Guest iekr Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Witam Mam taki problem, że mój sunny ma za wysokie obroty na biegu jałowym ok. 1300-1500 obr/min.. Dopiero jak się zatrzymam to obroty spadną do normalnych ok 800/900. I tak w kółko. Jak się dojeżdża na luzie do świateł są 1300-1500 aż się nie zatrzymam i wtedy się normują. Wie ktoś może co to może być? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sergiej Posted November 16, 2009 Share Posted November 16, 2009 nie jestem pewien ale chyba tak powinno byc ...u mnie tez jest podobnie choc nie mam obrotka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rosomak1983 Posted November 16, 2009 Share Posted November 16, 2009 to normalka kolego. Tak ma byc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest buli27 Posted November 18, 2009 Share Posted November 18, 2009 to normalka kolego. Tak ma byc niesądze aby to bylo normalne.U mnie tak niema.Ja bym sprawdził silnik krokowy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MICHOO Posted November 18, 2009 Share Posted November 18, 2009 Podwyższone obroty powinny utrzymywać się po przegazowaniu przez kilka sekund (ok 2-5) jest to czas jaki układ automatycznej regulacji potrzebuje na ustabilizowanie obrotów i dobór odpowiednich parametrów biegu jałowego. Jeśli jednak czas ten jest dużo dłuższy lub utrzymuje się cały czas to nie jest to normalne. Czy na postoju czy też w ruch gdy przełączysz na luz zachowanie powinno być identyczne. No chyba że masz zmieniony układ dolotowy i występuje u ciebie tzw doładowanie dynamiczne wówczas mogą się dziać różne cuda Polecam sprawdzenie silniczka krokowego, a jeśli to nie pomoże to spróbuj podmienić przepływomierz od jakiegoś sprawnego auta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest iekr Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Też właśnie mi się wydawało, że to nie jest normalne bo po trasie przykładowo 120 km non stop czasami się zawiesi i ma obroty 1500. Można coś samemu z tym silnikiem krokowym pogrzebać? czy to są już jakieś większe komplikacje? i gdzie się on w ogóle znajduje :] ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sergiej Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 silnik krokowy jest blisko przeplywki ...w przepustnicy ...musisz 4 sruby na imbus odkrecic i odlaczyc wtyczke od niego ...czasem daje cos jego umycie ...gdizes na forum napewno znajdziesz zdjecie gdzie to jest dokladnie ...wyjecie i umycie to na maska godzina pracy ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wronek89 Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Przecież on ma gaźnik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest iekr Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 skąd wiesz że gaźnik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcineq20 Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 jaki gaźnik ludzie!!!!! to jest wtrysk. zanim przeczyscisz krokowy i przepustnice i przeplywke przy okazji rusz sruba od regulacji obrotów. na wylaczonych swiatlach ustaw 750 obr/min. jesli to nie pomoze czysc te rzeczy co napisalem wczesniej. pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wronek89 Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 (edited) skąd wiesz że gaźnik? Ale masz gaźnik czy wtrysk w końcu? I czemu kolega wyżej twierdzi, że wtrysk? Edited November 20, 2009 by wronek89 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MICHOO Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Jaką masz obudowę filtra powietrza okrągłą czy prostokątną?? jak prostokątna to masz wielopunkt ale 94 to już przeważnie wielopunkty wychodziły. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kejk Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Z tego co obmacałem, nie da się wykręcić krokowca bez wykręcenia przepustnicy. Kombinowałem już skrócone śrubokręty itp., poległem. Czy wykręcając przepustnicę mogą nas spotkać jakieś niespodzianki? Uszczelka, jakieś cięgno, wężyk z jakimś płynem, wyskakująca sprężynka itp.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest iekr Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Silnik ma wielopunktowy wtrysk. GA14DE. a w którym miejscu jest ta śruba od ustawienia obrotów? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sergiej Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 z lewej strony jak staniesz twarza do silnika pod puszka filtra na przepustnicy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest iekr Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 a zaraz obok tzn. się pod przepustnicą jest ten silnik krokowy? wpięta tam jest taka brązowa złączka a w przepustnice fioletowa tak? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.