Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

N14 1,4 16V wyższe obroty


Guest iekr
 Share

Recommended Posts

Witam

Mam taki problem, że mój sunny ma za wysokie obroty na biegu jałowym ok. 1300-1500 obr/min.. Dopiero jak się zatrzymam to obroty spadną do normalnych ok 800/900. I tak w kółko. Jak się dojeżdża na luzie do świateł są 1300-1500 aż się nie zatrzymam i wtedy się normują. Wie ktoś może co to może być?

Link to comment
Share on other sites

Podwyższone obroty powinny utrzymywać się po przegazowaniu przez kilka sekund (ok 2-5) jest to czas jaki układ automatycznej regulacji potrzebuje na ustabilizowanie obrotów i dobór odpowiednich parametrów biegu jałowego. Jeśli jednak czas ten jest dużo dłuższy lub utrzymuje się cały czas to nie jest to normalne. Czy na postoju czy też w ruch gdy przełączysz na luz zachowanie powinno być identyczne. No chyba że masz zmieniony układ dolotowy i występuje u ciebie tzw doładowanie dynamiczne wówczas mogą się dziać różne cuda Polecam sprawdzenie silniczka krokowego, a jeśli to nie pomoże to spróbuj podmienić przepływomierz od jakiegoś sprawnego auta.

Link to comment
Share on other sites

Też właśnie mi się wydawało, że to nie jest normalne bo po trasie przykładowo 120 km non stop czasami się zawiesi i ma obroty 1500. Można coś samemu z tym silnikiem krokowym pogrzebać? czy to są już jakieś większe komplikacje? i gdzie się on w ogóle znajduje :] ?

Link to comment
Share on other sites

Guest sergiej

silnik krokowy jest blisko przeplywki ...w przepustnicy ...musisz 4 sruby na imbus odkrecic i odlaczyc wtyczke od niego ...czasem daje cos jego umycie ...gdizes na forum napewno znajdziesz zdjecie gdzie to jest dokladnie ...wyjecie i umycie to na maska godzina pracy ...

Link to comment
Share on other sites

jaki gaźnik ludzie!!!!! to jest wtrysk. zanim przeczyscisz krokowy i przepustnice i przeplywke przy okazji rusz sruba od regulacji obrotów. na wylaczonych swiatlach ustaw 750 obr/min. jesli to nie pomoze czysc te rzeczy co napisalem wczesniej. pozdro

Link to comment
Share on other sites

skąd wiesz że gaźnik?

 

Ale masz gaźnik czy wtrysk w końcu? I czemu kolega wyżej twierdzi, że wtrysk?

Edited by wronek89
Link to comment
Share on other sites

Jaką masz obudowę filtra powietrza okrągłą czy prostokątną?? jak prostokątna to masz wielopunkt ale 94 to już przeważnie wielopunkty wychodziły.

Link to comment
Share on other sites

Z tego co obmacałem, nie da się wykręcić krokowca bez wykręcenia przepustnicy. Kombinowałem już skrócone śrubokręty itp., poległem. Czy wykręcając przepustnicę mogą nas spotkać jakieś niespodzianki? Uszczelka, jakieś cięgno, wężyk z jakimś płynem, wyskakująca sprężynka itp.? :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...