Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

N14 Problem z wyrzucaniem wstecznego biegu


bujany
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panie i Panów. Może ktoś z Was spotkał się z taką usterką albo pomoże naprowadzić na trop co może być przyczyną takiego stanu rzeczy. Generalnie ze skrzynią nie ma najmniejszego problemu każdy bieg wchodzi bez najmniejszego problemu, zgrzytu itd na każdym biegu samochód normalnie jeździ itd i żaden bieg za wyjątkiem wsztecznego nie sprawia problemu przy wyrzucaniu na luz. Jak wspomniałem za wyjątkiem wsteczngo bo tu jest dziwny problem a mianowicie po wrzuceniu wstecznego (notabene samochód normalnie na wstecznym jeździ) i próbie wyrzucenia na luz nie da się tego zrobić, nic nie zgrzyta ale tak jakby kleszczył się lewarek i jest na nim bardzo duży opór. Po kilku kilkunastu próbach odpuszcza i wtedy można wyrzucić. Przy następnym cofaniu dokładnie te same problemy. Nadmienię że w tej chwili użytkownikiem samochodu jest moja mama ponieważ mieszkam jakieś 1600km od domu nie mam możliwości sam się tym zająć. Ostatnio była w jakimś warsztacie ale tam nie wiedzieli co może być przyczyną takiego stanu rzeczy i po rzekomym sprawdzeniu cięgien od lewarka do skrzyni stwierdzili że uszkodzona jest skrzynia ale że oni się tym nie zajmują więc stwierdzili że się nie będą go dotykać, może to i dobrze:) I teraz sedno sprawy, jakieś sugestie co może być przyczyną takiego stanu rzeczy bądź namiary na jakiś warsztat w Warszawie który by się tym zajął. Dzięki i pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panie i Panów. Może ktoś z Was spotkał się z taką usterką albo pomoże naprowadzić na trop co może być przyczyną takiego stanu rzeczy. Generalnie ze skrzynią nie ma najmniejszego problemu każdy bieg wchodzi bez najmniejszego problemu, zgrzytu itd na każdym biegu samochód normalnie jeździ itd i żaden bieg za wyjątkiem wsztecznego nie sprawia problemu przy wyrzucaniu na luz. Jak wspomniałem za wyjątkiem wsteczngo bo tu jest dziwny problem a mianowicie po wrzuceniu wstecznego (notabene samochód normalnie na wstecznym jeździ) i próbie wyrzucenia na luz nie da się tego zrobić, nic nie zgrzyta ale tak jakby kleszczył się lewarek i jest na nim bardzo duży opór. Po kilku kilkunastu próbach odpuszcza i wtedy można wyrzucić. Przy następnym cofaniu dokładnie te same problemy. Nadmienię że w tej chwili użytkownikiem samochodu jest moja mama ponieważ mieszkam jakieś 1600km od domu nie mam możliwości sam się tym zająć. Ostatnio była w jakimś warsztacie ale tam nie wiedzieli co może być przyczyną takiego stanu rzeczy i po rzekomym sprawdzeniu cięgien od lewarka do skrzyni stwierdzili że uszkodzona jest skrzynia ale że oni się tym nie zajmują więc stwierdzili że się nie będą go dotykać, może to i dobrze:) I teraz sedno sprawy, jakieś sugestie co może być przyczyną takiego stanu rzeczy bądź namiary na jakiś warsztat w Warszawie który by się tym zajął. Dzięki i pzdr.

Szczerze powiem że nie wiem co jest przyczyną takiego stanu rzeczy podobno ten typ tak ma( podobno ktoś to naprawia ale nie wiem gdzie) Miałem N14 1.6 SRI i miałem identycznie :) Jeździłem z tym ponad rok i poza tym że wsteczny się ciężko wyłączał nie było najmniejszego problemu. Jeździłbym tak pewnie do dziś ale skasowała mi go ciężarówka.

Więc póki co nie ma strachu można z tym jeździć a naprawić w wolnej chwili.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to że w Siedlcach można zrobić to ja wiem. pytanie było co może być przyczyną takiego stanu rzeczy i kto w warszawie by się tym zajął bo mi to nie wygląda na awarię skrzyni biegów bo niby która część mogła by powodować taki stan rzeczy? gdyby coś w skrzyni było uszkodzone to były by problemy z synchronizowaniem biegu/biegów, z wrzucaniem biegu/biegów, ewentualnie z jazdą na którymś biegu. tu nic takiego nie ma tylko problem z wyrzuceniem ze wstecznego na luz. jedyne co mi go głowy przychodziło to właśnie coś nie tak z cięgnem od lewarka do skrzyni ale to podobno jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zapewne przeczytałeś w 1 poście to troszeczkę mam daleko żeby to zrobić. jeżeli chodzi Ci o mocowania skrzyni to zakładam że sa ok z racji tego że z innymi biegami wszystko jest w porządku i zakładam też że ten mechanik który sprawdzał te cięgna sprawdził i tak podstawową rzecz będąc pod samochodem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję ze masz rację.Tylko dlaczego w mojej miejscowości jeden mechanik nie może wyrobić się tylu ma klientów a drugi naprawia rowery bo nikt nie chce u niego zostawić auta? pozdrawiam:)))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK:)Ja nie twierdzę ze mam rację ale to ze pozostałe biegi wchodzą gładko o niczym nie świadczy.Podam przykład:dwójka mi się haczyła,wlazłem pod auto popsikałem smarem w sprayu i...? Jest ok. Ja szczerze mówiąc mam podejrzenie ze to jednak coś w skrzyni jest nie ten tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to że w Siedlcach można zrobić to ja wiem. pytanie było co może być przyczyną takiego stanu rzeczy i kto w warszawie by się tym zajął bo mi to nie wygląda na awarię skrzyni biegów bo niby która część mogła by powodować taki stan rzeczy? gdyby coś w skrzyni było uszkodzone to były by problemy z synchronizowaniem biegu/biegów, z wrzucaniem biegu/biegów, ewentualnie z jazdą na którymś biegu. tu nic takiego nie ma tylko problem z wyrzuceniem ze wstecznego na luz. jedyne co mi go głowy przychodziło to właśnie coś nie tak z cięgnem od lewarka do skrzyni ale to podobno jest ok.

Raczej nie poduszka bo u mnie po wymianie sprzęgła (i ocenie że poduszki są ok ) było tak samo jak przed naprawą.

Więc raczej to problem skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem na chwile obecna to sytuacja przedstawia sie nastepujaco. moja mama dzwonila do tego goscia z siedlc (siedlec?) i powiedzial on ze to jakas sprezyna jest do wymiany i robi to nie zwalajac skrzyni. zajmuje to okolo 2h i kosztuje ok 250zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć Bujany

 

Jak zobaczyłem twój post, to mało nie spadłem z krzesła.Jakbym czytał samego siebie. Mam identyczny problem ze wstecznym biegiem. Nie wiem co z tym zrobić. Póki co jeżdżę i się siłuję przy wyrzucaniu wstecznego na luz. Cale szczęście nie jest to częste.

 

Pozdr.

 

Andrzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Gość PawelSzczecin

Witam. Pierwszy raz piszę tutaj. Od 2 tygodni jestem posiadaczem nyski primery z 2001 kombi 1.8 16v. Wszystko było ładnie pięknie do dzisiaj. Mianowicie wyrzuca mi wsteczny. Żadnych wcześniejszych objawów, nic. Rano normalnie wszystko ok, a po południu ledwo mogłem z parkingu wyjechać. Wszystkie inne biegi w porządku i idzie ładnie, tylko ten wsteczny. Wodziki itp wszystko ok. Więc co to może być? Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

=====================================================================================================

 

Głosujemy w konkursie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

http://www.auto-swia...san-klub-polska

 

=====================================================================================================

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...