jakości sprzedaży i serwisu, a także realizacji standardów wyznaczonych przez markę Nissan."? Czy może miały niemiłe przygody? Edited November 30, 2009 by sceptyk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vasy Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Witam, Dzisiaj jeden z dealerów dostał nagrodę od centrali Nissana www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/55433/__Polski-dealer-Nissana-w%C5%9Br%C3%B3d-najlepszych-na-%C5%9Bwiecie.html Czy osoby, które kupiły auta w ABT Autoniss potwierdzają, że dealer osiągnął "znakomite wyniki w zakresie satysfakcji klientów oraz ogólnej jakości sprzedaży i serwisu, a także realizacji standardów wyznaczonych przez markę Nissan."? Czy może miały niemiłe przygody? Ja kupowałem w ABT Autoniss - było nieźle - poprawnie, dość profesjonalnie, ale w przypadku porównania z salonem Toyoty, w którym odbierałem 2 samochody, mam wrażenie, że tam bardziej byłem traktowany wedle zasady "klient - nasz pan" - zawsze herbatka, przy odbiorze lampka szampana, jeden z samochodów dostał kokardkę - pierdoły, które jednak cieszyły i pozostawiły dobre wrażenie. Również serwis posprzedażowy był fantastyczny - nigdy żadnego problemu, zawsze miło, terminowo, samochód zawsze umyty po wizycie w serwisie - a jeździły tam tylko na przeglądy . Piewrwszym testem dealera poważnym i importera będzie rozwiązanie wspomnianej przeze mnie w innym wątku problemem niezgodności samochodu ze specyfikacją - jak na razie pełna kooperacja w tej sprawie - zobaczymy za parę dni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolo28 Posted December 2, 2009 Share Posted December 2, 2009 Bolo 28 mógłbyś napisać coś dokładniej o tych kropkach na masce?????Miałem tak samo i u mnie serwis stwierdził że to źle rozkonserwowany lakier ( dodatkowo na wszystkich elementach czarnych malutkie kropki jakby lakieru) usuneli to ale ciekaw jestem czy to wciśnięty klijentowi bajer czy to następna bolączka nissana. pozdrawiam Bardzo możliwe, że to pozostałość po konserwacji. Czasem kiedy samochód stoi pod lipą można zaobserwować podobny nalot. Zauważyłem to jeszcze w salonie a tam usunęli je polerując maskę i jak się okazało robiąc więcej szkody niż pożytku bo ślady po paście (rysy) zostały nie tylko na masce ale też na czarnych plastikowych elementach przy szybie przedniej (biały nalot). Strasznie spartaczyli robotę. Obecnie nie mam już tego na masce i trudno mi cokolwiek powiedzieć na ten temat. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
honnki Posted December 5, 2009 Share Posted December 5, 2009 U mnie zauważyłem dopiero w domu i pogonilem do serwisu. Auto stało 2 dni u nich.Teraz lakier jest idealny ale na elementach czarnych gdzieniegdzie widac kropki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jano78 Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 (edited) Widzę, że opinie na temat salonów sprzedaży są różne. Wczoraj miałem przyjemnośc być w salonie Nissana japan motos w Chorzowie, bo chciałem już zamówić nowego QQ po FL (nadmnieniam ze istnieje już cennik na oficjalnej stronie nissana) sprzedawca w salonie ppowiedziaęł, ze zamówienia na nowego QQ będą przyjmowane na przełomie lutego i marca, bo jeszcze nie ma możliwości zamówienia takiego samochodu przez dealera. Przyjąlem to do wiadomości i pojechałęm do domu. Nie dało mi to jednak spokoju i zobaczyłem na oficjalnej stronie Nissana, że zamówienia takie są przyjmowane do końca roku, gdzie nawet można skorzystać z promocji 50/50/50, zadzwoiłem wiec do salonu sprzedaży do Zabrza i tam powiedziano mi, że przyjmowane są już zamówienia na QQ po FL. Nie wiem jak to sie dzieje, że salon sprzedaży w Chorzowie nie może przyjąć takiego zamówienia, a może sprzedawcy są tam niedoinformowani i nie wiedzą zę takie samochody można już zamawiać. Nadmieniam jednocześnie ze zapytałem, jak to jest z tymi upustami dla grup zawodowych i poinformowano mnie że upust jest ale tylko 7%, więc postanowiłem zpytać w innych salonach Nissana i w całej Polsce upust jest 10% dla grup zawodowych a w japan motors 7% dziwne, ciekawe z czego to wynika, czyżby centrala dawała takie upusty tylko dla wybranych? Pozdrawiam!!! Edited December 19, 2009 by jano78 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stevenson Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 jakby co to polecam YAMA Bydgoszcz.... a szczególnie warsztat blacharski.... fajni ludzie i dobra robota Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hizel Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 Salon w Bielsku to tragedia. Trzeba mieć duże samozaparcie żeby kupić u nich auto. Kiedyś, kiedy rozglądał się za QQ, na dniach otwartych chciałem zobaczyć auto w środku. Przez 15 minut czekałem aż ktoś przyniesie kluczyk i otworzy auto. Obsługi było w salonie kilkanaście osób a klientów może z pięciu. Długo by opowiadać, ale totalna porażka. Kiedy zapytałem na kiedy może być konkretny model który mnie interesuje pan z obsługi poszedł do komputera i przez następne 15 min coś tam kombinował, po czym przyszedł i stwierdził, że coś tam im się zawiesiło i nie może mi teraz odpowiedzieć, ale jak się dowie to mi oddzwoni. Pojechałem do domu i po 3 godzinach sam zadzwoniłem, bo szanowny pan oczywiście nie zadzwonił. Okazało się, że właśnie sprawdza w bazie i za chwile mi oddzwoni. Nie zadzwonił do dziś . Ciekawe jak jest z serwisem, bo jeszcze nie miałem przyjemności a mam do nich najbliżej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.