Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jak podłączyć zasilanie ON filtr -> pompa 2,2 Di


Gość rogerowaty

Rekomendowane odpowiedzi

post-20426-1257467390,5373_thumb.jpg

 

chodzi o kolejność podłączenia do mosiężnych rurek pod osłoną silnika, przymocowanych do kolektora wydechowego

 

ktoś gmyrał wcześniej i obejście zrobił a chciałem dojść do fabrycznwego połączenia ale nie mogę odcinka przy pompie odszyfrować

 

z serwisowego opisu wynika że z filtra do najgrubszej ok. fi10mm mosiężnej rurki jest połączenie ... no i pasuje

pod koniec tego mosiężnego przewodu jest załamanie 90o w kierunku pompy i rozgałęzienie boczne fi3mm w kierunku 4 wtryskiwacza [na foto oznaczone jako 1]

 

gdzie to odgałęzienie powinno być podłączone ???

 

powrót paliwa z pompy jest równoległą rurką o połowę mniejszej średnicy ... też pasuje

 

w głowicy silnika (lewy górny narożnik) obok 4wtryskiwacza jest coś na kształt powrotu paliwa z nadmiaru z magistrali wtryskowe ... ale tego nie mogę zidentyfikować

nie nadciśnienia i podciśnienia

jest natomist minimalne kapanie paliwa lub mgły olejowej po rozgrzniu silnika

 

jeżeli to odpowietrzenie głowicy to gdzie to jest podłączone ? ... paliwem/olejem ciapie :/ z tej "rurki"

 

jest jeszcze jeden wężyk podłączony do kolektora ssącego za przepływomierzem ... do czego to to ?

 

 

 

no może ktoś bardziej obeznany w konstrukcji tego silnika mógłby pomóc

mogę ew. foto zrobić jeżeli opis jest pokrętny

 

 

UPDATE

=============================

foto

po zaślepiniu tego wyjścia z głowicy (na foto oznaczony jako 2) silnik zauważalnie "ciężej" zapala ... odetkałem wróciło do normalnej pracy a to co wyciapuje wyprowadziłem poza blok silnika ale dalej ciapie ... gdzie to podłączyć ???

 

 

 

z góry dzięki za pomoc

Ro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... chodzi o kolejność podłączenia do mosiężnych rurek pod osłoną silnika, przymocowanych do kolektora wydechowego

 

ktoś gmyrał wcześniej i obejście zrobił a chciałem dojść do fabrycznwego połączenia ale nie mogę odcinka przy pompie odszyfrować

 

z serwisowego opisu wynika że z filtra do najgrubszej ok. fi10mm mosiężnej rurki jest połączenie ... no i pasuje

pod koniec tego mosiężnego przewodu jest załamanie 90o w kierunku pompy i rozgałęzienie boczne fi3mm w kierunku 4 wtryskiwacza

 

domyślam się że ten koniec prosto na zasilanie pompy podłączyć

ale gdzie to odgałęzienie ???

 

powrót paliwa z pompy jest równoległą rurką o połowę mniejszej średnicy ... też pasuje

 

w głowicy silnika (lewy górny narożnik) obok 4wtryskiwacza jest coś na kształt powrotu paliwa z nadmiaru z magistrali wtryskowe ... ale tego nie mogę zidentyfikować

nie nadciśnienia i podciśnienia

jest natomist minimalne kapanie paliwa lub mgły olejowej po rozgrzniu silnika

 

jeżeli to odpowietrzenie głowicy to gdzie to jest podłączone ? ... paliwem/olejem ciapie :/ z tej "rurki"

 

jest jeszcze jeden wężyk podłączony do kolektora ssącego za przepływomierzem ... do czego to to ?

 

 

 

no może ktoś bardziej obeznany w konstrukcji tego silnika mógłby pomóc

mogę ew. foto zrobić jeżeli opis jest pokrętny

 

 

z góry dzięki za pomoc

Ro

Witam

Mogę Ci odsprzedać orginalną płytę serwisową do tego autka -cena okazyjna.

post-23634-1256808476,2272_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rogerowaty?!?

Ty chyba posiadasz płytkę serwisową, skoro piszesz o "serwisowym opisie"?!?

Jeśli jednak nie miałbyś takowej płytki to będę jak TurboDymoMan i zawstydzę terrano1 ;):D

Mogę Ci skopiować i podesłać posiadaną kopię płytki serwisowej do Tino :)

 

Nie wiem co ma na myśli terrano1 pisząc "orginalną płytę serwisową do tego autka", może/pewnie to, że jest ona "made in nissan". Ja jako "oryginalną" uznałbym płytkę dedykowaną pod VIN Twego traktorka, a nie widziałem abyś tu gdzieś podawał VIN (no może w innym temacie?!?), a "made in..." jak dla mnie nie ma tu znaczenia. Ja posiadam i oferuję zupełnie darmo, kopię nagraną z obrazu ISO zciągniętego z netu (z linków publikowanych tu na forum) a dotyczącego innego VIN'u i traktorka w jakiejś opcji FULL (wyposażonego we wszystko co fabryka przewidziała). Jeśli dobrze zauważyłem, na wspomnianej płytce znajduje się materiał opisujący różne warianty (np rozwiązania układu podzespołów, dla układu lewo/prawostronnego kierownicy), chyba widziałem, i różne skrzynie biegów (nie kojarzę silników, ale to może się wiązać ze skrzyniami - poprostu muszę zerknąć na zawartość "menu").

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rogerowaty?!?

Ty chyba posiadasz płytkę serwisową, skoro piszesz o "serwisowym opisie"?!?

 

niestety rysunek podłączenia jest dla tych którzy wiedzą co jest czym

dla mnie tam jest przynajmniej 2-3 rurki zadużo a niesądze jakoś żeby przebiegły japończyk marnował materiał i czas na zbędne rzeczy

 

opis posiadam od benzynki 2.0 z sąsiedniego parkingu :) ... właściciel dostał razem z autem w dokumentach taki prezent

ale opis jest chyba uniwersalny do wszystkich wersji EU (są tam DI/DCI 1.8 i chyba 2.0 opisane w parametrach z dachem otwieranym nawet i różne skrzynie)

wczoraj przy okazji robiłem pomiary światełek p.mgielnych z tegoż opisu i stopień zużycia/ugięcia sprężyn

 

 

 

dzisiaj za dnia zrobie foto i może wizualnie ktoś z takim silnikiem porównałby podłączenie

może ktoś tu z LUBLINa czyta ... heloooo ... ziom potrzebuje helpika

 

Ro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rogerowaty?!?

Ty chyba posiadasz płytkę serwisową, skoro piszesz o "serwisowym opisie"?!?

Jeśli jednak nie miałbyś takowej płytki to będę jak TurboDymoMan i zawstydzę terrano1 ;):D

Mogę Ci skopiować i podesłać posiadaną kopię płytki serwisowej do Tino :)

 

Nie wiem co ma na myśli terrano1 pisząc "orginalną płytę serwisową do tego autka", może/pewnie to, że jest ona "made in nissan". Ja jako "oryginalną" uznałbym płytkę dedykowaną pod VIN Twego traktorka, a nie widziałem abyś tu gdzieś podawał VIN (no może w innym temacie?!?), a "made in..." jak dla mnie nie ma tu znaczenia. Ja posiadam i oferuję zupełnie darmo, kopię nagraną z obrazu ISO zciągniętego z netu (z linków publikowanych tu na forum) a dotyczącego innego VIN'u i traktorka w jakiejś opcji FULL (wyposażonego we wszystko co fabryka przewidziała). Jeśli dobrze zauważyłem, na wspomnianej płytce znajduje się materiał opisujący różne warianty (np rozwiązania układu podzespołów, dla układu lewo/prawostronnego kierownicy), chyba widziałem, i różne skrzynie biegów (nie kojarzę silników, ale to może się wiązać ze skrzyniami - poprostu muszę zerknąć na zawartość "menu").

 

witam

Pisząc orginalna miałem na myśli oficjalną ,LEGALNĄ płyte a nie pirackie materiały sciągane nielegalnie z jakiś stron internetowych.

Moje płyty to oficjalnie kupione płyty dealerskie.

Swoją drogą pisząc na oficjalnym forum o kopiowaniu płyt serwisowych -to ja już nie mam wiecej pytań do Ciebie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rogerowaty,

to widzę nieźle się przyfarciło Twemu sąsiadowi z tym bonusem - aż się wierzyć nie chce ;)

 

terrano1,

muszę Ci z jednym przyznać rację, z tym kopiowaniem to faktycznie był fatalny pomysł piractwa, szczęściem do niczego nie doszło, i szczęściem naszego kolegę sąsiad poratował full legalnie, full legalnymi materiałami serwisowymi. I wszyscy są zadowoleni. :)

A co do oficjalnych i legalnych płytek serwisowych, to Ty się nimi ciesz, a ja, skoro nie dostałem z autem, i w ASO, czy Tobie musiałbym płacić, wolę sobie zciągnąć kopię, i mieć to samo, bo jak pomnę zapisy prawne, łamaniem prawa, piractwem jest udostępnianie/rozpowszechnianie, a pobieranie/zciągąnie piractwem już nie jest. :)

Można by tu coś napisać w temacie "zalegalizowanego piractwa", ale...... szkoda czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę że dyskusja odbiegła od tematu ... no trudno liczyłem na merytoryczną pomoc a nie oferty sprzedaży czy czego tam

gdybym potrzebował to umie obsługiwać google, pozatym to jazda na krawędzi

 

materiały nie są na CD jak kolega to wywnioskował ale xero jakiejś grubszej książki co wygląda jak instrukacja serwisowa tyle że eng

kosztowało mnie to browara, 2 fajki i xero w żabce ale rysunek jest zbyt ubogi jak na moje rozeznanie w rurkologii tego silnika

 

 

no ok ... poszukam helpika na innej grupie

Tinozaury jakoś nieużyte :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...