Guest fiurkow Posted October 31, 2009 Share Posted October 31, 2009 Witam! Mam problem otóż w tajemniczy sposób znika mi płyn chłodniczy z zew. nic nie widać żeby ciekło sprawdzałem gdy silnik był zimny i gorący. Oleju nie przybywa! A ja ciągle dolewam miej więcej ok. 100-250 ml. na 600 km. Aha latem rzadko dolewałem najgorzej jest teraz jak się zrobiło chłodniej ! Czy ktoś wie co to za ustrojstwo może być ?? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest el ronin00 Posted October 31, 2009 Share Posted October 31, 2009 Ja szukając nieszczelności wchodzę do kanału by miec dobry widok od spodu,mozna też za pomoca lusterka(troche uciążliwe),szukaj jakichs(kolorowych?) zacieków na połączeniach węży.Raczej nie ma co szukać wilgoci na połączeniach ,poniewaz gorący płyn szybko paruje(pozostawiając zacieki)Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo1976 Posted October 31, 2009 Share Posted October 31, 2009 Proponuję też na wszelki wypadek powymieniać opaski na wężach. Nie zawsze tak jest że pozostanie jakiś ślad, a nieszczelność pozostaje. Zacieki zostają w momencie gdy cieknie płyn a może tylko parować przez nieszczelność. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fiurkow Posted October 31, 2009 Share Posted October 31, 2009 Po przeczytaniu na forum kilku podobnych problemów poszedłem do auta i przy włączonym silniku odkręciłem kurek od chłodnicy i płyn zaczął wyciekać co to oznacza ? zapchane przewody, chłodnica ? czy to zawsze tak jest ? też wspomnę, że strasznie długo silnik się nagrzewa i wnętrze auta przy warunkach pogodowych jakie teraz mamy. byłem u mechanika i powiedział ze on nic nie widzi ! już nie wiem co robić !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest el ronin00 Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 To,że płyn wypływał z chłodnicy przy włączonym silniku to rzecz normalna(silnik musiał byc ciepły),a to że bardzo wolno ci sie nagrzewa silnik to może byc padniety termostat.Gdy mi nawalił termostat miałem podobne oznaki,zjeżdzając na luzie z większej góry obserowałem ,że wskazówka termometru na desce potrafiła całkiem opaść. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo1976 Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 To,że płyn wypływał z chłodnicy przy włączonym silniku to rzecz normalna(silnik musiał byc ciepły),a to że bardzo wolno ci sie nagrzewa silnik to może byc padniety termostat.Gdy mi nawalił termostat miałem podobne oznaki,zjeżdzając na luzie z większej góry obserowałem ,że wskazówka termometru na desce potrafiła całkiem opaść. Dokładnie tak jak pisze kolega. Sprawdź jak się zachowuje wskaźnik temp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fiurkow Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 aha no to serdeczne dzięki na pewno sprawdzę też tak podejrzewałem, że to coś może być z termostatem ! Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.