Guest zegarm Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Autko mi ciężko pali po dłuższym postoju powyżej 3-4 godzin. Po odpaleniu (po 4-5 próbach) muszę chwilę odczekać bo silnik jest słaby i potrafi zgasnąć, szarpać!!! Po sprawdzeniu świec, czujników i wszystkiego innego co miało by z tym związek (ponieważ walczę z tym problemem od ok 3 miesięcy i przerabiałem już chyba wszystko) wychodzi na to ze paliwo się cofa i układ się zapowietrza. Problem znika gdy w baku jest ponad połowa paliwa. Na pewno rozwiązaniem nie jest utrzymywanie stanu paliwa ponad połowę Moje pytanie - czy występuje w tym aucie jakiś zaworek zwrotny który może być uszkodzony, czy ów zawór może być w regulatorze ciśnienia który nie trzyma paliwa w układzie Podobny problem występuje w 2,2di/dci ale tam przyczyny opisywane są nieco inne gdyż dotyczą pompy wtryskowej i filtra paliwa. Wiem, że problem nie występuje tylko u mnie bo już wielu forumowiczów pisało do mnie na gg gdyż temat już był poruszany przeze mnie ale niestety bez odzewu. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest szymeek Posted November 4, 2009 Share Posted November 4, 2009 Witam. Mam dokladnie ten sam prolem (N16 2000r z instalacja gazowa) Caly czas mam ponad polowe zbiornika paliwa, ale to chyba nie jest rozwiazanie. Przylaczam sie do prosby, czy komus udalo sie rozwiazac ten problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zimnioch Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 Autko mi ciężko pali po dłuższym postoju powyżej 3-4 godzin. Po odpaleniu (po 4-5 próbach) muszę chwilę odczekać bo silnik jest słaby i potrafi zgasnąć, szarpać!!! Po sprawdzeniu świec, czujników i wszystkiego innego co miało by z tym związek (ponieważ walczę z tym problemem od ok 3 miesięcy i przerabiałem już chyba wszystko) wychodzi na to ze paliwo się cofa i układ się zapowietrza. Problem znika gdy w baku jest ponad połowa paliwa. Na pewno rozwiązaniem nie jest utrzymywanie stanu paliwa ponad połowę Moje pytanie - czy występuje w tym aucie jakiś zaworek zwrotny który może być uszkodzony, czy ów zawór może być w regulatorze ciśnienia który nie trzyma paliwa w układzie Podobny problem występuje w 2,2di/dci ale tam przyczyny opisywane są nieco inne gdyż dotyczą pompy wtryskowej i filtra paliwa. Wiem, że problem nie występuje tylko u mnie bo już wielu forumowiczów pisało do mnie na gg gdyż temat już był poruszany przeze mnie ale niestety bez odzewu. pozdrawiam Witaj Mam to samo w Tino 1,8. Różnica polega na tym, że szarpanie zazczyna się kiedy pozostanie 1/4 paliwa. Jeden znajomy powiedział mi abym wtedy odkręcił wlew paliwa i po prostu wpuścił do baku powietrze. Owszem pomogało ale nie zawsze... Zwykłem tankować zawsze do pełna i jeździć aż zaświeci się rezerwa. Wtedy w baku powstaje duże podciśnienie. Sprawdziłem odpowietrznik w korku ale działał bez zarzutu. Inny mechanik tłumaczył mi jakąś taką dziwną teorię jakoby w baku była rurka która na pewnej długości ma dziurkę lub przetarcie i kiedy poziom paliwa minie ten punkt to wtedy do tej rurki dostaje się "lewe" powietrze. W efekcie zaczołem tankować po przekroczeniu 1/4 poziomu. Czy rozwikłałeś może ten problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest szymeek Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 Niestety nie.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nunu85 Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 A to nie jest tak, że po przekręceniu kluczyka pompa włącza się na chwilę i dopompowuje paliwa do osiagnięcia optymalnego ciśnienia w układzie? Może spróbujcie przed odpaleniem kilka razy włączyć zapłon na kilka sekund, wyłączyc i dopiero wtedy kręcić. Jak to coś pomoże, tzn, że pompa ma słabą wydajność/ ewentualnie za krótko działa lub też zaworki zwrotne nie funkconują jak nalezy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrykr1 Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/57725-nie-odpala-na-zimnym-silniku-pomocy/ witam! widze ze napisales nowy temat, ja ostatnio odswierzylem stary. opcje z kluczykiem sprawdzalem- nie dziala. napisze jeszcze raz to co napisalem w poscie powyzej: czy może ktoś spróbował wymienić regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej? regulator to BOSCH 0 280 160 640 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.