Gawa Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 W związku z tym że zdarzają się awarie rozrządu co nie jest miłą sprawą, chciałbym założyć temat z wszystkim co dotyczy rozrządu w silnikach CD20T i jeżeli by to było możliwe żeby go przykleić. chciałbym żeby użytkownicy aut z tymi silnikami wypowiedzieli się na temat, jakich producentów części montowali przy wymianie rozrządu (paski,rolki) , co ile km wymieniają bezawaryjnie, również bardzo będzie przydatna wypowiedź tych których dopadła awaria tzn. po ilu km od ostatniej wymiany i na jakich częściach. Myśle że ten temat się bardzo przyda. Życze długiej i bezawaryjnej jazdy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wieshaq Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 Popieram i od razu się dopisze 23kkm pękł pasek Mitsuboshi, rolki NSK, koszt gratów 450pln EDIT: zapomniałem dodać że z robocizną. Naprawa po ..... Dopiszę później bo jeszcze nie zrobiony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 Pasek Mitsuboshi z rolkami NSK itd Nakręcone ponad 30kkm i jeszcze kręci, był przekładane po 15kkm w drugi motor.Podejrzewam że przyczyną pęknięć sa mechanicy kowale a nie same paski. Ktoś tu na forum z weteranów zrobił na tym zestawie 60kkm i założyl potem taki sam.Ważne aby paski nie były zleżane. Co do ceny to ja dałem za to 230 w motorsystemie Białystok (allegro), ale wiem że sprzedają i za 450Obszerny temat co jest montowane http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/6780-p11144w11144-rozrzd-w-20-td-jakiej-firmy-czeci/page__view__findpost__p__60531__hl__rozrząd%20cd20t__fromsearch__1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAAAD Posted August 8, 2010 Share Posted August 8, 2010 Witam. Już pytałem ale nie tam gdzie trzeba tzn w benzynach wiec zapytam tutaj.Żeby nie zakładac nowych tematów. Mam pytanie odnośnie wymiany rozrzadu w primerce p11 2.0 TD. Juz nie raz o rozrzad pytałem i pewnie nie raz zapytam. A mianowicie jesli chodzi o czesci to te z allegro sa takie w miare w opiniach na forum.Może nie trzeba jeżdzić te 90 tys km w tych dieslach, a wymieniac czesciej np 60 tys km, jesli ktos tyle trzyma samochód. A moje pytanie jest takie. Żeby wymienic to zwykły mechanik wymieni cały rozrząd czy najlepiej jechac do pompiarza który zajmuje sie tylko dieslami.Chodzi mi głownie o demonataż i montaz kompletu.I wystarczy poustawiać na znakach i założyć nowy.Czy trzeba to zrobic specjalnym przyrządem jeśli chodzi o kąt wtrysku. Bo kazdy mowi że wymieni a póżniej kombinuj i szukaj dieslowca mechanika co z tym sie upora,bo to falujace obroty lub inne przyczyny jesli cos sie przestawi albo check zacznie sie palić.Bo nie wiem dokładnie jakie są przyczyny zle ustawionego rozrzadu. A jakie są ceny jesli chodzi o wymiane rozrzadu u specjalisty i jakie sa ceny jesli chodzi o czyszczenie nastawnika? Wiem że w różnych rejonach polski są różne ceny ale w przybliżeniu można sie dowiedziec i przygotowac kieszen:|. To chyba wszystkie moje pytania jesli chodzi o temat rozrzadu .Może mi coś jeszcze przyjdzie do głowy to pożniej napisze. Z gory dziekuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweleknowakowski Posted August 9, 2010 Share Posted August 9, 2010 ja na pasku Gates zrobiłem 120kkm, bo zapomniałem o wymianie. po wyjęciu był jeszcze w naprawdę niezłym stanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAAAD Posted August 9, 2010 Share Posted August 9, 2010 A mógłby ktos odpowiedziec na moje pytania . Z gory dziekuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted August 9, 2010 Share Posted August 9, 2010 A mógłby ktos odpowiedziec na moje pytania . Z gory dziekuje. Ja mam zalozone paski Continental i to co mechanik powiedzial mam jezdzic pwenie 60 tys km. Chociaz jak mowil jezdza juz na tych paskach 80-90 tys. Ja jednak nie bede ryzykowal. Jezeli chodzi o wymiane to placilem 200 zl. Jesli nie ruszales pompy to nie musisz ustawiac kata. Powiem Ci tak. Nie wszyscy pompiarze maja czujniki do sprawdzenia kata wtrysku (u mnie wolali za ustawienie 80 zl). Moze byc drozej. Jesli zle ustawisz rozrzad to trudnosci z odpaleniem i mozesz rozwalic silnik. Wiec lepiej ustaw dobrze. Jak ustawic masz w linkach o CD20T. Poczytaj zanim zaczniesz ustawiac . Najlepiej to zlec dobremu mechanikowi jesli sam nie czujesz sie na silach. Jesli chodzi o czyszczenie nastawnika to pompiarz zawolal 200 zl. Ja czyscilem sam pistoletem do ropowania i czysta ropa tak jak polecil Gawa. A tak z ciekawosci czemu chcesz czyscic nastawnik. Mysle ze odpowiedzialem na Twoje pytania. Czesc Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAAAD Posted August 10, 2010 Share Posted August 10, 2010 Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz. Sam napewno niebede grzebał przy wymianie rozrzadu tylko wole niech ktos zarabia na chleb przy rozrzadzie czyli mechanik!!! Mam swojego mechanika wiec pewnie sobie poradzi skoro nie trzeba ustawiac kata wtrysku jesli sie nie ruszy pompy. A oto głownie sie martwiłem bo by trzeba było szukac pompiarza z tym czujnikiem do ustawiania. A teraz ja ci odp na twoje pytanie. Mialem do wymiany wtryskiwacz sterujacy wymieniłem go (prawie 900 zeta nowy) i teraz mam suchy silnik bo wczesnej sie lało ropy grubo.I po wymianie dalej mi sie pali check i wyskakuje bład 18 .Do czyszcenia nastawnik.Ogladałem na forum jak sie czysci nastawnik .Był rozebrany na czesci pierwsze i wole tam nie grzebac!!!Po tym co widziałem.Pompa jest sucha i spalanie też dobre.Ale denerwuje mnie ta kontrolka check że czasmi sie zajarzy.A jesli zgasze silnik i odpale go i przygazuje ponad 2000 obrotów to kontrolka znika.I oddam ta robote do pompiarza. A wole miec wszystko git w aucie .Tylko zawsze ta kasa.Ale jak trzeba to trzeba .Tak wiec musze nazbierac kaske na wymiane rozrzadu i czyszczenie nastawnika to tez kolo 1000 zł razem sie nazbiera bedzie i to nie mało jak dla mnie.Mam zamiar trzymac nyske to trzeba zainwestowac.Bo widze ze w te mrozy i tak ogolnie silnik w bardzo dobrym stanie jak na ten przebieg.Pewni kazdy pilnował wymian na czas .Ja tez pilnuje w swoich autach bo to podstawa chcac jezdzic długo i szczesliwie!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spawacz1111 Posted August 11, 2010 Share Posted August 11, 2010 w moim CD20 (to jeden h..) jedynie musze sprawdzac w jakim jest stanie pasek bo raz pekl no i co tydzien sprawdzam(wystarcza dwie sruby od pokrywy i odchylic) bo na kilometry nie patrze bo jeden trzyma dluzej a jeden krocej wiec wole poswiecic sobie czasu i zajrzec czy nie zaczyna sie robic kupa pozostalosci z paska.a co do sklepow to zadnemu sprzedawcy nie uwierze w jego teorie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.