Guest żuczek Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 (edited) Myślę, że artykuł wart jest uwagi, jak uda mi się ożywić mój stary sfatygowany skaner to zrobię wrzutkę. Ogólnie podsumowując artykuł, to prócz podatności na korozję, oraz małej ochronie w przypadku zderzenia, auto ocenione bardzo wysoko. Polecam lekturkę - oczywiście chodzi o bieżące wydanie gazety. Ps. Miałem zapisać temat na ogólnych, ale wydaje mi się, że tutaj znajdzie wieksze zainteresowanie. Czy zrobiłem słusznie pozostawiam ocenie gremium i "szeryfów" Edited November 10, 2009 by roobalek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maxko Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 mnie zastanawia o co im chodzi z tym, że N15 hatchback bywała produkowana w Anglii... pierwsze słysze. Noi różnice między zdławionym niemcem a normalnym GA1XDE. Podają, że to kolektor, a także zmieniony program w jednostce sterującej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest żuczek Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Z tym zdławieniem to (jesli dobrze pamiętam), tu gdzieś na naszym forum obił mi się o oczy zapisek, o zwiekszeniu mocy polegającym miedzy innymi na podmianie programu jednostki sterującej, bo auto pochodzenia niemieckiego gdzie było elektronicznie dławione. To własnie chyba u nas na forum pierwszy raz czytałem o dławieniu elektronicznym, i że takie coś to niemiecka praktyka. Ten artykuł potwierdza zapiski. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nitram Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 mnie zastanawia o co im chodzi z tym, że N15 hatchback bywała produkowana w Anglii... pierwsze słysze. To najprawdziwsza prawda, te z Anglii mialy antenke po sodku dachu a nie w slupku (moje spostrzezenie) Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 Silniki na niemcy były dławione tylko i wyłącznie kolektorem ssącym... Zmieniasz go i odrazu czujesz różnicę a jak chcesz ją zobaczyć to należy shamować auto na hamowni przed i po wymianie kolekotra... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Słoma79 Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 Co jak co, ale bardziej wierzę w wiedzę i doświadczenie Coobcia niż w artykuł w Motorze! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skoch84 Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 To najprawdziwsza prawda, te z Anglii mialy antenke po sodku dachu a nie w slupku (moje spostrzezenie) Pozdrawiam Almera N15 produkowana była tylko i wyłącznie w Japonii. Potwierdza to numer VIN zaczynający się "JN1", antenkę na środku dachu miały wersje po lifcie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 Almera N15 produkowana była tylko i wyłącznie w Japonii. Potwierdza to numer VIN zaczynający się "JN1", antenkę na środku dachu miały wersje po lifcie. Witam. Potwierdzam, ale z małym wyjątkiem - dotyczy to tylko wersji N15 po lifcie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bociexxx Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 (edited) Witam. Potwierdzam, ale z małym wyjątkiem - dotyczy to tylko wersji N15 po lifcie. to co sugerujecie ze moja alma n15 1.6 sr , 3d hatchback, 1996 rok, byla wyprodukowana w anglii cos mi sie nie wydaje aha dodam ze antenke mam stylu po srodku i tez jedna "wyciagana" w slupku z przodu ale mozna wyjac tylko maly kikut reszta sie urwala hehe Edited November 13, 2009 by bociexxx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skoch84 Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Witam. Potwierdzam, ale z małym wyjątkiem - dotyczy to tylko wersji N15 po lifcie. wszystkie N15 są japońskie, niezależnie od rocznika, wyposażenia, czy innych bzdur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Witam. W ten sposób to się tylko zamęt robi. N15 hatchback pochodziły z Japonii ( VIN zaczyna się od JN1...) i Wielkiej Brytanii z wytwórni Sunderland ( VIN zaczyna się od SJN...). Wersje lift pochodziły już tylko z Japonii - taką informację otrzymałem od serwisu nissana. Jeżeli chodzi o N15 sedany, to były produkowane wyłącznie w Japonii. Co do antenek, to raczej nie jest miarodajna sprawa, ponieważ każdy przy swoim aucie coś dłubie, żeby "poprawić" fabrykę Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mlody666 Posted November 17, 2009 Share Posted November 17, 2009 W ogole ten artykół w Motorze ma się często nijak do doświadczeń i informacji wyniesionych z tego forum. Ja mam 97 VIN na JN1 i reszta mnei nie obchodzi. O ropniakach trochę mało napisali np nie wspomnieli że montowane były dwie wersje tych silników no ale mniejsza. Za to się dowiedziałem ile emituję CO2 - jaka to modna ostatnio wiadomość Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maxko Posted November 17, 2009 Share Posted November 17, 2009 Witam. W ten sposób to się tylko zamęt robi. N15 hatchback pochodziły z Japonii ( VIN zaczyna się od JN1...) i Wielkiej Brytanii z wytwórni Sunderland ( VIN zaczyna się od SJN...). Wersje lift pochodziły już tylko z Japonii - taką informację otrzymałem od serwisu nissana. Jeżeli chodzi o N15 sedany, to były produkowane wyłącznie w Japonii. Co do antenek, to raczej nie jest miarodajna sprawa, ponieważ każdy przy swoim aucie coś dłubie, żeby "poprawić" fabrykę Pozdrawiam. http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Motor_Manufacturing_%28UK%29_Ltd tja.. zacytuje tez moze Almera 2000-2006, co daje nam N16 nie N15. N15 tylko i wylacznie w japonii robione. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amdek Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 roobalek Jak możesz to zeskanuj ten artykuł, bo nie mogę namierzyć gazetki. Który to numer był? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniek Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 roobalekJak możesz to zeskanuj ten artykuł, bo nie mogę namierzyć gazetki. Który to numer był? Ostatni, nr 46, kosztuje tylko 1,99 zł, więc chyba nie ma potrzeby skanowania go. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amdek Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 Ostatni, nr 46, kosztuje tylko 1,99 zł, więc chyba nie ma potrzeby skanowania go. Spoko, dzięki, postaram się kupić. Może jeszcze będzie dostępny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vulture30 Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 Jakbys juz nie znalazł to napisz tu to Ci zeskanuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
towpik77 Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 Witam myślę że jakby ktoś to zeskanował to więcej użytkowników by skorzystało Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest żuczek Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 (edited) Taki był mój pierwotny zamysł, niestety mój stary wysłużony skaner całkowicie odmówił posłuszeństwa. Spróbuję w tym tyg rozeznać sytuację w pracy z mmożliwością skanowania, jeśli jednak ktoś ma pod ręką skaner i artykuł, to byłoby super jakby nie czekał na to aż mnie się coś uda. Edited November 22, 2009 by roobalek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vulture30 Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 No to zeskanowałem. Sory za ucięte brzegi, ale albo ta gazeta jest jakaś nieformatowa albo jeszcze nie ogarnąłem skanera Kupcie następny numer, bo to tylko 1,99 zł 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amdek Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 (edited) No to zeskanowałem. Sory za ucięte brzegi, ale albo ta gazeta jest jakaś nieformatowa albo jeszcze nie ogarnąłem skanera Kupcie następny numer, bo to tylko 1,99 zł Wielkie dzięki za wrzutę. Dziś pytałem w kioskach i już nie mają tego numeru. W następnych numerach też ma coś być o Nissanach?? Edited November 23, 2009 by amdek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vulture30 Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 W następnych numerach też ma coś być o Nissanach?? Nie wiem Tak tylko napisałem, bo toz to piractwo za 2zł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.