Jump to content
Części Nissana - iParts.pl
Sign in to follow this  
Guest coyot

ciemnooka K11 coyot'a

Recommended Posts

Coobcio

Po co kontener opon, 240Nm to i tak nie wiele - tyle w serii ma MAxima 3.0... Do tego masa auta nie wielka więc nie będą bardzo schodzić :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest coyot

kolejny bajer dojechal... przepiekny ECUmaster III :)

w porownaniu z fotkami to na zywo to nie wyglada... :P ale wazne zeby dzialalo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wujek_trzcina

Po co kontener opon, 240Nm to i tak nie wiele ... więc nie będą bardzo schodzić :D

O dzizas :) koniec OT :)

Edited by wujek_trzcina

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest p'xxl

Coyot widzę u Ciebie zima to też nie czas na spanie. Ja też pomału kompletuje graty. Wjeżdżają kolejne nowe graty. Zdążysz do wiosny? Uderzymy znowu na Czechy! :shiftyninja:

Edited by p'xxl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest coyot

wiadomo :) ja chce pod koniec stycznia smigac juz zaturbioną toczką :)

ale w czechach sie nie przyznam ze mam bajer pod maską ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dodo

z tą skodą 1,3 T będzie startował a nie z Alex-em :devil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

W tych Czechach to jakieś zawody będą :D ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
sergiej

cooba na zlot czeskiego nissan klubu beda jechac pewnie znow ...ponoc fajna impreza tam jest

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest coyot

zawody byly .... pewno i beda :)

 

 

IMGP6293.JPG

i okazalo sie ze mam najszybsza micre w CZ ... lol !!!

 

btw. miałbys cooba z kim powalczyc ... bylo np jakies sunny z VE ... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest p'xxl

Jak się kapną że masz ślimaka pod maską to najwyżej kopną Cię kategorie wyżej. Poza tym trzeba pójśc za ciosem i ekipę wyjazdową powiększyc do min 20 sztuk. :)

Ogarniaj ślimaka. Zobaczymy co Ci wałki powiedzą. Aż się doczekać nie mogę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest coyot

ehh... ja juz chce miec wszystko pod maska!!! i zeby dzialalo :P

 

a jak sie uda w 10 aut pojechac to juz bedzie dobrze ... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
bodek_n14

To Sunny VE może mieć silnik z Polski. Spory czas temu, kiedy jeszcze nikt nie wsadzał u nas VE stał taki na allegro. Ponoć w końcu do Czech pojechał.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest coyot

o take to bylo

 

IMGP6100.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dodo

a i na czym koleś śmigał... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest coyot

zeby nie bylo rozowo... dzisiaj toczka zastrajkowała ... krecila sie do 3 000obr a dalej zadyszka, warczenie i takie tam ... no ale "akcja przepływka" załatwiła sprawe ... :P

 

BTW... nowa pompa paliwa juz zamówiona :dribble::turned:

Share this post


Link to post
Share on other sites
wronek89

Ach te kajedenastkowe przepływki :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

Przy okazji załadunku na pokład ECU Mastera III wleciały także większe wtryski paliwa z GA16DE (bodajrze z Sunnengo)tak na moje ok doszło jakieś 25-30% towaru, tak więc dołożyć do tego wallbro i na pierwsze lajtowe dmuchanie wszystko jest przygotowane :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Limon

Po dzisiejszym oglądaniu bardzo ładna ta micra :) Powodzenia w modach :) Pozdrawiam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ammaimon
wleciały także większe wtryski paliwa z GA16DE (bodajrze z Sunnengo)

 

Ha! Czyli jednak mialem racje :D :D :D

 

Pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

Ha! Czyli jednak mialem racje :D :D :D

:P :P :P

Pisałeś żeby z 2.0 wsadzać - one by nie podlazły :D Za to z 1,4 i 1,6 są pnp :D

Tak czy siak powoli ale do przodu...

 

Ps. strasznie mnie się ta micra podoba, z miłą chęcią bym się nią przejechał po torze lublin, no taki mały gokart, zero przechyłów i czuć te małą wagę...

Pożycz mi wóz na jakiś weekend - hehe zamienimy się na powiedzmy Almere GTi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ammaimon
tak czy owak trzebaby sie rozgladnac za jakimis wydajniejszymi i wydaje mi sie to rozsadniejsze :)

 

;)

 

Jakie rozwiazanie zawiasu jest z tylu w micrze? Wielowahaczowe?

 

Pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

Ona ma belkę z takim dziwnym podparciem - nie pamiętam fachowej nazwy ale działa to jak stabilizator...

No a ten konkretny egzemplarz ma Poliuretany wszędzie gdzie się da oraz amorki Koni sport oraz jakieś glebujące springi (chyba cały zestaw KONI)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wujek_trzcina

Ona ma belkę z takim dziwnym podparciem - nie pamiętam fachowej nazwy ale działa to jak stabilizator...

Ta nazwa to drążek Panharda, to samo jest w N16 ale bardzo masywne, fotka Wiki, Mazda MPV:

Solid_Axle.jpg

Edited by wujek_trzcina

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest coyot

cooba dzieki za zestrojenie auta :) smiga jak zloto :P

w drodze powrotnej bez problemu 180kmh przy 5000obr i zapas pod pedalem jeszcze byl :) miny niektorych mijanych kierowcow... bezcenne:rofl:

... dalej nie probowalem bo troche opony nie do takiej jazdy :P

 

 

co do zawiasu to... jest caly zestaw koni sport, poli, kpl rozporek i drazek panharda na srubie rzymskiej - whiteline'a :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Limon

Jestem Ciekaw jak to po zaturbieniu będzie jeździć :whistle::D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×