Guest krzych67 Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Kochani pomocy! Zapalam auto i obroty są ok. Na luzie dodaję gazu i wchodzi na obroty a jak włączę bieg i ruszam ledwo ciągnie. Po około minucie wraca mu siła. Testowałem jadąc. Trochę lepiej jest jak odpali się gorący silnik bo szybciej wraca mu siła ale też nie od razu. Tak jakby nie miało to związku z temperaturą. Komputer nie pokazuje błędów. Może ktoś podpowie zanim wywalę masę kasy w serwisie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Michalllo Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Kochani pomocy! Zapalam auto i obroty są ok. Na luzie dodaję gazu i wchodzi na obroty a jak włączę bieg i ruszam ledwo ciągnie. Po około minucie wraca mu siła. Testowałem jadąc. Trochę lepiej jest jak odpali się gorący silnik bo szybciej wraca mu siła ale też nie od razu. Tak jakby nie miało to związku z temperaturą. Komputer nie pokazuje błędów. Może ktoś podpowie zanim wywalę masę kasy w serwisie? Tak szczerze to nie mam pojęcia Miałem kiedyś tak przy uno że auto chodziło ok śmigało jak ta lala ale jak się rozgrzało na wyższych biegach przy wyższych prędkościach (np na 5 od około 120 km/h ,a na 3 śmigał do 140 km/h)to zaczynało tracić moc jakby działało jakieś odcięcie po prze gazowaniu (wchodził na obroty normalnie) było jeszcze gorzej. Męczyłem się z tym długi czas w serwisie stwierdzili że wszystko jest ok, aż przyszedł czas na wymianę świec. Problem znikł i się więcej nie powtórzył. Wiem że nie ma to wiele wspólnego z Twoją sytuacją ale czasem problemy biorą się z przyczyn prostych ale które nam do głowy nie przychodzą. ( Do dziś nie wiem dlaczego na niskich biegach się wkręcał do 8 tys obrotów a na wysokich odcinał przy 3,5) Pozostaje mi jedynie Ci radzić sprawdź przewody podciśnieniowe kopułkę palec świece, a z resztą do serwisu. Pozdrawiam. P.S. Auto rozumiem jest bez gazu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzych67 Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 P.S. Auto rozumiem jest bez gazu Jest instalacja gazowa ale to się dzieje na benzynie bo jak przechodzi na gaz to znika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest truszczu Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 A paliwo kiedy ostatnio tankowałeś ? Nie masz jakiegoś starego kilku miesięcznego ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest odmulacz1 Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Albo komp "przyzwyczaił się do gazu" i trzeba go od nowa "nauczyć" pracy na bęzynie, albo jak kolega wyżej pisał, masz mało paliwa i jest zanieczyszczone lub jakieś stare, jeśli dawno nie tankowałeś (można spróbować dolać do baku do paliwa trochę denaturatu). Ale to tylko przypuszczenia, nie żebym był pewien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzych67 Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Benzynę tankuję co kwartał (ok. 30 ltrów) Jak to znika i przełącze na benzynę to już też jest dobrze. To się dzieje tylko po odpaleniu. Dziś własnie odłączyłem na całą noc i zaprogramowałem na luzie jak w opisie na forum. Pierwsza jazda po wystudzeniu była jakby dostał 50 koni więcej, ale po drugim wystudzeniu wróciło to co było wczesniej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest macallan Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 To nie będzie kwestia paliwa. Mam podobnie i nie mam instalacji gazowej. Próbowałem paliwa z różnych stacji i to samo. Auto po odpaleniu rusza normalnie. Po puszczeniu i ponownym dodaniu gazu nie ma mocy bez względu na to jak mocno naciskam pedał gazu. Puszczam i naciskam i tak po paru próbach zaczyna być ok. U mnie także podczas jazdy potrafi się coś "przytkać". Myślę o zmianie świec lub/i przewodów. Dodatkowo mam wahania wolnych obrotów i na wolnych gaśnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzych67 Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 (edited) Sprawdzałem na nowych przewodach i świecach, i nic nie pomaga. Dobrze było by sprawdzić przepływomierz ale skoro komputer nie pokazuje błedu to chyba dobry. zauważyłem że jak ruszam od razu po odpaleniu to ma siłe a za jakies 30m słabnie i potem po 200 m znowu nabiera siły ?????????????????? Edited October 28, 2009 by krzych67 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest smyndrok Posted November 4, 2009 Share Posted November 4, 2009 zauważyłem że jak ruszam od razu po odpaleniu to ma siłe a za jakies 30m słabnie i potem po 200 m znowu nabiera siły ?????????????????? Warto by zbadać pompkę paliwa, lub urządzenie sterujące powrotem do baku, bo może przepuszczać co jakiś czas i ciśnienie zamiast na wtryski wraca spowrotem do baku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzych67 Posted November 4, 2009 Share Posted November 4, 2009 tylko, że potem jak się przełączy na benzynę to wszystko ok to sie dzieje tylko po odpaleniu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bober Posted November 5, 2009 Share Posted November 5, 2009 Kochani pomocy! Zapalam auto i obroty są ok. Na luzie dodaję gazu i wchodzi na obroty a jak włączę bieg i ruszam ledwo ciągnie. Po około minucie wraca mu siła. Testowałem jadąc. Trochę lepiej jest jak odpali się gorący silnik bo szybciej wraca mu siła ale też nie od razu. Tak jakby nie miało to związku z temperaturą. Komputer nie pokazuje błędów. Może ktoś podpowie zanim wywalę masę kasy w serwisie? Witam. mam pytanko, czy to jest silnkik na gaźniku czy na wtrysku? jeżeli masz gaźnik to z jakiegoś powodu nie załącza Ci się elektryczne podgrzewanie kolektora ssącego (powiązane ze ssaniem...-na wtrysku tego nie ma)... miałem kiedyś taką wariację w VW Polo, ale nie jestem pewien czy Twój nissanek ma to samo, Jak masz gaźnik to daj znać, a ja napiszę Ci co sprawdzić Pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzych67 Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 To auto z 2000 roku 16 zaworów, pełen wtrysk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KasiaW Posted November 9, 2009 Share Posted November 9, 2009 Kochani pomocy! Zapalam auto i obroty są ok. Na luzie dodaję gazu i wchodzi na obroty a jak włączę bieg i ruszam ledwo ciągnie. Po około minucie wraca mu siła. Testowałem jadąc. Trochę lepiej jest jak odpali się gorący silnik bo szybciej wraca mu siła ale też nie od razu. Tak jakby nie miało to związku z temperaturą. Komputer nie pokazuje błędów. Może ktoś podpowie zanim wywalę masę kasy w serwisie? a ja mam taki problem w p12 diesel może ktoś ma pomysł, nadmienie że juz wtryski wymieniono i dalej to samo. Rano jest najgorzej potem jak się rozgrzeje to da sie jechać , ale szarpie nim i nie można ruszyć na jedynce jak zatrzymam się na światłach, po chwili przechodzi na dalszych biegach jest ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szakal244 Posted November 9, 2009 Share Posted November 9, 2009 ... moze przeplywomierz powietrza ...hmm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek_81 Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 To auto z 2000 roku 16 zaworów, pełen wtrysk Ja miałem ten sam problem....na zimnym silniku auto przez kilka chwil nie miało siły jechać - można było sobie cisnąć gaz a obroty i tak nie szły wyżej - tak jakby się czymś zadławiło. Po około miesiącu tych objawów padł mi rozrząd - najprawdopodobniej strzeliła łyżwa prowadząca łańcuch. Nie znam się za dobrze na silnikach i to pytanie do innych użytkowników. W tych silnikach jest napinacz hydrauliczny więc może to być problemem że przez dłuższy czas po odpaleniu naciąga łańcuch a czego konsekwencją jest to dławienie?? Wiem że u mnie po wymianie rozrządu (i w sumie kilku innych części i remoncie silnika ) problem zniknął. krzych67jaki masz przebieg - słychać jakieś niepokojące dźwięki z rozrzadu? Może to jest przyczyną? Pozdrawiam Jacek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzych67 Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Przebieg ma 160 tys. ale nic nie słychać. Myślisz, że łańcuch nie jest dobrze napięty? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek_81 Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 Przebieg ma 160 tys. ale nic nie słychać. Myślisz, że łańcuch nie jest dobrze napięty? Szczerze mówiąc to mechanik ze mnie żaden ale tak sobie podejrzewam że może to jest przyczyną. W sumie miałem nadzieje że inni bardziej doświadczeni użytkownicy forum wypowiedzą się na ten temat. Ja myślę że to może być problemem w tych silnikach. Może warto podpytać mechanika o taką ewentualność. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzych67 Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 Żeby nie instalacja gazowa, to w serwisie by to zbadali ale marudzą, że jak jest gaz to sie nie dotykają. Znajomy majster rozkłada ręce ale twierdzi, że napinacz to mało prawdopodobne. Gdyby ktoś niedaleko miał takie auto to bym poprosił o godzine czasu i przekładając sprawdził kilka czujników. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marszm11 Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 sprawdz kolego potencjometr w pedale gazu!!ojciej mial to samo i musial pedal gazu wymienic koszt ok 2000zl!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woro_woro Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 sprawdz kolego potencjometr w pedale gazu Tu nie ma potencjometru, jest zwykla linka. Kiedys z takim problemem pisal ktos, ze wystarczylo wyczyscic przepustnice. Jakas zielona maz mu sie zebrala. Jak przeczyscil - jak reka odjal, samochod od razu po uruchomieniu wkreca sie i nie dusi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marszm11 Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 no chyba ze tak!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzych67 Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 Czy trzeba ją wykręcić do czyszczenia? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek_81 Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Ja czyściłem przepływke + wymieniłem świece i kable zapłonowe. Nic sie nie zmieniło. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzych67 Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 A jaki masz problem? Jaki silnik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damvic2 Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 prosto i logicznie ,wyczyszcenie i adaptacja przepustnicy,opis masz na forum,pozdrowionka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.