Guest dug11 Posted November 4, 2009 Share Posted November 4, 2009 Witam.szukalem podobnego tematu ale nie znalazlem wiec pisze.Mianowicie moja Primerka (2.0 TD 2001 rok) nie zyje...bylo wymieniane sprzeglo, przyjechalem z warsztatu jakies 18 km i na poczatku byla strasznie mulowata ale po przejechaniu kilku kilomettrow jakby jej sie polepszylo.Zostawilem auto na noc po czym nastepnego dnia odpalila normalnie, silnik popracowal chwile, cos dziwnego bylo slychac(jakis zgrzyt...)i silnik zgasl.od tamtej pory nie odpala:( mozliwe ze to rozrzad poszedl? z gory zaznaczam ze nie mam mozliwosci podlaczenia pod kompa...z gory dzieki za odpowiedzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulisses Posted November 4, 2009 Share Posted November 4, 2009 Może akumulator padł? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dug11 Posted November 4, 2009 Share Posted November 4, 2009 Może akumulator padł? tak....odpalam bez kluczyka... powazne odpowiedzi poprosze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andihaj Posted November 4, 2009 Share Posted November 4, 2009 Kolego ale to była poważna odpowiedź!!! Wymagasz niemożliwego!!! Nie podałeś tak naprawde nic konkretnego a chciałbyś uzyskać konkretną odpowiedz co stało się z Twoim autem....Zrób diagnostyke spinaczem(na forum opisane jak to zrobić) napisz co Ci wykazało i wtedy może uda się rozwiązać Twoją zagadkę a tak bedziemy bawić się w zgadywanki...Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulisses Posted November 4, 2009 Share Posted November 4, 2009 Sam nie napisales: czy kreci, czy pali sie kontrolka nats itp. Zreszta jest temat o odczytywaniu bledow za pomoca spinacza, poszukaj odczytaj bledy i napisz jakie pokazuje. Wrózki na forum maja dzis wolne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BULI Posted November 4, 2009 Share Posted November 4, 2009 Witam.szukalem podobnego tematu ale nie znalazlem wiec pisze.Mianowicie moja Primerka (2.0 TD 2001 rok) nie zyje...bylo wymieniane sprzeglo, przyjechalem z warsztatu jakies 18 km i na poczatku byla strasznie mulowata ale po przejechaniu kilku kilomettrow jakby jej sie polepszylo.Zostawilem auto na noc po czym nastepnego dnia odpalila normalnie, silnik popracowal chwile, cos dziwnego bylo slychac(jakis zgrzyt...)i silnik zgasl.od tamtej pory nie odpala:( mozliwe ze to rozrzad poszedl? z gory zaznaczam ze nie mam mozliwosci podlaczenia pod kompa...z gory dzieki za odpowiedzi Twoja primerka to model P11.144, a nie P11. Staraj się pisać poprawnie po polsku. Poszukaj i poczytaj - było opisywane nie raz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dug11 Posted November 5, 2009 Share Posted November 5, 2009 Twoja primerka to model P11.144, a nie P11. Staraj się pisać poprawnie po polsku. Poszukaj i poczytaj - było opisywane nie raz. zrobilem test spinaczem i wyszedl kod 12 raz dlugo dwa razy krotko. w opisach znalazlem ze 12 to start sekwencji... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andihaj Posted November 5, 2009 Share Posted November 5, 2009 Kolego to nie ten kod!!!Ten co Ty napisałeś tyczy się ABS-u! Twój kod to: 12 Mass Air Flow Sensor (MAFS) czujnik przepływu masy powietrza (MAFS) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dug11 Posted November 5, 2009 Share Posted November 5, 2009 Kolego to nie ten kod!!!Ten co Ty napisałeś tyczy się ABS-u! Twój kod to: 12 Mass Air Flow Sensor (MAFS) czujnik przepływu masy powietrza (MAFS) tez to widzialem w opisach kodow. dzieki za pomoc:) a wiesz moze gdzie to ustrojstwo sie znajduje?? i jakie ewentualne koszty wymiany lub naprawy o ile to jest przyczyna... nie jestem fachowcem ale czy przez taki czujnik moze nie odpalac? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andihaj Posted November 5, 2009 Share Posted November 5, 2009 Jest to PRZEPŁYWOMIERZ!!! Nowy kosztuje 200-250zł. Gdzieś na forum jest opisane jak sprawdzić przepływke ale nie moge tego znaleźć... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BULI Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 Jest to PRZEPŁYWOMIERZ!!! Nowy kosztuje 200-250zł. Gdzieś na forum jest opisane jak sprawdzić przepływke ale nie moge tego znaleźć... Jest na forum, za te pieniądze, to można kupić przepływkę do P11, albo kupić ją i przerobić troszkę i będzie pasowała do P11.144. Cena ok. 2000,- do P11.144 z tego co wiem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andihaj Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 (edited) Hmm...To dziwne bo mam P11 1998r. i kupiłem anglika P11.144 2000r.(potrzebny był silnik) i przepływomierze są w obu autach takie same!!! Czym niby się różnią te przepływki że do P11.144 jest aż tak droga??? Edited November 6, 2009 by andihaj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dug11 Posted November 9, 2009 Share Posted November 9, 2009 witam ponownie. po odholowaniu do mechanika wstepnie usalono ze pasek rozrzadu albo sie zerwal lub cos innego sie z nim stalo. mechanik nie wiedzial do konca gdyz tylko odchylil obudowe.dzis jade odebrac wiec sie wyjasni. jakie sa szanse ze cos zlego stalo sie z silnikiem?zaznaczam ze zgasl mi na postoju po minucie pracy. p.s. sory za brak polskich znakow ale mam taka klawiature... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waichwaich Posted November 9, 2009 Share Posted November 9, 2009 jak rozrząd to to szykuj sie na remont całej głowicy. Mówisz ze zgasł na postoju tak wiec dół silnika raczej nie ucierpiał za bardzo remontgłowicy to okolo 900-1100 zł plus robocizna , paski uszczelki wszystko około 2 tysi :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted November 9, 2009 Share Posted November 9, 2009 Jeśli to napęd pompy poleciał to nic się nie stało, poprostu pompa staneła i silnik zgasł. Nowy pasek i jazda. Jesli pasek rozrządu pomiędzy wałami to szykuj 2000 na remont głowicy jeśli jest co remontować,a między tłokami myszy nie ganiają Silnik z przekładką to 3500 na gotowo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grog Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 opisz dokladnie co sie dzieje to sprobujemy pomoc ;] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dug11 Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Witam ponownie. Primerka zyje:) okazalo sie ze to pasek tylko poszedl od pompy.wymieniony i pali pieknie ale jest inny problem mianowicie jest strasznie slaba jak na dwulitrowego diesla...na niskich biegach zwlaszcza, na wyzszych obrotach juz jakos leci. w czym moze byc przyczyna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulisses Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 A przepływomierz wymieniłeś? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dug11 Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 A przepływomierz wymieniłeś? no jeszcze nie. wlasnie bylem sie przejechac i stwierdzam ze jak jest zimny to jest taki mulowaty a jak sie zagrzeje idzie w miare normalnie na wszytkich biegach. to przez przeplywomierz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 (edited) Może pasowałoby zrobić cały rozrząd bo jak ci pójdzie pomiędzy wałkami, to nie skończy się tylko na pasku Przepływka ma duży wpływ na to http://forum.nissank...msearch__1 ale sądzę że możesz mieć żle ustawiony kąt wtrysku na pompie, albo i sam rozrząd na pompie. Jeśli przy uruchamianiu puszcza białą chmurę i ciężko zapala to po sprawdzeniu przepływki czepiłbym się tego i sprawdził jeszcze kondycję świeczek. Jak Ci turbina miła to nie katuj zimnego potwora powyżej 2k obr/min. Na zimnym to i mi muli zwłaszcza jak jeszcze dojdzie do tego klima przy odparowywaniu szyb Edited November 14, 2009 by and_pec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dug11 Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Może pasowałoby zrobić cały rozrząd bo jak ci pójdzie pomiędzy wałkami, to nie skończy się tylko na pasku Przepływka ma duży wpływ na to http://forum.nissank...msearch__1 ale sądzę że możesz mieć żle ustawiony kąt wtrysku na pompie, albo i sam rozrząd na pompie. Jeśli przy uruchamianiu puszcza białą chmurę i ciężko zapala to po sprawdzeniu przepływki czepiłbym się tego i sprawdził jeszcze kondycję świeczek. Jak Ci turbina miła to nie katuj zimnego potwora powyżej 2k obr/min. Na zimnym to i mi muli zwłaszcza jak jeszcze dojdzie do tego klima przy odparowywaniu szyb wlasnie ze odpala pieknie zimny czy cieply, bialego dymu nie zauwazylem.jutro sprawdze przeplywke i zobaczymy.dzieki za wszystkie odpowiedzi:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.