sebapol Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 jakis czas temu wuymienialem sam amortyzatory (kamoka-od razu powiem ze jestem mile zaskoczony, narazie zrobione jest kilka tysiecy km)a jak ktos sam wymienial to wie ze to nic trudnego, chyba ze mi sie wydaje i czegos nie zrobilem. Wiec wyjalem caly mcperson i zmienlem amortyzator,oczywiscie za pomoca sciskaczy, nastepnie tak jakbylo wczesniej zamontowane zalozylem go, po zalozeniu kola jest widoczne jak kolo jest przechylonetan w ten sposob ze stojac daleko przed maska widac jak gorna czesc kola jest przechylona do silnika. Ktos mi moze powiedziec co zle zrobilem albo czego nie zrobilem?dodam ze bylem na zbierznosci i to samo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gregorreda Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Na sprężynie jest kielich możliwe że źle go założyłeś ( przekręciłeś ) na nim jest znaczek ktury powinien być skierowany do mocowania zwrotnicy Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebapol Posted November 18, 2009 Author Share Posted November 18, 2009 wiem o tymk znaczku to jest taki trojkacik i jest skierowany do zewnatrz wiec raczej to nie przez ten kielich:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MICHOO Posted November 18, 2009 Share Posted November 18, 2009 Jeśli masz poprawnie założoną sprężynę (powinna na dolnym kielichu przylegać całą powierzchnią) i byłeś na zbieżności i wartość pochylenia koła oraz wszystkie kąty mieszczą się w granicach wartości dopuszczalnych to powinno być OK. no chyba że zakład w którym robiłes zbieżność to jakiś fuszerant i gość nawet dobrze nie wie co ustawia, żeby tylko coś poprzestawiać, to wtedy bym pokusił się o sprawdzenie w profesjonalnycm warsztacie te wszystkie parametry. Sprawa kolejna to ile na twoje oko wynosi wartość tego odchylenia. Możesz sprawdzić sobie te parametry z instrukcją serwisową, czy bardzo obiegają od wartości jakie są u ciebie. Zresztą jeśli robiłeś zbieżność to na pewno dostałeś wydruk wszystkich parametrów. No chyba że nie to zmień warsztat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.