Guest koncepcja Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 Witam Jestem posiadaczem Pickup-a, fajne autko tylko ten silnik, strzelil sobie jak to mi powiedzieli w serwisie nissana, postanowilem wlozyc 3.0 ZD30 od terrano. Jestem juz na koncu mechaniki utknołem jednak na chlodnicy i tu szukam pomocy. Od D22 ma wejscie z innej strony wzgledem nowego silnika, mechanik z ktorym składam odradza przedluzenie przewodów wiekszy obiek mozliwosc grzania silnika...co wy na to? Moze wstawiac inna od D21 http://moto.allegro.pl/item769810227_chlodnica_nissan_pick_up_king_cab_d21_87r_2_5_2_7.html troche mniejsza ale grubsza, niestety niedostepna na ta chwile... jeszce ta mi pasuje http://www.4cars.pl/c/auto_czesci/chlodnice_uklad/NISSAN/PATHFINDER/Chlodnice/278108-1.php jest o 3,5 cm wyzsza ale cienkie plastiki..moze by weszla...?? Od kilku dni mecze sie z tym problemem moze jest jakies inne rozwiazanie?? Prosze o jakas pomoc rade nie moge bez tego dalej ruszyc.. pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Krystian Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 moze podobna jest od Cabstara, moze to jakis trop dla Ciebie.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 (edited) Zostaw chłodnicę od 2.5 Świetnie daje sobie radę z 3.0 Nie kombinuj i nie wywalaj otwartych drzwi Już kilka D22 śmiga z 3.0 Jak chcesz coś wiedzieć służę pomocą Co steruje Ci silnikiem ? Zostawiłeś kompa z 2.5 czy motasz od 3,o ? Nie chcę Cię martwić ale utkniesz przy elektronice Musisz mieć dobrego elektronika który to już robił My już wrzuciliśmy kilkanaście sztuk nowych i używanych silników 3.0 do D22 Edited October 27, 2009 by OFF-ROADER Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest koncepcja Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Mam kompa od 3.0 Jestes pewnie od tych silników do cabstera.. Elektronika, narazie mecze sie z mechaniką i mam juz dość...chce jednak skończyć to jakos sam, kasa poważnie mnie ogranicza, wybuch silnika to dla mnie cioch auto w kredycie a tu cos takiego.Elektronike dam juz chyba do zrobienia specom z Łodzi. Od 3.0 mam wszystko łącznie z przepływomierzem wiec licze na niesłe rezultaty... Pomóż z chlodnica...pliz biuro@zadanianawysokości.pl pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Oddaj samochód do Łasku ... piszesz chyba o tym samym warsztacie http://www.oleszczak.pl/ Ja dostarczam silniki ... Paweł je montuje 508 730 092 Powtarzam raz jeszcze ... chłodnica zostaje od 2.5 Obawiam się że kompa od 3.0 nie podłączysz Mój numer 502 22 72 44 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest koncepcja Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 problem z chlodnicą rozwiązany...W zakladzie naprawy chlodnic koles powiedzial ze to zaden problem, wytnie kruciec, zaslepi i przespawa go z drugiej strony..70zl... W tym tyg mechanika cala skonczona bedzie, zostanie najlepsze... Poszukuje ogarnietego elektronika w lodzi, ktos ma jakies namiary?? A co do lasku, nie mam zabardzo juz czasu a Pawel rzucil mi 10 dniowym terminem wejscia, jesli nic nie zdzialam to na pewno do niego wstawie, ale jak narazie walcze moze cos szybciej sie zdziala pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Walcz bo naprawdę warto ... Zrób może i wrzuć jakieś fotki Przyda się ludzikom dokumentacja zdjęciowa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest koncepcja Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 zdobylem obszerna manuale do terrano R20, wszystkie silniki...tylko speców jakoś malo dziwny jest ten swiat:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OFF-ROADER Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Trzymam kciuki ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.anguis Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Witam. Jestem posiadaczem D22 z 2005r i też korbowód mi bokiem wyszedł. Od zawsze jeżdżę tylko terenowymi Nissanami a w swoim King-Cabie się wręcz kocham. Piszecie tutaj o zmianie silnika na ZD30... Poradżcie proszę czy dużo zabawy jest przy takiej zamianie? Czy trzeba zmienić komputer? Czy spasuje pod moją oryginalną skrzynie? Z góry dziękuję. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest koncepcja Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 komp zosteje skrzynia do wymiany, z doswiadczenia...zastanow sie nad nowym 2,5 174KM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.anguis Posted June 19, 2010 Share Posted June 19, 2010 Dzięki za odpowiedż. A tak z ciekawości jak to wszystko miałoby się do tego 174-konnego silnika? Skrzynia na pewno inna... a komp.mosty,wały...? Dzięki za odpowiedż. A tak z ciekawości jak to wszystko miałoby się do tego 174-konnego silnika? Skrzynia na pewno inna... a komp.mosty,wały...? Napiszcie proszę względnie szczegółowo jak to jest z zamianą silnika YD25 na ZD30 lub TD27. Wciąż stoje swoim pick-upem i nie wiem co robić. Który silnik...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Krystian Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 Kumpel wsadzil 3.0 niestety nieznam szczegolow gdyz wyjechal i pracuje u naszych zachodnich sasiadow. z tego co radzilismy jak mu padl orginalny silnik to plan mial byc taki ze silnik 3.0 150km do tego skrzynia z terrano II. Auto smiga i znacznie czuc roznice w mocy , tyle co przez telefon znim kiedys rozmawialem. dodam ze ma nowy silnik 3.0 ten sam ktoru byl montowany w d22 na australie i do Cabstara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest koncepcja Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 zmieniałem silnik na 3.0 wstawiłem od terrano ZD30. Nie wiem jak jest w przypadku tych nowych ale mnie sie udało wycianąc tylko 140 KM na hamowni, za to 320 Nm:) Chodzi fajnie, bede kombinował dalej, problemem jest zbyt uboga mieszanka podawana przez stary komp. Ale wstawienie nowego nawet kupując org wiązke raczej niemozliwe, pompa paliwa i inne cuda. Do sedna sprawy, czy sie opłacało...jeżdzi sie fajnie ale 2 raz bym w to niewszedł. Jesli trafi sie osoba ktora podpowie jak zmusic ta krnąbną pompe do podania wiekszej dawki..bede wdzięczny W pozostałych sprawach służe radą pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.anguis Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 (edited) zmieniałem silnik na 3.0 wstawiłem od terrano ZD30. Nie wiem jak jest w przypadku tych nowych ale mnie sie udało wycianąc tylko 140 KM na hamowni, za to 320 Nm:) Chodzi fajnie, bede kombinował dalej, problemem jest zbyt uboga mieszanka podawana przez stary komp. Ale wstawienie nowego nawet kupując org wiązke raczej niemozliwe, pompa paliwa i inne cuda. Do sedna sprawy, czy sie opłacało...jeżdzi sie fajnie ale 2 raz bym w to niewszedł. Jesli trafi sie osoba ktora podpowie jak zmusic ta krnąbną pompe do podania wiekszej dawki..bede wdzięczny W pozostałych sprawach służe radą pzdr Witam ponownie. Włożyłem do swojego D22 silnik ZD30 ze skrzynią. Wszystko już prawie podłączyłem i prawie wszystko idealnie pasowało. Schody jednak zaczęły się w części elektryki. Pięć gniazdek-kostek,z którymi nie mam pojęcia co zrobić,gdzie podłączyć.Nie pasują do oryginalnej instalacji w aucie. A dokładnie... Nad rozrusznikiem: Pod turbiną: I te trzy wyjścia od góry: Dwa to podciśnienia,ale pod co je podłączyć? Trzecia wychodzi z okolic rozrządu... W okolicy nie mam żadnych elektromechaników samochodowych i wolałbym też sam to zrobić. Pomóżcie proszę. zmieniałem silnik na 3.0 wstawiłem od terrano ZD30. Nie wiem jak jest w przypadku tych nowych ale mnie sie udało wycianąc tylko 140 KM na hamowni, za to 320 Nm:) Chodzi fajnie, bede kombinował dalej, problemem jest zbyt uboga mieszanka podawana przez stary komp. Ale wstawienie nowego nawet kupując org wiązke raczej niemozliwe, pompa paliwa i inne cuda. Do sedna sprawy, czy sie opłacało...jeżdzi sie fajnie ale 2 raz bym w to niewszedł. Jesli trafi sie osoba ktora podpowie jak zmusic ta krnąbną pompe do podania wiekszej dawki..bede wdzięczny W pozostałych sprawach służe radą pzdr Witam ponownie. Włożyłem do swojego D22 silnik ZD30 ze skrzynią. Wszystko już prawie podłączyłem i prawie wszystko idealnie pasowało. Schody jednak zaczęły się w części elektryki. Pięć gniazdek-kostek,z którymi nie mam pojęcia co zrobić,gdzie podłączyć.Nie pasują do oryginalnej instalacji w aucie. A dokładnie... I te trzy wyjścia od góry: Dwa to podciśnienia,ale pod co je podłączyć? Trzecia wychodzi z okolic rozrządu... W okolicy nie mam żadnych elektromechaników samochodowych i wolałbym też sam to zrobić. Pomóżcie proszę. Edited July 3, 2010 by mr.anguis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtus Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 Serwisówka do ręki i po kolei - nie ma innej rady. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.anguis Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 Doszedłem dzisiaj że to podłączenie czujnika położenia wału. W YD25 jest na dwa przewody i znajduje się przy kole zamachowym. W ZD30 są trzy przewody i jest na dole z przodu silnika. Jak to podłączyć? Poradzcie prosze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.