Guest coyot Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 Jakoś nie moglem się zebrać żeby napisać coś o swojej padace ... no ale nadrabiam zaległości MODEL: - Micra K11 1993 3D SILNIK: - CG13DE UKLAD DOLOTOWY: - dolot simoty UKLAD WYDECHOWY: - 2,5" , zakończony przelotowym tłumikiem końcowym ELEKTRONIKA: - jeszcze seria ZAWIESZENIE: - Zestaw koni sport - amortyzatory z reg siłą tłumienia + sprezyny vogtlant (-35mm) - Komplet rozpórek - OMP + WiehersSport, - Regulowany drążek Panharda Whiteline'a - Kpl poliuretanów KOŁA: - Lato - Dotz IMOLA Black edit - 6,5Jx15" + 195/45/15 - Zima - Intra 7Jx13" + 155/70/13 UKLAD HAMULCOWY: - jeszcze seria NADWOZIE: - gril własnej produkcji, - lampy z ciemnym wkładem, - przyciemnione kierunki, - usunięte listwy, - usunięta wycieraczka z klapy bagażnika, - parę nalepek ŚRODEK: - kierownica sparco chrono, - gałka momo, - nakładki na pedały sparco, - ShortShifter, - niebieskie podświetlenie wskaźników, - kubelki od K10 superS i nowa tapicerka CAR-AUDIO: - radio i 3 głośniczki... no i pare fotek ... Na początku było tak: Teraz ... : Lato Zima Co do planów... jakieś są... - większe hamulce z przodu, - jakiś flok w środku, - może ksenony - dalszy przyrost mocy ... graty juz powoli spływają do mnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Plawgo Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 Bardzo ciekawy projekt.Jakis rok temu sprowadziłem dziadkowi K11 tez 1.3, praktycznie jak Twoja tylko błekitna.Z tym silnikiem ten samochod niezle się zbiera, niejeden Golf 3 został pokonany na światłach:).Z tego co czytałem w innych postach to Twoja ma 90 koni to juz potrafi niezle zamieszać Bardzo ładnie wyszły Ci lampy, czym sklejałeś szkło po pomalowaniu? Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coyot Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 czarny silikon RTV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koziro Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 niezła bryka .mam nadzieje do zobaczenia na jakimś spocie w Plazie.powodzenia w projekcie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wieshaq Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 Mam nadzieje że "Stonka" kiedyś się doczeka przynajmniej takiego wyglądu. Pozdro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wujek_trzcina Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 No, w końcu się zebrałeś żeby ją wrzucić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 Auto mistrz ! Bardzo mi się podoba ! Ps. co do hamulcy to polecam przód od sunnego GTI - pasuje PnP ale na zimę będziesz musiał zostawić koła 14" a no i nie warz się wymieniać seryjnej pompy czy serwa dobrze ci radzę Co do motorowni to jakiś kolektor wydechowy lepszy w planach czy coś jeszcze ? Swoją drogą ciekaw jestem jak te silniki zareagowały by na mojego moda rozrządu Jeszcze taką fajną stronę znalazłem o grzebaniu w twoim silniku: http://www.micra.com.au/community/message.php?messageid=42429 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adams Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 No musze powiedziec ze jak narazie auto wyszlo Ci bezblednie Bardzo atrakcyjna i spojna K11 - oby tak dalej! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coyot Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 hamulce beda od sunnego gti ... wiec polerowane zimowki na przyszly sezon beda do sprzedania a co do motorowni... to... zaczyna sie cos dziać... wiecej niedlugo jak graty podochodzą... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wronek89 Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Wreszcie doszła suszarka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coyot Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 oj ciiicho... bo sie wyda ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piotrexxl Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 (edited) Coyocie nareszcie udało Ci się zrobić temat o swojej Mikruni. Projekt niesamowity. Auto zmodowane z wyczuciem, bez przesady i ani grama wiejskości. Czekam na dalsze info z prac nad autem.Poza tym i ja się zbieram pomału bo i z moim czarnym diabełkiem coś trzeba zrobić. Plany są. Potrzeba tylko $ i motywacji. W przyszłym roku trzeba się w Czechach pokazać. To kiedy uturbiasz swoje 1,3? Edited October 30, 2009 by piotrexxl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coyot Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Bonzo .... a co ja niby wiem ?? piotrek.... po co gadasz ale jak juz wypaplałes ... to jestem w trakcie kolekcjonowania gratów... i od razu pare pytań ... - czy EcuMaster III ogarnie mi moje ustrojstwo? - czy musze zakladać pierscienie z powloka chromowa? - jakie wtryski podejda zeby bylo P&P - ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Schumi03 Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 No no no, gruby projekt Szczerze zazdroszczę! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefino Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Miałem okazję widzieć kilka razy "padake" Coyota- i powiem tak: Kto nie widział niech żałuje bo to nie tylko zadbana Micra, ale także bardzo ładnie zmodyfikowana. Pozdrowienia dla mieszkańca jednego regionu i powodzenia w dalszych planach.! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 31, 2009 Share Posted October 31, 2009 Jak masz aparat zapłonowy to ECU MAster ogarnie i zapłon i paliwo a co do wtrysków to jak checesz to mogę CI sprezentować za jakiś obiad w MC wtryski z 1,6 o wydajności 170ccm (GA16De). PS. zrób fotkę swojej listwy paliwowej zobaczmy czy są takie same, jak są to niestety nie mają one zamienników i najprostrza metoda na dodanie paliwa to dodatkowy wtrysk którym będzie sterować ECU M... Trzymam kciuki za projekt A co do silnika to mechanicznie nic bym w nim nie zmieniał no poza świecami, dał zimniejsze np. BKR7EY i oliwę zalał bardziej tłustą jakieś 10w60 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coyot Posted October 31, 2009 Share Posted October 31, 2009 spece od turbo mowili zeby przynajmniej pierscionki wymienic... i dac grubsza i metalowa uszczelke pod glowice... jak juz bede bez auta pare dni to przynajmniej bym to zrobil ... oliwka wiadomo sie przerzucim na syntetyk znalazlem na allegro: - wtryskiwacz - http://allegro.pl/item799913668_wtryskiwacz_nissan_micra_k11_1_0_1_4_0280155942.html - listwa - http://allegro.pl/item774883869_wtrysk_wtryski_wtryskiwacz_nissan_micra_1_3_li14.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 31, 2009 Share Posted October 31, 2009 za pewne masz wtryski te z drugiego linka czyli z tego co widzę to jest dokładnie to samo co w 1,4/1,6 z rodziny GA... Z pierwszego linka nie będą pasowały - Bosch (takie jak w np. Primerze P11.144). PS. ile zamierzasz dmuchać że sprawny silnik zamierzasz dotykać ? Powiem CI szczerze że jak masz zamiar dmuchać poniżej 1 bara to bym się do niego nie dotykał - szkoda czasu, kasy i roboty, no chyba że CI olej bierze a co do pierścieni to zapewnię cię że nie istnieją lepsze jak oryginalne wykonane ze stali chromowej, wszystkie zamienniki ogólnodostępne to przy nich syf Aaa Jaką suszarkę zamierzasz wsadzić ?? Super moim zdaniem by było wsadzić do Ciebie ball beringowego Garretta z sky line R33 bądź(RB25DET) w tych modelach mają dodatkowo kompozytowe wirniki zimne i ceramiczne gorące no i potencjał do 300KM a i cena i przystępność poczciwa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coyot Posted October 31, 2009 Share Posted October 31, 2009 jak narazie bedziem delikatnie dmuchac i zobacze co z tego wyjdzie ... na poczatek 0,4 bara ma byc przynajmniej 100KM z litra pojemnosci ... tak wiec przy 130+ bym byl zadowolony silnik zdrowizna, oleju nie bierze ani grama, a pierscionki chce dorabiac w tomringu jak mi mocy bedize brakowac ... a to pewnie bedzie.... to bedziemy szli dalej znalazlem jakas stara fote spod maski Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Słoma79 Posted October 31, 2009 Share Posted October 31, 2009 Aż strach pomyśleć,co to maleństwo będzie wyrabiać po zakończeniu modów. 130KM?ja ze swojego 1.4 chciałbym wydobyć 100 ale to też plan do wiosny! Mam nadzieję, że będą jakieś jazdy testowe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 wielu omawiało sprawę turbienia k11 na NISSANPOWER TEAM ale ty chyba jesteś pierwszy odważny--gratuluje i czekam z niecierpliwością na wyniki tej modyfikacji--ps.słysszałem że bude trzeba pospawać dobrze bo szybko się --jest mało sztywna karoseria...rozejdzie przy tej mocy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maacieq Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 wielu omawiało sprawę turbienia k11 na NISSANPOWER TEAM ale ty chyba jesteś pierwszy odważny--gratuluje i czekam z niecierpliwością na wyniki tej modyfikacji--ps.słysszałem że bude trzeba pospawać dobrze bo szybko się --jest mało sztywna karoseria...rozejdzie przy tej mocy no ale nie chyba przy 130 koniach:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 (edited) Po fotce widać że wtryski takie same jak w 1,4 i 1,6 z porządną pompą paliwa i po strojeniu może do 130KM wyrobią, najtańsza opcja wspomagająca jak nie chcesz się bawić w rzeźbienie listwy wtryskowej to dodatkowy wtryskiwacz... 130KM to tak jakby trochę cięższe 2.0 pod machą siedziało więc powinno to już się przyjemnie odpychać - byle nie zbyt lagliwie Edited November 2, 2009 by Coobcio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coyot Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 pierwsze zabaweczki doszly narazie skromnie wskazniki cisnienia oleju i doladowania i bov'ik sorka za jakosc ale ... fonem robilem coobcio... a jaka pompe paliwowa bys doradzał ?? albo od czego ... ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 (edited) kupił bym ją na allegro a mianowicie WALLBRO GS341 lub GS342 - zapas ma spory będzie można nawet za pomocą nastawnego regulatora ciśnienia paliwa podnieść je, myślę że seryjne wtryski z podniesionym ciśnieniem wachy do ok 5 barów do ok 140KM wyrobią... Pompę paliwa będziesz musiał wymienić koniecznie ale nie koniecznie na wallbro ważne byłe by przy wchodzeniu silnika w doładowanie podnosiła ciśnienie, seryjna niestety nie jest w stanie przekroczyć 3 barów i utrzymać je tak wiec coś wydajniejszego jest potrzebne jak ma być taniej to szukaj używek świerzych roczników doładowanych subaru i lancerów... Edited November 3, 2009 by Coobcio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.