Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

układ chłodzenia


Guest fiurkow

Recommended Posts

Guest fiurkow

Witam! Mam problem otóż w tajemniczy sposób znika mi płyn chłodniczy z zew. nic nie widać żeby ciekło sprawdzałem gdy silnik był zimny i gorący. Oleju nie przybywa! A ja ciągle dolewam miej więcej ok. 100-250 ml. na 600 km. Aha latem rzadko dolewałem najgorzej jest teraz jak się zrobiło chłodniej ! Czy ktoś wie co to za ustrojstwo może być ?? Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest el ronin00

Ja szukając nieszczelności wchodzę do kanału by miec dobry widok od spodu,mozna też za pomoca lusterka(troche uciążliwe),szukaj jakichs(kolorowych?) zacieków na połączeniach węży.Raczej nie ma co szukać wilgoci na połączeniach ,poniewaz gorący płyn szybko paruje(pozostawiając zacieki)Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Proponuję też na wszelki wypadek powymieniać opaski na wężach. Nie zawsze tak jest że pozostanie jakiś ślad, a nieszczelność pozostaje. Zacieki zostają w momencie gdy cieknie płyn a może tylko parować przez nieszczelność.

Link to comment
Share on other sites

Guest fiurkow

Po przeczytaniu na forum kilku podobnych problemów poszedłem do auta i przy włączonym silniku odkręciłem kurek od chłodnicy i płyn zaczął wyciekać co to oznacza ? zapchane przewody, chłodnica ? czy to zawsze tak jest ? też wspomnę, że strasznie długo silnik się nagrzewa i wnętrze auta przy warunkach pogodowych jakie teraz mamy. byłem u mechanika i powiedział ze on nic nie widzi ! już nie wiem co robić !!!

Link to comment
Share on other sites

Guest el ronin00

To,że płyn wypływał z chłodnicy przy włączonym silniku to rzecz normalna(silnik musiał byc ciepły),a to że bardzo wolno ci sie nagrzewa silnik to może byc padniety termostat.Gdy mi nawalił termostat miałem podobne oznaki,zjeżdzając na luzie :rolleyes2: z większej góry obserowałem ,że wskazówka termometru na desce potrafiła całkiem opaść.

Link to comment
Share on other sites

To,że płyn wypływał z chłodnicy przy włączonym silniku to rzecz normalna(silnik musiał byc ciepły),a to że bardzo wolno ci sie nagrzewa silnik to może byc padniety termostat.Gdy mi nawalił termostat miałem podobne oznaki,zjeżdzając na luzie :rolleyes2: z większej góry obserowałem ,że wskazówka termometru na desce potrafiła całkiem opaść.

Dokładnie tak jak pisze kolega. Sprawdź jak się zachowuje wskaźnik temp.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...