Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144] Gorące tylnie koło P11.144


xcom
 Share

Recommended Posts

Pomocy dla mnie to duży problem bo mam 60km do pracy. Byłem u mechanika zdjął tylny zacisk stwierdził że jego zdaniem jest ok.

Tymczasem po ok 10 km mam wowowowo w samochodzie i felga stalowa grzeje się że jajo bym usmażył!!!

 

Ile to może mnie kosztować i co to może być. Chyba jutro z rozpaczy pojadę do ASO Nissana gdzie mnie niewątpliwie złupią do kości :(

Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co to może być proszę o szybkie info!!!

 

 

Pozdrawiam all jeśli złamałem jakieś reguły o których mi nie wiadomo z góry przepraszam potrzebuję szybkiej pomocy :(

Link to comment
Share on other sites

Otaguj temat i używaj zaawansowanych funkcji wyszukiwarki a tu masz odpowiedzi (niby przód ale problem ten sam) http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/24292-gorce-koo-przednie/page__view__findpost__p__278328__hl__gorące__fromsearch__1

Edited by and_pec
Link to comment
Share on other sites

zapieczone prowadnice,

zapieczony tłoczek,

uszkodzona linka ręcznego

 

potwierdzam to co napisał rysiu83 i dodam jeszcze jedną radę zmień mechanika jak nie stwierdził co to usterka.

Link to comment
Share on other sites

Guest Rysiu83

mechanik może i odkręcił korpus zacisku ale czy przejrzał prowadnice? stan ich osłon o wyciągnięciu klocków i zajrzeniu do tłoczków możemy tylko gdybać - wierzcie lub nie ale w ciągu kilku dni rozbierałem oba tylne zaciski i wymieniałem gumowe osłony tłoczków (grzało się najpierw prawe tylne koło - po naprawie i wymianie prawej linki ręcznego)za kilka dni to samo działo się z lewą stroną - grzała się

 

po rozebraniu diagnoza oczywista - rozerwane gumowe osłony tłoczków i dość gruby rdzawy nalot na tłoczku (który uniemożliwiał się takie jak potrzeba cofnięcie tłoczka do korpusu) na szczęście nie było głębokich wżerów na tłoczku.Mechanizm ręcznego sprawny - odbijał czyli do tego nie musiałem zaglądać.Wszystko oczyszczone,przesmarowane,nowe wszystkie gumowe osłony (prowadnice,tłoczki to zawierają reperaturki)nowe - oryginalne!! linki ręcznego i jest gitara.

 

Ogólnie ręczny w P10 według opinii jest kiepski - ja się po naprawie pod tym nie podpiszę ;)

Edited by Rysiu83
Link to comment
Share on other sites

Potwierdzam, mam p11.144 i miałem/mam dokładnie ten sam problem, koło się grzało, ale jak przejechałem kawałek bez hamowania, klocek się lekko starł i niby było ok. jak użyłem hamulca to znów to samo. Po rozebraniu okazało się ze tłoczek zapieczony i nie chciał się cofać odpowiednio. po oczyszczeniu było ok. ale dziś rano znów zauważyłem , ze jak przyhamuje to koło delikatnie "trzyma", także chyba się czeka mnie wymiana tłoczka, uszczelek i osłony gumowej. A tak w ogóle to ktoś wie ile kosztuje taka cała reperaturka??

Link to comment
Share on other sites

Miałem ten sam problem w P11. Sam stwierdziłem że ręczny nie puszcza do końca jednak nie potrafiłem tego zrobić we własnym zakresie. Mechanik wymontował hamulec i caly osprzet do hamowania i wymoczył w jakims plynie.. nie pamietam nazwy. Całą noc sie moczyło. "Powkładał" wszystko na miejsce i problem zniknął. Nic sie nie smaży ,wszystko hula jak ta lala.

Link to comment
Share on other sites

Guest Rysiu83

A tak w ogóle to ktoś wie ile kosztuje taka cała reperaturka??

 

kilka dyszek,ja do siebie płaciłem 35 zł (firma to Autofren)zresztą nawet nie wiem czy zaciski tylne nie są takie same w P10 i P11 ale tego pewien nie jestem.

Link to comment
Share on other sites

Panowie dziś padło to koło po ok 25 km tarcza świeciła na jasny czerwień zjehałem na pobocze :( Mam assistans w Compensie do Konina auto trafiło na lawecie. teraz to już mus naprawiać. mam nadzieję że 3 dni starczą na naprawę.

Nie wiem czy problem nie będzie tkwił w piaście. Dziś u mnie padał deszcz a i to nie pomogło prawie stopić tarczę hamulcową.

Chyba się doigrałem zobaczymy jakie będą koszty. Jak będę wiedział co się stało dam znać na forum. Nie wiem czy przy Ok 1000 st. C coś mogło się jeszcze uszkodzić :( Cieszę się tylko żę auto mi się nie zapaliło w cholerę 1 raz coś takiego widziałem :|

 

za pomniałem dopisać przy tej temperaturze rdza na tarczy zamienia się w popiół :blink:

Link to comment
Share on other sites

Czyżby nikt nie pomyślał, że padło Ci łożysko?

Jak by padło łożysko to takiej temperatury by nie było i chyba by słyszał wcześniej dziwne dzwięki.

Link to comment
Share on other sites

Jak by padło łożysko to takiej temperatury by nie było i chyba by słyszał wcześniej dziwne dzwięki.

temat już był, u mnie nie pomogło czyszczenie prowadnic,dopiero wyczyszczenie tłoczka i wyniana gum pomogła. Koszt kompletu wszystkich gum w "FOCIE" około 40 pln.

Link to comment
Share on other sites

Ludziedevil.gif w drugim poście tego tematu podałem link do takiego samego przypadku jedynie z różnicą, że w przednim kole. Więc może najpierw byście tam zajrzeli zanim zaczniecie się rozpisywać i powielać kwestie tam zawarte, bo to wszystko co tu napisaliście jest i tam i o tym padniętym łożysku też smile.gif

Link to comment
Share on other sites

Panowie servis twierdzi że masę syfu miałem w tłoczku, poprosiłem również o wymianę płynu hamulcowego

Niby na razie problem został wyeliminowany. Ze swojej strony wymieniłem tarcze hamulcowe oraz klocki mam nadzieję że teraz będzie ok. Przetestuję temat jutro 60 km do Kalisza i z powrotem.

W sumie to nie wiem co się stało mechanik mówił mi że widział tak zarąbane zaciski że głowa boli i nic się nie działo a u mnie wygląda że wszystko ok i auto kończy na lawecie :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Odświeżę lekko temat

mam również podobny problem, tzn grzeje się kolo, wiem że to tłoczek się zasyfił, bo zauważyłem, że mam pękniętą osłonę gumową. Pyt brzmi, jak jest średnica tłoczka w p11.144 r 2000.05?? bo w katalogach wszędzie maja 34 lub 38mm. chce wymienić wszystkie gumki,żeby mieć spokój..

Link to comment
Share on other sites

zależy od modelu i wersji silnikowej+kraju przeznaczenia(anglia, europa)

rear brake (hamulec tylny)

Cylinder bore diameter(Serednica cylindra o średnicy-masło w maślebiggrin.gif ) to zauważ że jedynie dla SR20DE z skrzynią manualną są większe. W angolu (LHD) sa też jakieś strasznie cienkie

post-18247-1259842772,4401_thumb.jpg

Edited by and_pec
Link to comment
Share on other sites

zależy od modelu i wersji silnikowej+kraju przeznaczenia(anglia, europa)

Cylinder bore diameter(Serednica cylindra o średnicy-masło w maślebiggrin.gif ) to zauważ że jedynie dla SR20DE z skrzynią manualną są większe. W angolu (LHD) dieslu poza kombi sa jakieś strasznie cienkie (moze to błąd)

I o to chodziło, dziękuje bardzo za konkretna odpowiedź, gumki już zamówione :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...