Gość Radis Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Witam. Jestem nowym użytkownikiem wiec jeśli robię coś nie tak to proszę o wyrozumiałość Z tego co się ostatnio dowiedziałem, jestem posiadaczem dziwnego modelu primery p10, a mianowicie: 1992r., 5d, 2.0D Automat Czy ktoś z użytkowników spotkał się już kiedyś z takim modelem? Bo z tego co wyczytałem w internecie, takiego modelu nie produkowali seryjnie. Nawet ostatnio miałem problem z półosią w serwisie nawet nie mają Proszę o opinie i pozdrawiam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 (edytowane) Podaj numer VIN (ten z dowodu) to powiemy Ci co tam powinno być pod maską. No chyba że masz też dopisek z tyłu SKŁADAK no to powiemy co było wcześniej Jak to wersja Skandynawka to wszystko możliwe. Niegdyś wpadła mi w ręce A4 z 12-stoma poduszkami podgrzewaną kierą i przednią szybą z Szwecji, a sprzedawał cygan co to od wujka pożyczył na wyjazd do Polski, a papiery to były na jego stryjka W tych skandynawskich to wszystko jest możliwe, tylko potem trzeba z suwmiarką biegać i każdy ząb liczyć Były automaty tu są w benzynie http://moto.allegro.pl/18973_p10_w10_1990_1998.html?id=18973&price_from=&price_to=&postcode_enabled=0&state=0&distance=1&postcode=&city=&buy=0&listing=0&listing_sel=2&listing_interval=7&view=gtext&order=t&clear_cookie=0&a_text_i%5B1%5D%5B0%5D=&a_text_i%5B1%5D%5B1%5D=&a_text_i%5B4%5D%5B0%5D=&a_text_i%5B4%5D%5B1%5D=&a_text_i%5B5%5D%5B0%5D=&a_text_i%5B5%5D%5B1%5D=&a_enum%5B12%5D=all&a_enum%5B13%5D=all&a_text_i%5B14%5D%5B0%5D=&a_text_i%5B14%5D%5B1%5D=&a_enum%5B15%5D=all&a_enum%5B16%5D=all&a_enum%5B178%5D=all&a_enum%5B199%5D=1&change_attr=Poka%C5%BC Edytowane 17 Listopada 2009 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radis Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 (edytowane) Benzyna w automacie tak ale D nie znalazłem. Auto ściągane z Holandii w całości nie składak. Nr. VIN SJNFDAP10U0177577. Proszę o odpowiedż Edytowane 17 Listopada 2009 przez Radis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 (edytowane) Model PRIMERA [P10E ] Data produkcji12/1991 Typ SLX TYPE Silnik CD20 TYPE ENGINE Nadwozie 5 DOOR HATCHBACK Cel przeznaczenia SOUTH EUROPE 2 WHEEL DRV Skrzynia AUTOMATIC TRANSMISSION Kod koloru [KH2] DK.GRAY Kod tapicerki [G] OFF BLACK Spij spokojnie wszystko gra W ASO powinni Ci podać typ części według VIN ale najlepiej to wyjąć pomierzyć i policzyć zęby na tej półosi tak samo jak i na przegubach, wtedy masz 100% pewne Edytowane 17 Listopada 2009 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smyndrok Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Może siakaś wersja na specialne zamówienie? Ciekawe czy skrzynia taka jak w SR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 (edytowane) miałem problem z półosią w serwisie nawet nie mają Proszę o opinie i pozdrawiam:) co do półosi tutaj na forum jest adres do zakładu co w Polsce dorabiają półosie, szybko, dużo taniej niż w ASO i błyskawicznie odsyłają kurierem, sam kiedyś od nich brałem, bardziej ich interesowała długość, ilość zębów w półosi niż do czego ona jest. Można starą wysłać na wzór i odebrać nową. 2.0 Diesel - automat to ty masz najwolniejszą seryjną Primerę w Polsce !!!! Edytowane 17 Listopada 2009 przez mdzalewscy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wind Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 podepnę się pod ten temat, skoro już o VIN mowa.. skorzystałem ze strony http://www.japancars.ru/cat/nissan/ i wyszło mi coś takiego: VIN: SJNTAAP11U02-54872 Модель: TAYALFFP11EGA-CFUL Название: PRIMERA WAGON Серия модели: WP11E Дата выпуска: 05.1998 BODY: WAGON ENGINE: GA16DE TYPE ENGINE AREA: CENTRAL EUROPE SPEC GRADE: SLX TYPE TRANS: 5-SPEED MANUAL TRANS Код региона: EL1 Внешний цвет: KH3 Внутренний цвет: K Gdzie mogę znaleźć tłumaczenie tych ostatnich 3 pozycji? Ps. Primera zakupiona wczoraj wieczorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radis Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Model PRIMERA [P10E ] Data produkcji12/1991 Typ SLX TYPE Silnik CD20 TYPE ENGINE Nadwozie 5 DOOR HATCHBACK Cel przeznaczenia SOUTH EUROPE 2 WHEEL DRV Skrzynia AUTOMATIC TRANSMISSION Kod koloru [KH2] DK.GRAY Kod tapicerki [G] OFF BLACK Spij spokojnie wszystko gra W ASO powinni Ci podać typ części według VIN ale najlepiej to wyjąć pomierzyć i policzyć zęby na tej półosi tak samo jak i na przegubach, wtedy masz 100% pewne Bardzo dziękuję za poświęcony czas:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radis Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 co do półosi tutaj na forum jest adres do zakładu co w Polsce dorabiają półosie, szybko, dużo taniej niż w ASO i błyskawicznie odsyłają kurierem, sam kiedyś od nich brałem, bardziej ich interesowała długość, ilość zębów w półosi niż do czego ona jest. Można starą wysłać na wzór i odebrać nową. 2.0 Diesel - automat to ty masz najwolniejszą seryjną Primerę w Polsce !!!! To fakt jest woooolna Ale jaki komfort jazdy Możesz nie mieć jednej ręki i nogi i dasz rade jechać co do półosi tutaj na forum jest adres do zakładu co w Polsce dorabiają półosie, szybko, dużo taniej niż w ASO i błyskawicznie odsyłają kurierem, sam kiedyś od nich brałem, bardziej ich interesowała długość, ilość zębów w półosi niż do czego ona jest. Można starą wysłać na wzór i odebrać nową. 2.0 Diesel - automat to ty masz najwolniejszą seryjną Primerę w Polsce !!!! Już znalazłem w Toruniu. Odtworzą każdą półośkę Dzisiaj wysłałem starą na wzór. A co do ASO to dość że nie mieli to jeszcze cena zwaliła mnie z nóg i teraz uwaga: 4000 pln Rozbój w biały dzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melo Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 (edytowane) podepnę się pod ten temat, skoro już o VIN mowa.. skorzystałem ze strony http://www.japancars.ru/cat/nissan/ i wyszło mi coś takiego: VIN: SJNTAAP11U02-54872 Модель: TAYALFFP11EGA-CFUL Название: PRIMERA WAGON Серия модели: WP11E Дата выпуска: 05.1998 BODY: WAGON ENGINE: GA16DE TYPE ENGINE AREA: CENTRAL EUROPE SPEC GRADE: SLX TYPE TRANS: 5-SPEED MANUAL TRANS Код региона: EL1 --- kod regionu Внешний цвет: KH3 --- kod koloru Внутренний цвет: K --- kod tapicerki Gdzie mogę znaleźć tłumaczenie tych ostatnich 3 pozycji? Ps. Primera zakupiona wczoraj wieczorem powinno pomóc Edytowane 17 Listopada 2009 przez Melo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Ale jaki komfort jazdy Możesz nie mieć jednej ręki i nogi i dasz rade jechać żartujesz ? jedną ręką i jedną nogą jechać ? a tak poważnie to możesz jechać, palić peta, rozmawiać przez telefon* i robić wiele innych rzeczy, taka to już przypadłość automatów *stwarza to zagrożenie w ruchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pachoł Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 (edytowane) żartujesz ? jedną ręką i jedną nogą jechać ? a tak poważnie to możesz jechać, palić peta, rozmawiać przez telefon* i robić wiele innych rzeczy, taka to już przypadłość automatów *stwarza to zagrożenie w ruchu panowie to jeszcze nic...miałem dawno temu MB W123 2.0D (silnik od W115) 55KM z automatem:) to sie jeździło jak z manualem, bo trzeba było bujać maszynę na każdym biegu pod maksymalne obroty które na oko wynosiły z 23/min i dopiero zmiana przełożenia!! to była jazda..do setki nie dało rady zmierzyć bo brakowało takich gór i paliwa w baku;) Edytowane 17 Listopada 2009 przez Pachoł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 moze ma najwolniejsza p10 ale ze to w tej konfiguracji zrobi 1 milion km.. dawno już wiadomo ze silnik pod automatem mniej sie męczy. a jeszcze ten diesel i automat... tez kiedys byłem na nie co do automatictribe ale sie przekonalem.. jednak nie do wszystkiego sie nadaje utomat.. pozdro i milego bezawaryjnego użytkowania.. dobrze ze sobie nie kupiłes opla tam automat to zakała... juz chyba skrzynia w 126p dłuzej wytrzymuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Vind szto ty pa ruski nie poniał Tak jak tam kolega wyżej podał jest to kod regionu, tapicerki i lakieru Co do VINu jest oddzielny temat na foru i nie rób tu topu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sawickas Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 moj automat z kraju niebieskich krow przyjachal a pozdrawiam "najwolniejsze p10 w kraju" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Za to jaka frajda jak rowerzystę albo Ciągnik z przyczepą wyprzedzisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sawickas Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 ale chociaz ekolodzy mu nie marudza ze cos zabija po drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radis Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 ale chociaz ekolodzy mu nie marudza ze cos zabija po drodze Powiem szczerze że najgorzej jest od 40-80(jest tam potężna czarna dziura która cała moc z silnika wciąga:))od 80 wzwyż to idzie już pięknie zanim się zorientujesz to te 140 już masz na zegarku(oczywiście na prostej nie pod górkę). Ale czarną dziurę też można przechytrzyć, bo przecież jest O/D:). Najgorsze jest spalanie w mieście 10-11, a w trasie to już bajka 5,5:). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sawickas Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 nie narzekaj mi ostatnio spalił 17 gazu na całe szczescie chyba musze dac do regulacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.