velociraptor Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Cześć Czy można podłączyć centralny zamek , żeby pod pilot z alarmu ?? Bo alarm wyłączam z pilota , a potem musze kluczykować i strasznie to jest uciążliwe , siła przyzwyczajenia po prostu w poprzednim aucie miałem all in one Sławek . P.S. Da się to zrobić DIY ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yogi Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Ja też mam z tym problem i niewiem jak z tego wybrnąć. Może ktoś z was słyszał lub widział centralny fabryczny i nowy alarm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristobal Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Centralny zamek można podłączyć pod alarm. Jeżeli macie alarm Avital (który był często stosowany w Nissanach), to mam instrukcję serwisową i mogę poszukać czy jest tam jakiś schemat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobroy Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Ja też mam z tym problem i niewiem jak z tego wybrnąć. Może ktoś z was słyszał lub widział centralny fabryczny i nowy alarm Ja tak mam. Podłączony c.z. do autoalarmu :-) Mój autoalarm to Scorpion 2000, mam jednego pilota do autoalarmu. Da się :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
velociraptor Posted June 3, 2005 Author Share Posted June 3, 2005 to mam instrukcję serwisową i mogę poszukać czy jest tam jakiś schemat. Jeśli mógłbyś byłbym wdzięczny .. Sławek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artur Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 witam ja mam centralny ,,,zwykły""" na kluczyk i do tego podłączony moduł alarmu który steruje zamkiem no i alarmem. . można do centralnego( stary pneumatyk) i nowszego elektrycznego podłączyć alarm ze sterownikiem na pilota. pozdr( elektryk może) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Witam, Da się tak zrobić. Jak kupiłem swoją Primerę to miałem sterowanie centralnym zamkiem z pilota fabrycznego. Niestety jeden z pilotów nie działał a drugi kiepsko. Jako, że autko nie było wyposażone w autoalarm to założyłem go i teraz mam jednego pilota sterującego alarmem i centralnym zamkiem. U mnie zrobił to elektryk - ja się kompletnie na tym nie znam. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest darecki Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Ja mam orginalnie immobilizer z czymś tam + centralny zamek, działa wszystko z pilota. Ostatnio padło i autko w serwisie, jutro odbieram, podobno już wszystko oki. pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artur Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 jakiż to serwis, co nie popsuje a umie naprawić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
velociraptor Posted June 4, 2005 Author Share Posted June 4, 2005 kurczę a jak to stwierdzić jaki mam alarm , wiem tyle że fabryczny / lub założony w salonie , kwitów nie mam. W środku , w komorze silnika jedynie widzę syrenę w kształcie walca, ze stacyjką (jak w starych PC`tach do blokady klawiatury) z naklejoną entuzjastyczną naklejką "OK" która nastroiła mnie bardzo pozytywnie Kable znikają w szczelinie prowadzącej do wnętrza pojazdu. Śledztwo stanęło w martwym punkcie .. Sławek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted June 4, 2005 Share Posted June 4, 2005 Witam, Wejdź na stronkę http://www.club-nissan.ru/cars/vin/ i tam podaj VIN. Znalazłem to na forum. Wyświetla Ci wtedy całą fabryczną konfigurację auta. U mnie się zgodziło z tym co kupiłem - sterowanie centralnym zamkiem + anti hijack. Nie było słowa o autoalarmie. Jeżeli tam będziejsz miał w sekcji Description napisane coś o autoalarmie to myślę, że możesz być wtedy na 100% pewien, że miałeś firmowy Nissana. Pozdrawiam, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
velociraptor Posted June 4, 2005 Author Share Posted June 4, 2005 ***5* ANTI-LOCK BRAKES **5** FR POWER WINDOWS *7*** 4 SPEAKERS 2**** DRIVERS AIRBAG czyli nie firmowy ale założony w salonie , czy u nas zawsze coś musza przekombinować .. Sławek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristobal Posted June 4, 2005 Share Posted June 4, 2005 to mam instrukcję serwisową i mogę poszukać czy jest tam jakiś schemat. Jeśli mógłbyś byłbym wdzięczny .. Sławek Podaj adres @ to podeślę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yans Posted January 15, 2006 Share Posted January 15, 2006 to mam instrukcję serwisową i mogę poszukać czy jest tam jakiś schemat. Jeśli mógłbyś byłbym wdzięczny .. Sławek Podaj adres @ to podeślę. Witaj Kristobal Jeśli to jeszcze aktualne, to czy mógłbyś przesłać mi tę instrukcję do Avitala? Czasami trio "alarm+centralny+immobilizer" w mojej Primerce zachowuje się dziwnie – w zależności co i w jakiej kolejności ponaciskam w pilocie... :wink: Z góry dziękuję Pozdrawiam yans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snakeee Posted January 15, 2006 Share Posted January 15, 2006 Spokojnie da sie to zrobic, tylko trzeba sprawdzic czy centralny jest sterowany "+" czy "-" Jako ze masz juz zalozony alarm moze byc pewien problem (wlasciwej polaryzacji setrowania) i byc moze dlatego alarm nie seruje centralnym, ale wszystko jest do zrobienia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristobal Posted January 15, 2006 Share Posted January 15, 2006 Jeśli to jeszcze aktualne, to czy mógłbyś przesłać mi tę instrukcję do Avitala? Poszło na e-mail. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzych Posted January 15, 2006 Share Posted January 15, 2006 Sam ostatnio zakładałem autoalarm Slilicon ASR i podłączyłem go do centralnego zamka. Działa bez problemu - zamyka i otwiera zamek drzwi, nawet otwiera go po wyłączeniu zapłonu. Miał także sam zamykać, ale muszę wpiąć się w inne miejsce, bo trzeba inaczej zamykać zamek jesli jest kluczyk w stacyjce (działa zabezpieczenie i nie zamyka mi zamka po włączeniu zapłonu). Sterowanie zamka mam u siebie masą - czyli na przewodach od centralnego jest +12V i podanie impulsu masy zamyka/otwiera zamek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yans Posted January 17, 2006 Share Posted January 17, 2006 Jeśli to jeszcze aktualne, to czy mógłbyś przesłać mi tę instrukcję do Avitala? Poszło na e-mail. Dzięki wielkie, ale niestety mam inny alarm... Po długim przeglądaniu, czytaniu i testowaniu instrukcji ze strony Avitala, doszedłem do wniosku, że mam wersję Diablo 2 :twisted: i teraz testuję swój alarm w oparciu o tę instrukcję... Jeszcze raz dziękuję! Pozdrawiam yans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dewiant23 Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Da się podpiąć centralny do alarmu bez problemu, trzeba tylko kawałek woltomierza i zdiagnozować na sterowniku centralnego gdzie przy zamknięciu a gdzie przy otwarciu pojawia się masa, potem tylko podpiąć wyjścia z cetralki alarmowej do tych przewodow i po sprawie, podałbym kolory przewodów i zdjęcia gdzie podłączyć ale mrozy za duże a garażu brak.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristobal Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 mam wersję Diablo 2 :twisted: Wysłałem Ci na maila instrukcję obsługi Diablo 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yans Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 mam wersję Diablo 2 :twisted: Wysłałem Ci na maila instrukcję obsługi Diablo 2 Dzięki Wielkie! Pozdrawiam yans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akarczma Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 ja mam oryginal nats i alarm i zamek z pilota jednym przyciskiem.i do tego mam 2 piloty dzialajace 100%.tylko przy zmianie baterii sie rozkodowuje i trzeba samemu kodowac przy pomocy drugiego pilota i zaplonu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kasiakropka Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Cześć mam na imię Kasia i kupiłam nissana primere P11 1.6 16v.Mam pytanie związane z alarmem i centralnym zamkiem.Dlaczego jeśli zamykam auto za pomocą pilota to kierunkowskazy mrugają tylko z lewej strony?Czy to jest OK? : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piektor Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Cześć kasiakropka Jak rzeczywiście się alarm załącza to jest OK - sterownik został podłączony do "automatu" kierunkowskazów (do lewego obwodu), zamiast do awaryjnych lub niezwarte kabelki w centralce od obwodów kierunkowskazów ooo kolega poniżej już zdążył to napisać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ledek Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Cześć mam na imię Kasia i kupiłam nissana primere P11 1.6 16v.Mam pytanie związane z alarmem i centralnym zamkiem.Dlaczego jeśli zamykam auto za pomocą pilota to kierunkowskazy mrugają tylko z lewej strony?Czy to jest OK? : hej kasiu jeżeli alarm ma 2 oddzielne przewody na kierunki prawy i lewy to pewnie z jednym coś sie stało albo może być nie podlaczony ale to nie wltywa na dzialanie alarmu wiec jezeli to ci nie przeszkadza to mozesz nic z tym nie robic pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.