Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

układ chłodzenia


Gość fiurkow

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam problem otóż w tajemniczy sposób znika mi płyn chłodniczy z zew. nic nie widać żeby ciekło sprawdzałem gdy silnik był zimny i gorący. Oleju nie przybywa! A ja ciągle dolewam miej więcej ok. 100-250 ml. na 600 km. Aha latem rzadko dolewałem najgorzej jest teraz jak się zrobiło chłodniej ! Czy ktoś wie co to za ustrojstwo może być ?? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja szukając nieszczelności wchodzę do kanału by miec dobry widok od spodu,mozna też za pomoca lusterka(troche uciążliwe),szukaj jakichs(kolorowych?) zacieków na połączeniach węży.Raczej nie ma co szukać wilgoci na połączeniach ,poniewaz gorący płyn szybko paruje(pozostawiając zacieki)Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję też na wszelki wypadek powymieniać opaski na wężach. Nie zawsze tak jest że pozostanie jakiś ślad, a nieszczelność pozostaje. Zacieki zostają w momencie gdy cieknie płyn a może tylko parować przez nieszczelność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu na forum kilku podobnych problemów poszedłem do auta i przy włączonym silniku odkręciłem kurek od chłodnicy i płyn zaczął wyciekać co to oznacza ? zapchane przewody, chłodnica ? czy to zawsze tak jest ? też wspomnę, że strasznie długo silnik się nagrzewa i wnętrze auta przy warunkach pogodowych jakie teraz mamy. byłem u mechanika i powiedział ze on nic nie widzi ! już nie wiem co robić !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość el ronin00

To,że płyn wypływał z chłodnicy przy włączonym silniku to rzecz normalna(silnik musiał byc ciepły),a to że bardzo wolno ci sie nagrzewa silnik to może byc padniety termostat.Gdy mi nawalił termostat miałem podobne oznaki,zjeżdzając na luzie :rolleyes2: z większej góry obserowałem ,że wskazówka termometru na desce potrafiła całkiem opaść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To,że płyn wypływał z chłodnicy przy włączonym silniku to rzecz normalna(silnik musiał byc ciepły),a to że bardzo wolno ci sie nagrzewa silnik to może byc padniety termostat.Gdy mi nawalił termostat miałem podobne oznaki,zjeżdzając na luzie :rolleyes2: z większej góry obserowałem ,że wskazówka termometru na desce potrafiła całkiem opaść.

Dokładnie tak jak pisze kolega. Sprawdź jak się zachowuje wskaźnik temp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...