Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Gdzie jest moje 40 koni??


Guest qba99

Recommended Posts

Witam, posiadam Patrola 3.0 Di z 2001 roku, ostatnio stracił moc, po wizycie w serwisie nissana stwierdzono że przepływomierz umarł, kupiłem nowy i pojechałem na hamownie, ( z ciekawości ) na starej przepływce wypluło 103 konie,po założeniu nowej 117 koni, i tu moje pytanie gdzie reszta?? Pomocy!!

Link to comment
Share on other sites

Zanim kupiłeś trzeba było ze starej przepływki odpiąć kabel i zobaczyć jaka jest reakcja :whistle:

Powodów utraty mocy może być milion ....

- filtr paliwa

- filtr powietrza

- pompa

- turbina

- itp

 

Jak jeździ samochodzik , jakieś niepokojące objawy ?

Link to comment
Share on other sites

filtry nowe, turbo po regeneracji, objawów jako takich brak, tak się zastanawiam może po regeneracji turbiny gostek skręcił za mocno zawór i za słabo pompuje??, jakie powinno być ciśnienie doładowania turbiny?? jutro sprawdzę ile pompuje...

 

turbina sprawdzona 0.8 bara na postoju czyli dobrze (chyba), pozostaje dobry mechanior bo pomysłów brak :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Balugas

filtry nowe, turbo po regeneracji, objawów jako takich brak, tak się zastanawiam może po regeneracji turbiny gostek skręcił za mocno zawór i za słabo pompuje??, jakie powinno być ciśnienie doładowania turbiny?? jutro sprawdzę ile pompuje...

 

turbina sprawdzona 0.8 bara na postoju czyli dobrze (chyba), pozostaje dobry mechanior bo pomysłów brak :blink:

 

 

kolego ciśnienia doladowania nie sprawdza sie na postoju tylko np 3-4 bieg i gaz do końca i wtedy bedziesz miec prawidłowe wartości:)

Link to comment
Share on other sites

kolego ciśnienia doladowania nie sprawdza sie na postoju tylko np 3-4 bieg i gaz do końca i wtedy bedziesz miec prawidłowe wartości:)

przyrząd miał za krótką rurkę i tylko ma postoju można było sprawdzić

 

czy nieszczelny intercooler może zabrać tyle koniów?? po sprawdzeniu szczelności okazało się że sito...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Guest valdi-chlodnice

Witam w pierwszym poście kolega umieścił zdjęcie intercoolera w naszym wykonaniu. Nasze 15 letnie doświadczenia w zakresie naprawy chłodnic. Oferujemy Państwu wymiane rdzenia ponieważ:

 

Wadą fabryczną intercoolerów w PATROLU jest to, że znajduję się on na silniku. Drgania silnika powodują trwałe uszkodzenie intercollera,

które nie nadaje się do naprawy. Dlatego też oferujemy państwu wymianę rdzenia na nowy wzmacniany rdzeń. W ten sposób likwidowana jest przez nas wada fabryczna. Gwarantujemy, że taki intercooler wytrzyma wiele lat.

Link to comment
Share on other sites

a po co ci te konie ?

lepiej nie szukaj

silnik na będzie wywotniejszy

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...