Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11] 2.0 TD bialy bym,duzo pali


Guest marszm11
 Share

Recommended Posts

Guest marszm11

witam!jestem tu nowy!mam taki problem z moja primerka ze na zimnym silniku pali pieknie a na cieplym musze pokrecic w wtedy zamna kleby bialego dymu!dodam jeszcze iz jak jest zimny i temperatura na dworzu jest niska to potrafi przygasnac albo gasnie,i tez strasznie duzo pali ok 10l po miescie przy spokojnej jezdzie! jakby tego bylo malo to obroty lekko plywaja i tez niema dobrego przyspieszenia!!z gory dziekuje za odp...

Link to comment
Share on other sites

Guest fragles13

witam!jestem tu nowy!mam taki problem z moja primerka ze na zimnym silniku pali pieknie a na cieplym musze pokrecic w wtedy zamna kleby bialego dymu!dodam jeszcze iz jak jest zimny i temperatura na dworzu jest niska to potrafi przygasnac albo gasnie,i tez strasznie duzo pali ok 10l po miescie przy spokojnej jezdzie! jakby tego bylo malo to obroty lekko plywaja i tez niema dobrego przyspieszenia!!z gory dziekuje za odp...

A ten dym to mocno biały jest..?

Wygląda mi to na problemy z wtryskiem paliwa (pompa, wtryski..)

Świeci się check? Przeprowadzałeś autodiagnostykę?

Link to comment
Share on other sites

Guest marszm11

jak w slupsku jest tylko jeden gosciu z programem do nissana i znow mam do niego isc i kase zostawic bo znowu mi powie to samo!!

 

a moze to ERG??

Link to comment
Share on other sites

jak w slupsku jest tylko jeden gosciu z programem do nissana i znow mam do niego isc i kase zostawic bo znowu mi powie to samo!!

 

a moze to ERG??

Przeczytaj co napisał kolega wyżej, autodiganostyka - zrobisz samemu za free -> http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bedow/

Link to comment
Share on other sites

Guest marszm11

no i zrobilem diagnostyke i wyskoczyl blad 12 czyli jeden dlugi i dwa krutkie!!dobrze??i co to jest tak po chlopsku??oczywiscie skasowalem!!

Link to comment
Share on other sites

Guest fragles13

no i zrobilem diagnostyke i wyskoczyl blad 12 czyli jeden dlugi i dwa krutkie!!dobrze??i co to jest tak po chlopsku??oczywiscie skasowalem!!

12 Mass Air Flow Sensor (MAFS)

czujnik przepływu masy powietrza (MAFS)

Nie wiem czy to jest wina dymienia, ale na spalanie ma wpływ na 100%.

Spróbuj przeczyścić przepływomierz (było o tym na forum - szukaj), jak to nie pomoże to wymiana. Nówkę boscha można wyrwać za 200zł.

Link to comment
Share on other sites

Przepływkę wyczyść jedynie prężonym powietrzem Broń boże benzyną czy innymi rozpuszczalnikami bo ją zniszczysz. Napięcie mogło by być wyższe ale jest w normie. Kod 12 to przepływka ale czasem może powstać w wyniku odpalenia silnika z niepodpiętą wtyczką. Co do dymu to gdzieś to pisałem już wielokrotnie. Zacznij od sprawdzenia świec U mnie opór na gorącym silniku (pewnie ma to jakiś wpływ) na NGK był 1,8 Ohma na każdej Manual zakłada że przy 25*C powinno być O,5. Na szybko bez miernika i wykręcania możesz podotykać rozpięte świece przewodem podłączonym do + na aku. Jak będzie iskrzyć przy świecy to OK jak nie to do wymiany. Kąt wtrysku źle ustawiony w wyniku czego jest problem z odpaleniem i właśnie olbrzymia chmura śmierdząca ostro nie przepalonym paliwem. Przestawiony rozrząd co skutkuje złym kątem wtrysku. Możesz mieć zaczątki uszkodzenia czujnika położenia wału i stąd te problemy na ciepłym silniku. Miernik w dłoń rozepnij kostkę nad pokrywą rozrządu z prawej strony i pomierz opory. Nie pamiętam co i jak poszukaj w manualu do pobrania http://forum.nissank...alogi-obd/ Dalej to Problemy z głowicą jak przedmuchy pęknięcia itd itp to z auta robi się parowóz, w chłodnicy studnia, a w zbiorniczku wyrównawczym jakuzzi na pracującym silniku i płyn ma siwe zabarwienie a w zbiorniczku zbiera sie osad

Edited by and_pec
Link to comment
Share on other sites

Guest marszm11

dzieki za wszystko ale co jak teraz jest tem.bliska zeru to zaczyna gasnac na zimnym silniku albo sie lekko dusi??

 

a swiece ok!!tylko musze jechac do pompiarzy niech sprawdza katy!!

Link to comment
Share on other sites

Kompresję zmierz z próbą olejową jak trzeba będzie. może coś z silnikiem nie halo, tfu tfu

Jak zimno to zawsze musisz pogrzać trochę silnik na wolnych z minutę bo nie ma bata zgaśnie jak po nocy będziesz chciał od razu ruszyć

Edited by and_pec
Link to comment
Share on other sites

Całkiem prawdopodobne że masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą, i ciecz chłodzaca dostaje ci się do komory spalania stąd ten biały dym (para).

Link to comment
Share on other sites

Guest marszm11

uszczelka chyba dobra bo nieubywa mi plynow!!a kompresje to mi zmierza bo umuwilem sie na kompletny przeglad silnika w serwisie nissana w koszalinie!!!jak cos bede wiedzial to napisze

Link to comment
Share on other sites

Diesle nie były sprzedawane w Polsce i osobiście bardziej polecam dobry serwis diesel bosch niz dac sie oskubać u nich

Link to comment
Share on other sites

Kolego mam CD20E bez turba pompę zexel i podobny problem z paleniem na ciepło, ale u mnie jak zgaszę i zaraz znowu odpalę to pali od dotyku. Po wyczyszczeniu czujnika wału korbowego (miał paproch) i wymianie czujnika temp. jest lepiej, ale nadal po krótkim postoju zapala około półtorej sekundy a na zimnym na dotyk. Teraz już z tyłu nie widzę zamieci śnieżnej, ale wcześniej tak bywało:D. Napisz koniecznie jak rozwiążesz problem!

Edited by Rudy89
Link to comment
Share on other sites

Guest marszm11

no i wrucilem z serwisu u nich na kapie nic tez niepokazalo czyli elektronika wporzadku!!nic wiecej mi niepotrafili powiedziec!!tylko ze to moze byc pąpa paliwa!!moze wyczyszcze nastawnik tylko niewiem jak to sie robi??

Link to comment
Share on other sites

Guest bankroot

no i wrucilem z serwisu u nich na kapie nic tez niepokazalo czyli elektronika wporzadku!!nic wiecej mi niepotrafili powiedziec!!tylko ze to moze byc pąpa paliwa!!moze wyczyszcze nastawnik tylko niewiem jak to sie robi??

 

Co do nastawnika:

szczotkom drócianom a potem przepłókać bęzyną.

Jak nie pomorze, to tszeba wrucić so serwisu i poprosić, nieh jeszcze ras sprawdzom, czy niekapie.

Co do pąpy:

razczej to nie to. Prendzej kąpóter sterujoncy.

Edited by bankroot
Link to comment
Share on other sites

Gawa opisywał to gdzieś przy temacie o checku

Możesz skorzystać z tego opisu ale nie trzeba aż tak rozbierać go na czynniki pierwsze. Jedynie procedurę demontażu i montażu musisz zachować (nacięcia na korpusie) i dorobić klucz lub kupić za 50 zeta na allegro http://forum.nissanklub.pl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=27

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest marszm11

jak to wyglada??jestem zielony w tym temacie!!

 

dzieki koledzy,ale chyba tego sam nie zrobie. czarna magia

 

bylem u pompiarzy i powiedzieli mi ze to najprawdopodobmiej glowiczka w pompie koszt to ok 1100zl + robocizna ok 200 lepiej to zrobic czy kupic na allegro uzywana pompe??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...