Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

problem z wyciekiem GA16DE


Guest sergiej

Recommended Posts

Guest sergiej

witam...mam taki problem ze wymienilem simering na wale i po paru tygodniach znow zaczal cieknac ... podejrzewam ze tam jakies microszczeliny sie zrobily i uszczelniacz poprostu nie trzyma do konca ...czym to ewentualnie zalatwic uszczelnic przy nastepnej wymianie ...bo poki co tylko dolewam oliwy ale coraz czesciej musze to robic i za jakis czas znow musze tam zajrzec ...

 

dodam tylko ze to drugi simering w tym roku ;-)

Link to comment
Share on other sites

witam...mam taki problem ze wymienilem simering na wale i po paru tygodniach znow zaczal cieknac ... podejrzewam ze tam jakies microszczeliny sie zrobily i uszczelniacz poprostu nie trzyma do konca ...czym to ewentualnie zalatwic uszczelnic przy nastepnej wymianie ...bo poki co tylko dolewam oliwy ale coraz czesciej musze to robic i za jakis czas znow musze tam zajrzec ...

 

dodam tylko ze to drugi simering w tym roku ;-)

Hej!

to uszczelniacz od sprzęgła czy od strony kół pasowych?

Link to comment
Share on other sites

zapewne na kole pasowym. Kolego jest na to wybawienie ;-) Idz i kup oryginalny uszczelniacz. Ja kupowałem i każdy lał, wywaliłem 4ery. Założyłem oryginal i śmiga suchutko jak wiór. Oryginalny uszczelniacz w nissanie kosztował bodajże 36zł.

 

Jeśli już masz oryginał i leje to zapewne zdejmowałeś stary wbijając śrubokręt przy krawędzi - i dlatego teraz może lac - bo tam sie latwo robią rysy - Silikon pomaga ;-)

Link to comment
Share on other sites

Eee

ja tam jestem zadowolony że silnik troszkę zatłuszczony, bo za suchy strasznie rdzewieje...:)

też wymianiałem chyba ze 3 razy..

Fakt orginalny nissanowski dłużej trzyma.

A powiem jeszcze że za rzadki olej to też nie dobrze, kiedyś miałem sytetyka, teraz daję 10w40 półsyntetyk, minimalnie gęstszy ale problem z uszczelniaczami ustał...

pozdr!

Link to comment
Share on other sites

Guest falbinho

Ja leje mineralny i dalej leci :P co poradze z uszczelką za duzo roboty ten samochód nie jest wart tyle pracy i pieniadzy ile juz wlozylem

Link to comment
Share on other sites

Guest sergiej

leje mi uszczelniacz za kolem zamachowym ...nie ten od kola pasowego :) ... chociaz tamten tez juz wymienialem ...poki nie bede dolewal wiecej niz litr oleju na miesiac to sie za to nie zabiore ...

Link to comment
Share on other sites

leje mi uszczelniacz za kolem zamachowym ...nie ten od kola pasowego :) ... chociaz tamten tez juz wymienialem ...poki nie bede dolewal wiecej niz litr oleju na miesiac to sie za to nie zabiore ...

 

co by nie było tam bardziej powinienes założyc oryginał żeby dwa razy do tematu nie wracać. Uszczelniacz koła zamachowego kosztuje w aso ok 150zł. - zamiennik ok 40zł - Więc różnica jest duża ale moim zdaniem i tak warto.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...