Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem z centralnym zamkiem


Gość cyfer

Rekomendowane odpowiedzi

Chłopaki pomóżcie w rozszyfrowaniu problemu. Jak zamykam dzwi to centralny zamyka wszystkie porządnie poza drzwiami z przodu od pasażera, i to obojętnie czy zamykam kluczykiem czy przyciskiem koło ręcznego. Musze zawsze ręcznie docisnąć przycisk od zamykania drzwi. Zaglądałem wczoraj w tamte okolice pod tapicerke i nie za bardzo wiem jak się za to zabrać, co to może być i jak to zrobić. Najchętniej zobaczyłbym jakieś zdjęcia, ale każda pomoc będzie cenna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sprawdziłes elektrykę centralnego zamka? Moze tu cos sie zepsulo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej zdejmij tapicerkę z dzwi i sprawdz czy do siłownika dochodzi napięcie, oczywiscie będzie się pojawiało tylko przy zamykaniu/otwieraniu np. za pomocą wspomnianego przycisku przy ręcznym. Nie pamiętam czy tam jest jakaś kostka ale chyba jest. Jak nie posiadasz miernika to żarówka 12V z kabelkami, wynik pozytywny tzn. napięcie dostaje to niestety siłownik padł, jak odwrotnie to dobieraj się do centralki.

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tunelu srodkowym ida dwie kostki (bynajmniej u mnie) ale z ktorej na co (szyby, blokada szyb, centralny) idzie to nie pamietam :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, nie wiem czy to ma wpływ, ale on poprostu nie domyka bo ruch tego cycka jest tylko trzeba go dalej podepchnąć żeby się zatrzasnęło do końca. Także troche mi się nie chce wierzyć że samo sprawdzenie pomoże. PRzy czasie zajrze, ale sądze że to może być coś innego. Mam poprostu wrażenie że to coś ze siłownikiem, ale właśnie problem w tym że nie wiem jak się do niego dobrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam :) no to faktycznie trzeba zdjąć tapic. z drzwi i zobaczyć . może są poluzowane śrubki mocowania siłownika lub coś się zatarło. trzeba posmarowac podokręcać. mógł też paść siłownik (ząbki są plastikowe)te w jego środku( ja akurat jestem w trakcie smarowania i sprawdzania po kolei) i mogły się zetrzeć z braku smaru i już tylko szarpie. a zasilanie jest dobre bo jest( równoległe) czyli to samo do wszystkich. pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy od modelu ale powinna być jedna śrubka do otkręcenia i plastikowa obudowa którą przesówasz w prowadnicy. no ipowinno wyjść. aaaaa wcześniej metalowe cięgna .(lub 1) no i zostanie wiązka kabli to można zostawić dla testów .pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...