Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Problem z dławieniem przy ok 2000r/min


Guest robson

Recommended Posts

Witam chodzi tu Maxime 3.0 USA automat rocznik 1995.Problem polega na tym ze przy ok. 2000r/min auto zaczyna się dławić i jak chwile przetrzymam go na tych obrotach zaczyna szarpać ,po dodaniu gazu i wkręceniu go na 4000 przestaje ale jak obroty spadną i wskoczą na 2000 wszystko zaczyna się od nowa. Natomiast na „N” biegu wszystko jest ok. , pracuje ładnie. Jak ktoś ma jakieś pomysły byłbym wdzięczny pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest wpierdol20

Witam chodzi tu Maxime 3.0 USA automat rocznik 1995.Problem polega na tym ze przy ok. 2000r/min auto zaczyna się dławić i jak chwile przetrzymam go na tych obrotach zaczyna szarpać ,po dodaniu gazu i wkręceniu go na 4000 przestaje ale jak obroty spadną i wskoczą na 2000 wszystko zaczyna się od nowa. Natomiast na „N” biegu wszystko jest ok. , pracuje ładnie. Jak ktoś ma jakieś pomysły byłbym wdzięczny pozdrawiam

i kolego problem istnieje nadal??ja myślę że albo za bogata mieszanka, albo masz świece spalone, albo gniazda zaworów powypalane...albo złego gazownika, który wstawił Ci nie stabilny i za mały reduktor. np KME silver :P

Link to comment
Share on other sites

A slychac przy tam takie delikatnie strzelanie? Jak tak to moga to byc wypadajace zaplony. Nie wiem dlaczego ale najbardziej jest to odczuwalne (przynajmniej u mnie bylo) na niskich obrotach (do ok 2tys)

Link to comment
Share on other sites

A slychac przy tam takie delikatnie strzelanie? Jak tak to moga to byc wypadajace zaplony. Nie wiem dlaczego ale najbardziej jest to odczuwalne (przynajmniej u mnie bylo) na niskich obrotach (do ok 2tys)

 

Wspomne tylko że nie mam gazu ,a co do wypadającego zapłonu objawy by pasowały .Co mam zrobić ?

Link to comment
Share on other sites

Teoretycznie masz wersje pozbawiona wady cewek (przed fl) ale to nie znaczy ze nie mogla sie jakas wysrac. Oczywiscie najpierw trzeba sprawdzic swiece. Wiesz kiedy byly zmieniane?

Link to comment
Share on other sites

Teoretycznie masz wersje pozbawiona wady cewek (przed fl) ale to nie znaczy ze nie mogla sie jakas wysrac. Oczywiscie najpierw trzeba sprawdzic swiece. Wiesz kiedy byly zmieniane?

 

na świecach zrobiłem ok 80.000 km ,teoretycznie są one do 90.000 więc przynajmniej 5000 powinienem jeszcze zrobić.A puki co wybiore sie na komputer niech go przebadają.

Link to comment
Share on other sites

Jak uwazasz ale jesli check engine sie nie pali to znaczy, ze nie bedzie zadnego bledu. Chyba ze komp trzyma w pamieci informacje na ktorym cylindrze wystepowal misfire.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...