Gość Rudy89 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Witam! Czy ktoś zmieniał "duży" czujnik temp. chłodziwa(ten z plastikową końcówką)? Czy trzeba zlać płyn? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MICHOO Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 który dokładnie ten w chłodnicy czy ten w kolektorze dolotowym?? Mimo wszystko czujniki tem mają bezpośredni kontakt z medium chłodzącym tak więc poleci. możesz zaryzykować bo jak zrobisz to szybko to dużo ci nie wyleci. Jeśli nie chcesz ryzykować to przy chłodnicy powinien być gdzieś korek spustowy, no chyba że pomyliło mi się z innym autem i będziesz musiał zdjąć wąż z króćca. Przed zimą dobrze jest zmienić płyn chłodzący i wlać nowy. ja w moim wlałem koncentratu (venol czy coś takiego jak sobie przypomnę to dopiszę) bez rozcieńczania było to latem i nie wiałem żadnych problemów z wychłodzeniem silnika, więc zimą tym bardziej:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rudy89 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 U mnie w dieslu chyba nie ma czujnika w kolektorze. Chodzi o czujnik w rurze za rozrządem. Dzisiaj rozkminilem odpowietrzenie jest w korku chlodnicy. Poczytam w "sam naprawiam" Chyba będę robił "na żywca". Zapomniałem o płytach pod silnikiem, bez kanału tego nie zdejmę. Jak potem wlewać chłodziwo? Najpierw bezpośrednio do chłodnicy, czy zawsze do zbiorniczka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Jak potem wlewać chłodziwo? Najpierw bezpośrednio do chłodnicy, czy zawsze do zbiorniczka? Do chłodnicy do pełna i do zbiorniczka częściowo. Następnie przy otwartym ogrzewaniu doprowadzić silnik do tenperatury nominalnej,wygasić i podczas stygnięcia układ zaciąga sobie płyn ze zbiorniczka. Powtórzenie tej operacji kilkakrotnie spowoduje całkowite odpowietrzenie układu chlodzenia co jest ważne i zapobiega niespodziankom takim jak tworzenie się korków parowych w najwyższych punktach układu chłodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rudy89 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Podziękował Czujnik wymieniony metodą palca. Klucz 19mm najlepiej oczko. To co wyciekło chyba by nie starczyło nawet na kolejkę Czegoś takiego nie trzeba odpowietrzać, czy się mylę? Swoją drogą niektórym tyle dziennie cieknie:D albo i więcej i śmigają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.