Guest ejaskulska Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 Dziś wymieniałem w swojej Maxi łączniki stabilizatora i gumowe osłony przegubów, przy okazji wyszły na jaw luzy w przekładni kierowniczej. Mój mechanik mówi, że przekładnia do wymiany lub do regeneracji - wybór należy do mnie. Czy ktoś miał ten problem i sobie z nim poradził? Co polecacie - wymianę czy regenerację? Jak to jest z kosztami? Jeśli ktoś się z tym zetknął i mógłby mi coś poradzić, to proszę o pomoc... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Tu masz link do firmy.Czasami warto zregenerować,masz tam podane orientacyjne ceny. http://www.google.pl/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=1&ved=0CA8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fmaglownice.polskareklama.pl%2F&rct=j&q=przek%C5%82adnia+kierownicza&ei=tLDqSsOpNoSInQOQiuiTDw&usg=AFQjCNGvvBzokuVvB-v_9mBQKatWVu_2hw Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Grzechu a da sie kupic nowa przekladnie do maximy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.