Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

N14 Problem


Guest rafik-75
 Share

Recommended Posts

Guest rafik-75

Witamp

Proszę o pomoc

Niby nowy (stały czytelnik po formacie zapomniałem hasła ),ale do tematu

Silnik pracuje na or 200-500 ,kopci jak lokomotywa i paliwo ssie jak smok ,silnik 1.6 16v 90 KM bez gazu Dodam że wymieniłem sonde i nic. Czasami na chwilę wskakuje poprawna praca np 0,5 km lub w domu na postoju 5 min czy zimny lub ciepły

Link to comment
Share on other sites

Guest rafik-75

Witam najprawdopodobniej masz uszkodzony przepływomierz powietrza, jesli masz na wtrysku!!

 

 

Witam

Dzięki za porady

Problem usunięty - wymieniona przepławka i słoneczko śmiga jak przedtem.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Witam,

podepne sie pod ten temat, zeby nie zakladac nowego, a problem dotyczy N14 '95...

dzis rano nie moglem odpalic auta... krecil normalnie... ale nie mogl zaskoczyc. Trwalo to jakies 20min, az w koncu sie udalo.

Akumulator mam nowy, swiece wymieniane w sierpniu (nie bylo wilgoci), na kablach zasilajacych lekkie pekniecia gumy...

co moglo byc przyczyna tej "niespodzianki"?

Link to comment
Share on other sites

a masz ten fajny fabryczny pseudo-immobiliser? Mi kiedyś unieruchomil samochód na dwa dni a potem jakby nigdy nic odpalił..

Link to comment
Share on other sites

a masz ten fajny fabryczny pseudo-immobiliser? Mi kiedyś unieruchomil samochód na dwa dni a potem jakby nigdy nic odpalił..

 

Chodzi o NATS'a?

 

Macie NATSA 1 czy 2?

 

Na jakimś angielskim forum jest jak obejść NATSA 1

Link to comment
Share on other sites

noo chetnie bym sie tego pozbyl, ale... az tak genialny nie jestem, zeby widziec co jak i z czym :-) ale moze znajdzie sie jakis magik w szczecinie, ktory dalby rade :-)

a poza tym, mam nadzieje, ze juz wiecej niespodzianek, jak ta dzis, miec nie bede... :-)

swoja droga, czy mozliwe, zeby to "nieodpalanie" bylo wina kabli zasilajacych, na ktorych sa lekkie pekniecia izolacji (mogly zlapac wilgoc?)??

Link to comment
Share on other sites

Jest to możliwe. Najlepiej sprawdzić przewody w wilgotny dzień w bardzo ciemnym miejscu. odpalasz silnik i patrzysz czy nie masz choinki pod maską jak gdzieści przebijają to d*pa, przewody do wymiany. Ja kiedyś przez takie zaniedbanie wykończyłem akumulator ale na szczęście nie w moim aucie:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...