Guest zeb Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Witam. Pomóżcie, bo nie wiem co jeszcze mogę zrobić. Moją micrą k11 szarpało i obroty jałowe falowały, więc dokonałem regeneracji przepływki (wszystkie luty jakie były w zasięgu podgrzałem i dodałem cyny). Wyczyściłem też silniczek krokowy i niestety nic to nie dało, jest nawet gorzej bo strasznie kopci, jak ostro dodam gazu to czarny dym z rury. O co chodzi? mieszanka zbyt bogata? pali chyba teraz z 15litrów na 100km no i czuć jak się lekko dławi. Jak wyregulować mieszankę w tym aucie? Czy częścią przepływomierza jest między innymi cienki drucik co widać w takiej rurce w przepustnicy (u mnie podczas pracy silnika rozgrzewa się do czerwoności) Czy może to być wina czujnika położenia przepustnicy? (tego jeszcze nie rozkręcałem). oczywiście świece, olej,filtry nowe, wymieniony też tłumik. Nadmieniam, że jak wyjmuję wtyczki od przepływomierza, czujnika przepustnicy czy silniczka krokowego to da sie wyczuć reakcję silnika. Auto ma też gaz, ale na nim to albo od razu zgaśnie albo chodzi ale nie wchodzi na obroty. POMÓŻCIE, co jeszcze mogę zrobić. ps. znacie kogoś z południowej wielkopolski, kto by mi mógł pomóc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pokajoke Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 Zajrzyj dla pewności tu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/58068-k11-nierowne-obroty-za-duze-zurzycie-paliwa/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zeb Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 Zajrzyj dla pewności tu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/58068-k11-nierowne-obroty-za-duze-zurzycie-paliwa/ Ale ja nie grzebałem nic przy czujniku położenia przepustnicy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.