LLC Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Chyba jeszcze nikt o tym nie wspomniał. Temat jest dla mnie ciekawy bo to nowość w samochodach. Od początku jeżdzenia QQ zaówarzyłem, że gdy gwałtownie ruszę, mam silnik 2.0l dCi, coś dziwnego dzieje się z układem kierowniczym. To samo występuje na dużych nierównościach. Otóż w pewnym momencie jest taki efekt, jakby powstał spory luz na kierownicy i gdy lekko skręce koła samochód jedzie na wprost. Myślę, że może być to spowodowane tym, że przy szybkim ruszaniu komputer tak szybo nie potrafi dostosować odpowiiedniego oporu na kierownicy do aktualnej prędkości i działa jak przy manewrowaniu chciaż chwilę później mamy 50 km/h na liczniku i zamiast na wprost jedziemy na pobocze. Boję się pomyśleć jak QQ maiłby 300 KM z takim elektrycznym wspomaganiem. U siebie też tak macie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SNOOKPOMAND Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Miałem taki objaw ale wydaje mi się ze to spowodwane jest poslizgiem przadnich kół. Chyba ze mówimy o innym zjawisku Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACEK1952 Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Też miałem takie odczucie, ale to nie tylko w QQ , ale także w Merivie. Ja to tłumaczę efektem żyroskopowym kół przednich. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon65 Posted October 15, 2010 Share Posted October 15, 2010 Witam, czy moglibyście sprawdzić w swoich autach czy podczas kręcenia kierownicą Wasze wspomaganie dość głośno "mruczy". Oczywiście od pana w serwisie usłyszałem, że jest to normalne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest +2qq_komar Posted October 21, 2010 Share Posted October 21, 2010 Ja tylko słyszę przyjemne mruczenie silnika Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mar3ko Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 Nie tyle co mruczy, ale robi takie ssssssssssssssss Co do kierownicy jest ona wspomagana elektrycznie i różne dziwne rzeczy mogą się dziać, ale nie pomyślałeś o tym, że przy nagłym ruszeniu, dupka Ci przysiada, a przód się podnosi, odciążając koła, co może być spowodowane właśnie takim luzem, a dodatkowo mogą zabuksować, co jak wiemy, wtedy przy lekkim kręceniu kierownicą i tak pojedziesz na wprost. Moje zdanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.