Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

ciemnooka K11 coyot'a


Guest coyot
 Share

Recommended Posts

Jakoś nie moglem się zebrać żeby napisać coś o swojej padace ... no ale nadrabiam zaległości :P

 

MODEL:

- Micra K11 1993 3D

 

SILNIK:

- CG13DE

 

UKLAD DOLOTOWY:

- dolot simoty

 

UKLAD WYDECHOWY:

- 2,5" , zakończony przelotowym tłumikiem końcowym

 

ELEKTRONIKA:

- jeszcze seria

 

ZAWIESZENIE:

- Zestaw koni sport - amortyzatory z reg siłą tłumienia + sprezyny vogtlant (-35mm)

- Komplet rozpórek - OMP + WiehersSport,

- Regulowany drążek Panharda Whiteline'a

- Kpl poliuretanów

 

KOŁA:

- Lato - Dotz IMOLA Black edit - 6,5Jx15" + 195/45/15

- Zima - Intra 7Jx13" + 155/70/13

 

UKLAD HAMULCOWY:

- jeszcze seria

 

NADWOZIE:

- gril własnej produkcji,

- lampy z ciemnym wkładem,

- przyciemnione kierunki,

- usunięte listwy,

- usunięta wycieraczka z klapy bagażnika,

- parę nalepek :)

 

ŚRODEK:

- kierownica sparco chrono,

- gałka momo,

- nakładki na pedały sparco,

- ShortShifter,

- niebieskie podświetlenie wskaźników,

- kubelki od K10 superS i nowa tapicerka

 

CAR-AUDIO:

- radio i 3 głośniczki... :P

 

no i pare fotek ...

 

Na początku było tak:

61b443d067700653.jpg

3bfca155c5aa908amed.jpg

 

Teraz ... :

 

Lato

6ae3c6d00f61c64a.jpg

3f511570251fa926.jpg

IMGP5083.JPG

IMGP6296.JPG

 

Zima

IMGP6514tygh%20copy.jpg

IMGP6506wsd%20copy.jpg

IMGP6470gh%20copy.jpg

IMG_4997.JPG

IMGP7111%20copy.jpg

 

 

Co do planów...

jakieś są...

- większe hamulce z przodu,

- jakiś flok w środku,

- może ksenony :P

- dalszy przyrost mocy ... graty juz powoli spływają do mnie :)

Link to comment
Share on other sites

Bardzo ciekawy projekt.Jakis rok temu sprowadziłem dziadkowi K11 tez 1.3, praktycznie jak Twoja tylko błekitna.Z tym silnikiem ten samochod niezle się zbiera, niejeden Golf 3 został pokonany na światłach:).Z tego co czytałem w innych postach to Twoja ma 90 koni to juz potrafi niezle zamieszać:)

Bardzo ładnie wyszły Ci lampy, czym sklejałeś szkło po pomalowaniu?

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

niezła bryka :).mam nadzieje do zobaczenia na jakimś spocie w Plazie.powodzenia w projekcie :)

Link to comment
Share on other sites

Auto mistrz !

Bardzo mi się podoba !

Ps. co do hamulcy to polecam przód od sunnego GTI - pasuje PnP ale na zimę będziesz musiał zostawić koła 14" a no i nie warz się wymieniać seryjnej pompy czy serwa dobrze ci radzę :P

 

Co do motorowni to jakiś kolektor wydechowy lepszy w planach czy coś jeszcze ?

Swoją drogą ciekaw jestem jak te silniki zareagowały by na mojego moda rozrządu :devil:

 

Jeszcze taką fajną stronę znalazłem o grzebaniu w twoim silniku:

http://www.micra.com.au/community/message.php?messageid=42429

Link to comment
Share on other sites

hamulce beda od sunnego gti ... wiec polerowane zimowki na przyszly sezon beda do sprzedania :)

 

a co do motorowni... to... zaczyna sie cos dziać... wiecej niedlugo jak graty podochodzą... :D

Link to comment
Share on other sites

Guest piotrexxl

Coyocie nareszcie udało Ci się zrobić temat o swojej Mikruni. Projekt niesamowity. Auto zmodowane z wyczuciem, bez przesady i ani grama wiejskości. Czekam na dalsze info z prac nad autem.Poza tym i ja się zbieram pomału bo i z moim czarnym diabełkiem coś trzeba zrobić. Plany są. Potrzeba tylko $ i motywacji. W przyszłym roku trzeba się w Czechach pokazać.

 

To kiedy uturbiasz swoje 1,3?

Edited by piotrexxl
Link to comment
Share on other sites

Bonzo .... a co ja niby wiem ?? :P

piotrek.... po co gadasz :P ale jak juz wypaplałes ... to jestem w trakcie kolekcjonowania gratów... :)

 

 

i od razu pare pytań ...

- czy EcuMaster III ogarnie mi moje ustrojstwo?

- czy musze zakladać pierscienie z powloka chromowa?

- jakie wtryski podejda zeby bylo P&P

- ...

Link to comment
Share on other sites

Miałem okazję widzieć kilka razy "padake" Coyota- i powiem tak: Kto nie widział niech żałuje bo to nie tylko zadbana Micra, ale także bardzo ładnie zmodyfikowana. Pozdrowienia dla mieszkańca jednego regionu i powodzenia w dalszych planach.!

Link to comment
Share on other sites

Jak masz aparat zapłonowy to ECU MAster ogarnie i zapłon i paliwo a co do wtrysków to jak checesz to mogę CI sprezentować za jakiś obiad w MC wtryski z 1,6 o wydajności 170ccm (GA16De).

PS. zrób fotkę swojej listwy paliwowej zobaczmy czy są takie same, jak są to niestety nie mają one zamienników i najprostrza metoda na dodanie paliwa to dodatkowy wtrysk którym będzie sterować ECU M...

 

Trzymam kciuki za projekt

 

A co do silnika to mechanicznie nic bym w nim nie zmieniał no poza świecami, dał zimniejsze np. BKR7EY i oliwę zalał bardziej tłustą jakieś 10w60

Link to comment
Share on other sites

spece od turbo mowili zeby przynajmniej pierscionki wymienic... i dac grubsza i metalowa uszczelke pod glowice... :) jak juz bede bez auta pare dni to przynajmniej bym to zrobil ... oliwka wiadomo sie przerzucim na syntetyk :)

 

znalazlem na allegro:

 

- wtryskiwacz - http://allegro.pl/item799913668_wtryskiwacz_nissan_micra_k11_1_0_1_4_0280155942.html

- listwa - http://allegro.pl/item774883869_wtrysk_wtryski_wtryskiwacz_nissan_micra_1_3_li14.html

Link to comment
Share on other sites

za pewne masz wtryski te z drugiego linka czyli z tego co widzę to jest dokładnie to samo co w 1,4/1,6 z rodziny GA...

Z pierwszego linka nie będą pasowały - Bosch (takie jak w np. Primerze P11.144).

 

PS. ile zamierzasz dmuchać że sprawny silnik zamierzasz dotykać ?

Powiem CI szczerze że jak masz zamiar dmuchać poniżej 1 bara to bym się do niego nie dotykał - szkoda czasu, kasy i roboty, no chyba że CI olej bierze a co do pierścieni to zapewnię cię że nie istnieją lepsze jak oryginalne wykonane ze stali chromowej, wszystkie zamienniki ogólnodostępne to przy nich syf

 

Aaa

Jaką suszarkę zamierzasz wsadzić ??

Super moim zdaniem by było wsadzić do Ciebie ball beringowego Garretta z sky line R33 bądź(RB25DET) w tych modelach mają dodatkowo kompozytowe wirniki zimne i ceramiczne gorące no i potencjał do 300KM :D a i cena i przystępność poczciwa.

Link to comment
Share on other sites

jak narazie bedziem delikatnie dmuchac i zobacze co z tego wyjdzie ... na poczatek 0,4 bara :P

ma byc przynajmniej 100KM z litra pojemnosci ... tak wiec przy 130+ bym byl zadowolony :D

silnik zdrowizna, oleju nie bierze ani grama, a pierscionki chce dorabiac w tomringu

jak mi mocy bedize brakowac ... a to pewnie bedzie.... to bedziemy szli dalej :)

 

znalazlem jakas stara fote spod maski :P

 

DSC01920.JPG

Link to comment
Share on other sites

Aż strach pomyśleć,co to maleństwo będzie wyrabiać po zakończeniu modów.

 

130KM?ja ze swojego 1.4 chciałbym wydobyć 100 ale to też plan do wiosny!

 

Mam nadzieję, że będą jakieś jazdy testowe :dribble:

Link to comment
Share on other sites

wielu omawiało sprawę turbienia k11 na NISSANPOWER TEAM ale ty chyba jesteś pierwszy odważny--gratuluje i czekam z niecierpliwością na wyniki tej modyfikacji--ps.słysszałem że bude trzeba pospawać dobrze bo szybko się --jest mało sztywna karoseria...rozejdzie przy tej mocy

Link to comment
Share on other sites

wielu omawiało sprawę turbienia k11 na NISSANPOWER TEAM ale ty chyba jesteś pierwszy odważny--gratuluje i czekam z niecierpliwością na wyniki tej modyfikacji--ps.słysszałem że bude trzeba pospawać dobrze bo szybko się --jest mało sztywna karoseria...rozejdzie przy tej mocy

no ale nie chyba przy 130 koniach:)

Link to comment
Share on other sites

Po fotce widać że wtryski takie same jak w 1,4 i 1,6 z porządną pompą paliwa i po strojeniu może do 130KM wyrobią, najtańsza opcja wspomagająca jak nie chcesz się bawić w rzeźbienie listwy wtryskowej to dodatkowy wtryskiwacz...

 

130KM to tak jakby trochę cięższe 2.0 pod machą siedziało więc powinno to już się przyjemnie odpychać - byle nie zbyt lagliwie

Edited by Coobcio
Link to comment
Share on other sites

pierwsze zabaweczki doszly :)

 

narazie skromnie wskazniki cisnienia oleju i doladowania i bov'ik :P

P021109_20.44.JPG

P021109_20.45.JPG

 

sorka za jakosc ale ... fonem robilem :P

 

coobcio... a jaka pompe paliwowa bys doradzał ?? albo od czego ... ? :)

Link to comment
Share on other sites

kupił bym ją na allegro a mianowicie WALLBRO GS341 lub GS342 - zapas ma spory będzie można nawet za pomocą nastawnego regulatora ciśnienia paliwa podnieść je, myślę że seryjne wtryski z podniesionym ciśnieniem wachy do ok 5 barów do ok 140KM wyrobią...

 

Pompę paliwa będziesz musiał wymienić koniecznie ale nie koniecznie na wallbro ważne byłe by przy wchodzeniu silnika w doładowanie podnosiła ciśnienie, seryjna niestety nie jest w stanie przekroczyć 3 barów i utrzymać je tak wiec coś wydajniejszego jest potrzebne jak ma być taniej to szukaj używek świerzych roczników doładowanych subaru i lancerów...

Edited by Coobcio
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...